خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه ،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های بلوغ عاطفی (پرسشنامه رایگان)
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه ،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های بلوغ عاطفی (پرسشنامه رایگان)
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات ،  پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود مراقبتی، پرسشنامه رایگان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود مراقبتی، پرسشنامه رایگان
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های احساس انسجام
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های احساس انسجام
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات ، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های حالات روانشناختی مثبت
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات ، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های حالات روانشناختی مثبت
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان

دانلود رایگان,فصل دوم پایان نامه ارشد,ادبیات پژوهش,پیشینه پژوهش , مفهوم, مبانی نظری,تعریف و نظریه های ترس از شکست

دانلود رایگان,فصل دوم پایان نامه ارشد,ادبیات پژوهش,پیشینه پژوهش , مفهوم, مبانی نظری,تعریف و نظریه های ترس از شکست

توضیحات:

فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx

سرفصل های پروژه شامل موارد زیر است :

مبانی نظری ترس از شکست

مفهوم ترس از شکست

ارزیابی های شناختی

3-5-2- ارتباط ارزیابی شناختی و هیجان های پیشرفت

نظریه اسنادی

پیشینه عملی

مشخصات فایل

منبع: دارد (فارسی و لاتین)

پیشینه پژوهش:دارد(ایرانی و خارجی)

تعداد صفحات:14

گارانتی بازگشت وجه:دارد ( کیفیت این فایل تضمین شده است درصورت هرگونه مشکل یا نارضایتی احتمالی مبلغ شما بازگردانده می شود)

خلاصه ای از مطالب:

مفهوم ترس از شکست

هنري موري[1](1983؛ به نقل از موری،فان و ساکس[2]،2010) اولین محققي است كه نقش اصلي در تبیین ترس از شكست در دستیابي به اهداف را برعهده داشته است. موري يک رتبه بندي بیست گانه در مورد نیازهاي انسان ارائه مي دهد كه در آن نیاز به پیشرفت يكي از آنها به شمار مي رود كه با دستیابي به موفقیت، عزت نفس خويش را افزايش داد پژوهش هاي انگیزه پیشرفت از 1953 به بعد در دو جهت سوق پیدا مي كند، یک جهتی که مک کله لند[3] (۱۹۵۳؛ به نقل از داداش نیا،1393) بر می گزیند و بیشتر به بررسی نقش انگیزه پیشرفت در زمینه رشد اجتماعی و اقتصادی می پردازد و جهت دیگر، اتكینسون[4] (۱۹۶۴؛ به نقل از استفانو[5]،۲۰۱۱) شخصیت برجسته ای که در زمینه نظرية انگیزه پیشرفت، صاحب نظر است.

وی مانند هال و لوین[6] تعیین کنندگان رفتار را عوامل فردی نظیر: میزان تنش، ویژگی یا جاذبه هدف و متغیرهای محیطی و تجربی می داند. در هر رفتار موثر احتمال موفقیت و در نتیجه هيجان غرور و احتمال شکست و در نتیجه هیجان شرمساری وجود دارد. بنابراین، نیرومندی رفتار مورد انتظار، برای تصمیم گیری فرد مبنی بر ادامه و یا قطع رفتار تعیین کننده است. به عبارت دیگر، انگیزه پیشرفت نتيجة تعارض هیجانی امید به موفقیت و ترس از شک تلقی می گردد(حاجی حسینی،1393).

همواره از دوره نوجوانی، به عنوان دوره ای بحرانی و توام با استرس یاد شده است که با توجه به تغییرات سریع اجتماعی و آموزشی شدید و سریعی که در سال های اخیر ایجاد می شود، این فنارها می تواند پیچیده



[1] Murray

[2] Phan& Soukas

[3] McClelland

[4] Atkinsoon

[5] Stephanou

[6] Hall & Levine

منابع

اثنی عشری، ندا؛ بخشایش، علیرضا؛ و افشانی، علیرضا.(1393). میزان شیوع اختلال بدشکلی بدن در نوجوانان دختر یزد، مجله علوم پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد،22(3)،1245-1237.

احمد، محسن؛ باقری، مسعود.(1392).نقش واسطه ای تحریف های شناختی در رابطه تصویر بدنی با اضطراب اجتماعی در نوجوانان، فصلنامه علوم رفتاری، 7(4)،329-321.

احمدی طهور، محسن؛ ربیعی، مهدی؛ کاملی، پریسا؛ بهرامی، فاطمه وصفایی‌راد، ایرج.(1390).، بررسی اثربخشی مداخله ی فراشناختی بر علایم مولفه‌های فراشناختی در بیماران مبتلا به اختلال بدشکلی بدن، مجله ی اصول بهداشت روانی، 13(3)، 277-270.

احمدي، سید احمد.(1391). روانشناسي نوجوانان و جوانان، تهران، انتشارات ترمه مشعل.

اسماعیلی، علی. (1390). مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان شناختی رفتاری بر بهبودی بیماران مبتال به اختلال وسواس - اجبار همایند و ناهمایند با افسردگی ، رساله ی دکتری،دانشگاه علامه طباطبایی.

امیری، حمید(1391)، مقایسه طرحواره های ناسازگار اولیه، افسردگی و کیفیت زندگی در زنان چاق ، پایان نامه کارشناسی ارشدروانشناسی عمومی،دانشکده روانشناسی و تربیتی، دانشگاه علوم تحقیقات.

امیری، فرزانه(1391)، مقایسه طرحواره های ناسازگار اولیه، افسردگی و کیفیت زندگی در زنان چاق با سطوح مختلف (BMI) و زنان عادی، پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی، دانشکده روانشناسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن.

انجمن روان پزشکی آمریکا.(1393). راهنمای تشخیصی و آماری اختلال های روانیDSM-5 ، ترجمه فرزین رضاعی، علی فخرایی، آتوسا فرمند، علی نیلوفری، ژانت هاشمی آذر و فرهاد شاملو، تهران، ارجمند .(2012).

بابا محمدی، مهسا. (1395). مقایسه کمالگرایی، شفقت به خود و مقابله پیش گستر در دانشجویان با خودهای احتمالی مثبت و منفی. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه سمنان.

بساک نژاد ، سودابه؛ صیاد، سحر؛ زرگر ،یداله.(۱۳۹۰).ثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر اختلال بدشکلی بدن و حساسیت بین فردی دردانش آموزان دختر، مجله تحقیقات علوم رفتاری،9(5)،۳۳-۲۷.

بشارت، محمدعلی.(1386). ساخت و اعتباریابی مقیاس کمال گرایی چند بعدي تهران، مجله پژوهش هاي روانشناختی، 10(2)،29-11.

بهمئی، مهمدی.(1394). رابطه تصویر بدنی و کمالگرایی میان دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان مرودشت، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه آزاد مرودشت.

پور افشار، اعظم؛ صابری، رضا.(1395).بررسی رابطه بین کمال گرایی و ترس از ارزیابی منفی در دانش آموزان دختر دور دوم متوسطه شهر کرمان، سومین کنفرانس جهانی روانشناسی و علوم تربیتی، تهران.

حاجی حسینی، زهرا.(1393).رابطه بین ترس از ارزیابی منفی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان با افت تحصیلی در ریاضی، پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی کودکان استثنائی، دانشکده روانشناسی و علوم اجتماعی، دانشگاه آزاد تهران مرکزی.

حبیب الهی،اعظم؛ سلطانی زاده، محمد.(1394). بررسی نارضایتی بدنی و ترس از ارزیابی منفی در دختران نوجوان مبتلا به اختلال بدشکلی بدن،مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران،25(134)،290-278.

حسن زاده، فریبا (1390)، مقایسه طرحواره‌های ناسازگار اولیه، باورهای ذهنی و نشخوار فکری در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، اختلال وسواسی- جبری با افراد بهنجار ، پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشکده روانشناسی و تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن.

حسینی، بهناز،علوی لنگرودی، سید کاظم.(1394). اختلال بدشکلی بدن در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی تابستان 94.

حقیقت منش، اکبر؛ آقا محمدیان ، حمید؛ علی قنبری هاشم آبادی، بهرام؛ و مهرام، بهزاد. (1389). طرحواره های ناسازگار اولیه و ابعاد طرح واره تجاوزگران جنسی. مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران،16(2)، 55-45 .

حمیری، کاملیا. (1389). بررسی ترس از ارزیابی مثبت، هوش هیجانی، ارزیابی چهره‌های هیجانی در افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی؛ پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشگاه شیراز.

حیدري، علیرضا؛ علی پورخدادادي، شهلا.(1391).مقایسه اضطراب اجتماعی و نگرانی از تصویر بدنی دانشجویان زن و مرد ، مجله یافته هاي نو در روان شناسی ،7(22)، 95-83.

خدابخشی کولایی، آناهیتا؛ مطلق، طیبه؛ اسماعیلی، تاجیک؛ تقوایی، داود؛ رحمتی زاده، معصومه.(1394).طرحواره هاي ناسازگار اولیه و نگرش صمیمانه در مردان متاهل پیمان شکن و غیر پیمان شکن،مجله روان پرستاری، 2(3)، 23-12.

خمسه، اکرم.(1390).بررسی نقش عوامل فرهنگی اجتماعی بر طرحواره های نقش جنسیتی در دو گروه قومی از دانشجویان در ایران، مجله مطالعات روانشناختی، دانشگاه الزهرا، دوره 3(2)، 146-129.

خواجه رسولی، محبوبه. (1388). بررسی اثربخشی درمان بر اساس رویکرد طرحواره محور بر افزایش رضایت زناشویی زنان خوابگاه ی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه علامه طباطبایی.

خوش اقبال، مرجان.(1394). مقایسه طرح واره های ناسازگار اولیه، کمال گرایی و نارضایتی از تصویر بدنی در بین افراد متقاضی جراحی زیبایی بینی و افراد غیر متقاضی شهر ارومیه، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده روانشناسی، دانشگاه ارومیه.

داداش نیا، هدیه.(1393).اثر بخشی تمرینات ذهن آگاهی بر ترس از ارزیابی منفی و خود تنظیمی هیجانی در دانش آموزان اضطرابی، پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی کودکان استثنائی، دانشکده روانشناسی و علوم اجتماعی، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی.

دادستان، پریرخ. (1385). روانشناسی مرضی تحولی. از کودکی تا بزرگسالی. ج 1، تهران: انتشارات سمت.

داوودی، ایران؛ صلاحیان، افشین و ویسی، فاطمه. (1391). اضطراب اجتماعی و ترس از ارزیابی مثبت. مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران، 22 (96)، 88-80

دمرچلی، نسیم.(1395).رابطه اضطراب اجتماعی با اختلال خوردن و اختلال بدریخت انگاری بدن: با نقش میانجی ترس از ارزیابی مثبت و منفی، پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه بین المللی امام خمینی.

ده بزرگی، مریم.(1395). رابطه کمال گرایی و اهمال کاری تحصیلی با فرسودگی تحصیلی دانش آموزان. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت.

ربیعی، مهدی؛ بهرامی، فاطمه؛ کلانتری، مهرداد.(1390).اختلال بدشکلی بدن )ماهیّت، سبب شناسی و درمان.( تهران، ارجمند، نسل فردا.

ربیعی، مهدی؛ صلاحیّان، افشین؛ بهرامی، فاطمه؛ پالاهنگ، حسن.(1390). ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ارزیابی فراشناخت بدشکلی بدن، مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران،83(22)،52-43.

ربیعی، مهدی؛ صلاحیان، افشین؛ کجباف، محمد باقر؛ پالاهنگ، حسن.(). اثربخشی مداخله فراشناختی بر علائم در آمیختگی افکار در بیماران مبتلا به اختلال بدشکلی بدن، افق دانش؛ فصلنامه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گناباد،18(1)،60-53.

رضایی، حسین.(1395). بررسی نقش واسطه ای راهبردهای مقابله ای در رابطه بین کمال گرایی و اهمال کاری دانشجویان. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم پایه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز.

زاد حسن، خرمی، ناصر.(1395). رابطه نگرانی از تصویر بدنی،طرحواره های ناسازگار اولیه و ناگویی خلقی با اضطراب اجتماعی در بین دانشجویان دختر،مجله روانشناسی اجتماعی، 10(38)،80-61.

سادوک، بنیامین و سادوک، ویرجینیا. (1385). کاپلان-سادوک خلاصه روانپزشکی علوم رفتاری- روانپزشکی بالینی (جلد 2، ترجمه نصرت الله پور افکاری). تهران: انتشارات شهر آب. ( 2003).

شفیعی، حسن؛ زارع، حسین؛ علی پور، احمد؛ حاتمی، جواد.(1393). ترس از ارزیابی منفی نوجوانان و توجه انتخابی آنها به کلمات تهدید کننده اجتماعی، فصلنامه تازه های علوم شناختی، 16(3)، 52-42.

شکری، امید؛ تقی لو، صادق؛ گراوند، فريبرز؛پاييزي، مريم؛ مولايي، محمد؛ عبداله پور، محمد؛ اكبري، هادي.(1387). ویژگی روانسنجی فرم کوتاه مقیاس ترس از ارزیابی منفی، 3(4)،325-316.

شکری،امید؛گراوند،فریبرز؛ ویژگیهای فرم کوتاه پرسشنامه ترس از ارزیابی منفی. (1387). مجله روانشناسی بالینی ایران، 4(2)، 32-21.

شــكري، امید؛ گراونــد، فریبرز؛ نقــش، زهرا؛ طرخــان، رضا؛ پــاييزي، مریم .(1392). ویژگی های روانسنجي فرم كوتاه مقياس ترس از ارزيابي منفي. مجلة روانپزشكي و روانشناسي باليني ايران،14(3)،325-316.

شیخی، سیامک؛ حافظ نیا، محمد؛ کارگری، بهروز؛ مسعودی، ساره. (۱۳۹۳). مقایسه ابعاد آسیب شناسی روانی و کیفیت زندگی دانش آموزان دختر مبتلا به اختلال بدشکلی بدن و سالم، ﻣﺠﻠﻪ داﻧﺸﮑﺪه ﭘﺮﺳﺘﺎری و ﻣﺎﻣﺎﯾﯽ دانشگاه اروﻣﯿﻪ، 12(11)، ۹۹۷-۱۰۰۴.

ضیایی، المیرا.(1394).رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه با نگرش به خیانت و ارضای نیاز زوجین، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده روانشناسی و تربیتی، دانشگاه آزاد شاهرود.

طلایی، علی؛ فیاضی بردبار، محمد رضا؛ نصیرایی، افشین؛ رضایی اردانی، امیر.(1388). ارزیابی الگوی علامتی و فراوانی اختلال بدشکلی بدن در دانشجویان، مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد،52(1)،56-49.

علایی طباطبایی، فیروزه سادات.(1395). بررسی رابطه ساده و چندگانه کمال گرایی و اهداف پیشرفت با اضطراب امتحان دانش آموزان. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه یاسوج.

علیزاده، ابوالفضل.(1395). نقش کمال گرایی و باورهای مذهبی در پیش بینی اضطراب اجتماعی دانش آموزان متوسطه دوم شهر یزد. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار.

فضلی،کلثوم. (1395). رابطه خودپنداره ، اضطراب اجتماعی با سبک های دلبستگی در دانش آموزان، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده رواننشاسی، دانشگاه ازاد اسلامی ارومیه.

قربانعلی، مسعود. (1393) اثربخشی و مقایسه طرحواره درمانی و معنا درمانی بر هراس از مرگ در افراد مبتلا به خودبیمار پنداری، رساله دکتری، دانشگاه علامه طباطبایی.

قربانی، حسین.(1395). پیش بینی اختلال بد شکلی بدن بر اساس طرحواره های ناسازگار اولیه و اضطراب اجتماعی، پایان نامه کارشناسی ارشد چاپ نشده، دانشکده روانشناسی و تربیتی، دانشگاه پیام نور واحد خوراسگان.

کامه علیا، مریم بهار.(1395). رابطه بین ویژگی های شخصیتی و کمال گرایی با فرسودگی شغلی معلمان متوسطه. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه کاشان.

کریمی زارچی، مهدی(1392). بررسی نقش واسطه ای طرحواره های ناسازگار اولیه بین سبک های فرزندپروری ادراک شده و صفات شخصیتی خوشه B ، پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشکده روانشناسی و تربیتی،دانشگاه علامه طباطبایی.

گودرزي، الهام.(1391). ارزيابي هاي شناختي، خوش بیني، راهبردهاي مقابله اي و بهزيستي ذهني: تحلیل معادلات ساختاري الگوي تبادلي تنیدگي مقابله، پايان نامه كارشناسي ارشد روانشناسی عمومی،دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه شهید بهشتي.

لیهی،رابرت.(2003).تكنيک های شناخت درمانی راهنمای کاربردی برای متخصصان بالینی، ترجمه حسن حمیدپور و زهرا اندوز، تهران، ارجمند. .(1391).

محمدي، نوراله؛ سجادي نژاد، مرضیه.(1394). بررسی نگرانی از تصور بدنی، ترس از ارزیابی منفی و عزت نفس با اضطراب اجتماعی، فصلنامه علمی پژوهشی روان شناسی دانشگاه تبریز،2(5)،70-55.

موسوی اصل، سیدعلی. (1392). اثربخشی طرحواره درمانی در درمان جانبازان مرد مبتال به اختالل استرس پس از ضربه: کاهش عالئم تجربه مجدد، بیش انگیختگی و کرختی هیجانی. رساله دکتری، دانشگاه علامه طباطبایی بررسی و تحلیل پژوهشی حوزه طرحواره درمانی.

نیکویی ،فاطمه. (1389). کمال گرایی و ترس از ارزیابی دیگران در تبیین اضطراب اجتماعی مطالعات روانشناسی تربیتی دانشگاه سیستان و بلوچستان،7(12)، 93-112 .

نیكويي، فاطمه.(1389). كمال گرايي و ترس از ارزيابي ديگران در تبیین اضطراب اجتماعي، مجله روانشناسي مطالعات تربیتي،12(5)، 112-93.

وكیلیان،سارا؛ هاشمي قنبرآبادي،بهرام.(1388).بررسي اثربخشي گروه درماني شناختي رفتاري و آموزش مهارت هاي اجتماعي بر ترس از ارزشیابي منفي و اجتناب اجتماعي، مجله روان شناسي بالیني، 2(5)،28-11.

هوسپیان ،النا؛یزد خواستی، فریبا ؛فاطمی، فرحناز .(1394).کمال گرایی نوروتیک واختلال بد شکلی بدن در افراد مبتلا به بیمارهای پوستی،مجله تحقیقات علو م رفتاری ،13(4)،537-532.

یانگ، جفری؛کلوسکو، ژانت؛ ویشار، مارجوری.(1389). طرحواره درمانی. راهنمای کاربردی برای متخصصان بالینی. ترجمه: حمیدپور،حسن؛ اندوز، زهرا، تهران . انتشارات ارجمند. (2003).

Reference

Adler,A. (1956).Striving for superiority. In H. L.Ansbacher, & R. Ansbacher, The individual psychology of Alfred Adler: A systematic presentatation in selections from his writings, (pp. 101-125). New York: Harper and Row.

Ainley, M., Corrigan, M., & Richardson, N. (2005). Students, tasks and emotions: Identifyingthe contribution of emotions to students' reading of popular culture and popular science texts. Learning and Instruction, 15, 433–447.

American Psychiatric Association. (2000). Diagnostic and statistical manual of mental disorders-text revision (1 th ed.). Washington DC: Author.

Banerjee,P. (2005).Exploring the impact of parental overprotection on adult social anxiety via perfectionism:A mediation model.Submitted to the faculty of Miami university in Partial fulfillment of the require mets for the degree of master of arts.Department of psychology.

Boone L, Soenens B, Braet C, Goossens L.(2014). An empirical typology of perfectionism in early-to-mid adolescents and its relation with Bad body shape and negative evaluation disorder symptoms. Behav Res Ther;48:686-691.

Bordner, M. A. (2007). A cognitive-behavioral treatment program for body dysmorphic disorder. In partial fulfillment of the requirements of the degree of doctor of psychology.

Brown TA, Barlow DH(2002). Classification of anxiety and mood disorders. In D.H. Barlow (Ed.) Anxiety and its disorders: The nature and treatment of anxiety and panic, 2thEd. New York, NY: Guilford Press;. p. 292-327.

Buhlmann, U., & Wilhelm, S. (2004). Cognitive factors in body dysmorphic disorder. Psychiatric Annals, 91 (48): 588-586.

Buhlmann, U., Cook, L. M., & Fama, J. M. (2007). Perceived teasing experiences in body dysmorphic disorder. Body Image, 1 (1): 924-929.

Buhlmann, U., Wilhelm, S., McNally, R. J., Tuschen-Caffier, B., Baer, L., Jenike, M. A. (2002). Interpretive biases for ambiguous information in body dysmorphic disorder. CNS Spectrums, 7 (6):199-199.

Burgess, A., DiBartolo, P.M.(2016). Anxiety and Perfectionism: Relationships, Mechanisms, and Conditions, Springer International Publishing. (pp. 177-203).

Calvete et al., (2005). The Schema Questionnaire- Short Form: Structure and Relationship with Automatic Thoughts and Symptoms of Affective Disorders, European Journal of Psychological Assessment, Volume 21, Issue 2, Pages 90-99.

Cash, T. F. (1995). Developmental teasing about physical appearance: Retrospective descriptions and relationships with body image. Social Behavior and Personality, 89 (8): 489-491.

Cash, T. F., Winstead, B. A., & Janda, L. H. (1986). The great American shape-up: Body image survey report. Psychology Today, 81: 81-97.

Chen H, Gao Xiao, Jackson T.(2007). Predictive models for understanding body dissatisfaction among young male and females in china. Behav Res Ther; 45(6): 1345-56.

Cook, L.C & Kearney, C.A. (2009). Parent and youth perfectionism and internalizing psychopathology, personality and individual Differences, 46, 325 - 330.

Cousineau, (2004). Early Maladaptive Schemas Predisposing Anxiety, Sante Ment Que; 29(1):53-60.

Crerand, C. E., Franklin, M. E., & Sarwer, D. B. (2006). Body dysmorphic disorder and cosmetic surgery. Plastic and Reconstructive Surgery, 442 (7): 467-421.

Delattre, et al, (2004). The Early Maladaptive Schemas: A Study in Adult Patients with Anxiety Disorders, Encephale; 30(3): 255-8.

Dvnyk,M. (2007).In the study of cognitive schemas as intermediate between incompatible with totalitarianism Discomfort and psychological distress on students overlap with early maladaptive schema. Journal Homepage.46,569-574.

Egan, S. J. , Wade, T. D. , & Shafran, R. (2011). Perfectionism as a transdiagnostic process: A clinical review. Clinical Psychology Review, 31, 203-212.

Evans.J. Heron.Lewis.G.Araya.Ricardo(2005). Neggative self – schemas and the onest of depression in women. British journal of psychiatry,186,301-302.

Feusner, J. D., Yaryura-Tobias, J., & Saxena, S. (8112). The pathophysiology of body dysmorphic disorder. Body Image, 9 (4): 9-48.

Frost, R. O., Glossner, K., & Maxner, S. (2010). Social anxiety disorder and its relation-ship to perfectionism. In: G. Hofmann, & P. M. DiBartolo (Eds.), Social anxiety: clinical, developmental, and social perspectives (pp. 119–145).

Gaudreau,P & Verner-Filion,J. (2012). Dispositional perfectionism and well-being:A test of 2*2 model of perfectionism in the sport domain.Sport,Exercise,and Performance,1,29.

Ghanbari Jahromi, F., & Naziria, Gh., & Barzegar, M.(2012). The relationship between socially prescribed perfectionism and depression:The mediating role of maladaptive cognitive schemas. Procedia Social and Behavioral Sciences 32,141-147.پ

Gilbert, P. (2000). Social mentalities-internal social conflict and the role of inner warmth and compassion in cognitive therapy. In P. Gilbert & K. Bailey (Eds.), Genes on the couch (pp. 442-491). London: Hover.

Gilbert, P. (2001). Evolution and social anxiety: The role of attraction, social competition, and hierarchies. The Psychiatric Clinics of North America, 81 (1): 789-794.

Gilbert, P., & Trower, P. (2001). Evolution and process in social anxiety. IN: Crozier WR, Alden LE,. International handbook of social anxiety: Concepts, research, and interventions relating to the self and shyness. New York: Wiley.

Greenberg, J. L., Markowitz, S., Petronko, M. R., Taylor, C. E., Wilhelm, S., & Wilson, G. T. (2010). Cognitive-behavioral therapy for adolescent body dysmorphic disorder. Cognitive and Behavioral Practice,47 (9): 812-892.

GuptaR, Huynh M, Ginsburg LH(2013). Body DysmorphicDisorer. Seminars in Cutaneous Medcine and Surgery. P, 78-82.

Halvorsen, et al, (2009).Dysfunctional Attitudes and EarlyMaladaptive Schemas as Predictors of Depression: A 9-Year Follow-Up Study.

Hamachek DE.(1978). Psychodynamics of normal and neurotic perfectionism._ Psychology; 15: 27–33.

Hardy, L. (2005). Helping students de-stress. Education Digest, 68(2), 10–17. 271.

Hayes, S. C., Strosahl, K. D., & Wilson, K. (1999). Acceptance and commitment therapy. New York: Guilford Press.

Hewitt P L, Flett G L.(2007). Perfectionism in The Self and Social Contexts:Conceptualization, Assessment, and Association with Psychopathology. Journal of Personality and Social Psychology; 60: 456 470.

Hamachek DE.(1978). Psychodynamics of normal and neurotic perfectionism._ Psychology; 15: 27–33.

Hill,E.,Green.R.,Arnau.A.,Simore.L.,Myer.S.(2010). Research conducted as narcissism and schema Nasazgaravlyh. Schema Therapy: Apractitioner,s Guide. New York: Guilford publications. J. Csorba et al(2010). Journal of Affective Disorders120,217-220.

Huang. C.(2011). Achievement Goals and Achievement Emotion: A Meta- analysis. Educ Psychol Rev23(352–388),

Ingles, C. J, La Greca, A. M, Marzo, J. C, Garcia-Lopez, L. J & GarciaFernandez, J. M, (2010). Social anxiety scale for adolescents: Factorial invariance and latent mean differences across gender and age in Spanish adolescents, Journal of Anxiety Disorders, 24, 847.855.

Jens.C. Thimm(2009). Personality and early maladaptive schemas: A five – factor model perspective. Journal of behavior theory and experimental psychiatry. Journal of Plastic Surgery. 56, 6, 546-551.

Kaplan HI, Sadock BJ.(1998). Kaplan and Sadock's synopsis of psychiatry: behavioral sciences, clinical psychiatry. Trans: Poorafkari N. Philadelphia: Williams & Wilkins;. p. 545-8.

Kose,F.(2009). On psychological was well-being associated with early abnormalities and interpretive schema. Cognitive Therapy and Research, 26, 405-416.

Lazarus, R. S. (2001). Toward better research on stress and coping. American Psychologist, 55, 665-673.

Lazarus, R.S. (2006). Stress and Emotion: A new synthesis. New York: Springer.

Lee.S,(2007).Plans to evaluate two hypothetical models of the cognitive always mediating role between perfectionism and socially prescribed for depression and anxiety Plays payment. Procedia - Social and Behavioral Sciences 32-141-147.

Lovibond, p.F, Lovibond, S.H.(1995).­The structure of negative emotional states: Comparison of the Depression Anxity Stress Scale(DASS) with the Beck Depression and Anxity Inventories. Behavior Research and Therapy .33(3):335-343.

Lumley, Harkness, (2007). Specificity in the Relations among Childhood Adversity, Early Maladaptive Schema and Symptom Profile in Adolescent Depression.

Mackonnon, S. P., Battista, S., Sherry, S.B & Stewart, S.H. (2014). Perfectionistic self-peresentation predicts social anxiety using daily diay methods. Personality and Individual Differences,56,143-148.

Maslow,A.H. (1970). Motivation and personality.New York: Harper and Row.

McGrath, D., Sherry, S. B., Stewart, S. H., Mushquash, A., Allen, S., Nealis, L., et al. (2012). Reciprocal relations between self-critical perfectionism and depressive.

Mclean, C.P; Asnaani, A; Litz, B.T and Hofmann, S.G. (2011). Gender differences in anxiety disorders: prevalence, course of illness, comorbidity and burden of illness.J Psychiatr Res. Aug; 45(8): 1027–1035.

Mclean, J. A., Strongman, K. T., & Neha, T. N. (2007). Psychological distress, causal attributions, and coping. New Zealand Journal of Psychology, 36(2), 85-22.

Morris, M. W., & Peng, K. (2007). Culture and cause: American and Chinese attributions for social and physical events. Journal of Personality & Social Psychology, 67 (6), 242-

Moscovitch DA.(2012). What Is the core fear in social phobia? A new model to facilitate individualized case conceptualization and treatment. Cogn Behav Practice; 16:123-34.

Murray, D., Phan, E., Soukas, N. (2010). Stress at college: Effects on health habits, health status and self-esteem. College Student Journal, 01 (1), 121-118.

Neziroglu, F. (2013). Body dysmorphic disorder—a treatment manual. Chichester: John Wiley & Sons Ltd.

Neziroglu, F., Khemlani-Patel, S. (2002). A review of cognitive and behavioral treatment for body dysmorphic disorder. CNS Spectrums, 7 (6): 161-174.

Neziroglu, F., Khemlani-Patel, S., & Veale, D. (2008). Social learning theory and cognitive behavioral models of body dysmorphic disorder. Body Image, 9 (4): 82-92.

Neziroglu, F., Khemlani-Patel, S., & Yaryura-Tobias, J. A. (2003). Incidence of abuse in body dysmorphic disorder. Journal of Clinical Psychiatry, 97: 64-61.

Neziroglu, F., Roberts, M., & Yaryura-Tobias, J. A. (2004). A behavioral model for body dysmorphic disorder. Psychiatric Annals, 91 (48): 549-581.

Oddo-Sommerfeld, S., Hain, S., Louwen, F.,& Schermelleh-Engel, K.(2016). Longitudinal effects of dysfunctional perfectionism and avoidant personality style on postpartum mental disorders. Pathways through antepartum depression and anxiety. 191: 280-288.

Oie,D.,Baranoff.J(2007). In his research, "Psychometric was evaluation of the measured data and the Young Schema Questionnaire". Cognitive Therapy center of New York.

Pekrun, R. (2006). The control-value theory of achievement emotions: Assumptions, corollaries and implications for educational research and practice. Educational Psychology Review 18: 315–341.

Pekrun, R., Goetz, T., Frenzel, A., Barchfeld, P., & Perry, R. (2011). Measuring emotions in students’ learning and performance: The Achievement Emotions Questionnaire (AEQ). Contemporary Educational Psychology, 36 (36–48).

Pekrun, R., Goetz, T., Titz, W & ,.Perry, R. P. (2002). Academic emotions in students’ self-regu- lated learning and achievement: A program of qualitative and quantitative research. Educational Psychologist, 37 (2), 21-105.

Philips, K. A. Didie, E. & Menrad, W. (2014). Clinical features and correlates of major depressive disorder in individuals with body dysmorphic disorder. Journal of Affective Disorders, 91 (1-3), 129-135.

Phillips, K. A. (2009). Understanding body dysmorphic disorder. Oxford Press.

Phillips, K. A. (2010). Quality of life for patients with body dysmorphic disorder. Journal Nerv Ment Dis, 188, 170–5.

Phillips, K. A. (2015). Body dysmorphic disorder: Clinical aspects and relationship to obsessive-compulsive disorder. Clinical Cynthesis, 49 (8): 468-471.

Renner, F., Lobbestael, J., Peeters, F., Arnte, A., Huibers, M. (2012 ). Early maladaptive schemas in depressed patients: stability and relation with depressive symptoms over the course of treatment. Journal of Affective Disorders,136,581-590.

Reinecke,E Simons,D (2005). Vulnerability to Depression among Adolescents: Implications for Cognitive-Behavioral Treatment, Cognitive and Behavioral Practice, V.12, n2, p166-176.

Rieves, L., & Cash, T. F. (1996). Social developmental factors and womens body image attitudes. Gournal of Social Behavior and Personality, 4: 69-72.

Rijkeboer, M.M., & Boo,G.M.(2010). Early maladaptive schemas in children. Development and Validetion of the schema inventory for children. Journal ofBehavior Therapy and Experimental psychiatry4,102-109.

Rogers, C. (1951). Client-centered therapy: Its current practice, implications, and theory. Boston: Houghton Mifflin.

Rosen, J. C., Reiter, J., & Orosan, P. (1995). Cognitive-behavioral body image therapy for body dysmorphic disorder. Journal of Consulting and Clinical Psychology, 69 (8): 869-865.

Rudy BM.,Davise TE.,Mathews RA. (2012). The relationship among self-efficacy,negative self-referent cognitions and social anxiety in children: a multiple mediator model.Behavior Therapy;43(3):28-619.

Schwarzer, R., & Knoll, N. (2007). Functional roles of social support within the stress and coping process: A theoretical and empirical overview. International Journal of Psychology, 42 (4), 243–252.

Shafran, R., Cooper, Z., & Fairburn, C. G. (2002). Clinical perfectionism: a cognitive-behavioural analysis. Behaviour Research and Therapy, 40, 773–791.

Smolak, L. (2002). Body image development in childhood. In T.F. Cash & T. Pruzinsky (Eds.), Body image: A handbook of theory, research, and clinical practice. New York: Guilford Press.

Sobanski, E., & Schmidt, M. H. (2000). Body dysmorphic disorder: A review of the current knowledge. Child Psychology & Psychiatry Review, 9 (4): 47-81.

Spence, J.T. & Helmreich, R. L. (1983). Achievement of related motives andbehaviors. In J. T.Spence, Achievementand achievementmotives, Psychological and sociologicalbperspectives (pp.10-74). San Francisco: Freeman.

Stephanou, G. (2011). Students’ classroom emotions: Cognitive antecedents and school performance. Electronic Journal of Research in Educational Psychology, 6 (2), 5-18.

Stewart, M.A; Gorge-Walker, L.D. (2014). Self-handicapping, perfectionism, locus of control and self-efficacy:A path model, Personality and Individual Differences, 66, 160–164.

Stoeber, J. (2006). "Positive Conceptions of Perfectionism: Approaches, Evidence, Challenges". Personality and Social Psychology Review, 10 , 295 319.

Stoeber, J., & Otto, K. (2006). Positive conceptions of perfectionism: approaches, evidence, challeges. Personality and social psychology review, 10, 295-319.

Stopa, C ., Waters.B(2005). Investigate was Form the effect of mood on responses to the Young Schema Questionnaire Short. Journal of cognitive psychotherapy1,11-23.

Suzuki, K., Takei, N., Kawai, M., Minabe, Y., & Mori, N. (2003). Is Taijin Kyofusho a culture-bound syndrome. American Journal of Psychiatry, 461 (7): 4992-4929.

Veale, D. (2004). Advances in a cognitive behavioral model of body dysmorphic disorder. Body Image, 4(4): 449-489.

Veale, D. (2013), "Cosmetic rhinoplasty in body dysmorphic disorder", British

Veale, D., Anson, M., Miles, S., Pieta, M., Costa, A., Ellison, N. (2014). Efficacy of cognitive behavior therapy versus anxiety management for body dysmorphic disorder: A randomized controlled trial. Psychother Psychosom, 29 (6): 914-999.

Walker.Jason(2009).The relationship between early maladaptive schema. Chronic and acute depression. And help seeking behaviors. Submitted in partial fulfillment of the requirements of the master of art degree of the graduate school at Rawan University.

Weidner, G., Kohlmann, C. W., Dotzauer, E., & Burns, L. R. (2006). The effects of academic stress on health behaviors in young adults. Anxiety, Stress, & Coping: An International Journal, 2, 123-133.

Weiner, B.A., & Carton, J. S. (2012). Avoidant coping: A mediator of maladaptive perfectionism and test anxiety. Journal of Personality and Individual Differences. 52: 632-636.

Wilhelm, S., Buhlmann, U., Cook, L. M., Greenberg, J. L., & Dimaite, R. (2010). A cognitive-behavioral treatment approach for body dysmorphic disorder. Cognitive and Behavioral Practice,47 (9): 814-817.

Young, J. E., Klosko, J. S., & Weishaar, M. E. (2003). Schema therapy: A practitioner's guide. Guilford Press.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

taras az shekast_1555797370_25862_2383_1288.zip0.12 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 11,200 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت