خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه ،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های بلوغ عاطفی (پرسشنامه رایگان)
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه ،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های بلوغ عاطفی (پرسشنامه رایگان)
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات ،  پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود مراقبتی، پرسشنامه رایگان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود مراقبتی، پرسشنامه رایگان
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های احساس انسجام
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های احساس انسجام
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات ، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های حالات روانشناختی مثبت
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات ، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های حالات روانشناختی مثبت
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان

فصل دوم پایان نامه ارشد, مفهوم, مبانی نظری, هیجان تحصیلی

فصل دوم پایان نامه ارشد, مفهوم, مبانی نظری, هیجان تحصیلی

توضیحات:

تعداد صفحات:29

فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه
APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx

هیجان تحصیلی[1]

هیجان

هیجان به حالات پیچیده احساسی که دارای اجزای روانی، جسمانی و رفتاری است و تظاهر بیرونی آن عاطفه است. گفته می شود (کاپلان و سادوک[2]، ۲۰۰۷، ترجمه رضاعی، 1395)

هر کسی، خواه پژوهشگر زیستی باشد یا شناختی، قبول دارد که دهها هيجان وجود دارد. موضع میانه رو این است که هر هیجان اصلی فقط یک هیجان نیست بلکه مجموعه ای از هیجان های مرتبط است. برای مثال شادی یک هیجان اصلی است ولی مجموعه ای از هیجان های سرگرمی، تسکین، خشنودی، رضایت و غرور ناشی از موفقیت است. هر عضو یک مجموعه، در چند ویژگی اصلی، یعنی در فیزیولوژی، حالت احساس ذهنی، خصوصیات بیانگر آن و .... مشترک است. تعداد مجموعه هیجان های اصلی که ریشه زیستی داشته باشند محدود است. حداقل پنج مجموعه هیجان اصلی خشم، ترس، نفرت، غم و لذت وجود دارد (جلیلی، ۱۳۹۵)

هيجان شامل یک مؤلفه بیانی یا حرکتی، یک مؤلفه تجربی، یک مؤلفه نظارتی - تنظیمی و یک مؤلفه شناختی یا پردازشی می باشد. مؤلفه بیانی یا حرکتی شامل توانایی ابزار هیجان از طریق حالات چهره، تن صدا با ژست بدنی می باشد. مؤلفه تجربی شامل احساس مربوط به یک تجربه می باشد و این تنیجه آگاهی از علائم سیستم عصب مرکزی، بازخورد ناشی از حالات چهره شخص و تفسیر شخص از حوادث پیرامون می باشد. مؤلفه نظارتی - تنظیمی به واکنش در مقابل هیجان تجربه شده مربوط می شود. مؤلفه شناختی یا پردازشی شامل تشخیص و تفکیک احساسات دیگران از طریق حالات چهره، تن و سرعت صدای آنها می باشد. بیشترین رشد این توانایی ها در دوران طفولیت می باشد (ناظم، ۱۳۸۹).


منابع

ابراهیمی قوام، صغری (۱۳۹۱) ویژگی های مدارس برانگیزاننده، نشریه مدارس کار آمد شماره ۱.

اتکینسون، ريتا ال (۱۳۸۶). زمینه روانشناسی هیلگارد ترجمه محمدتقی براهنی، ۱۳۸۶)، تهران: رشد.

اتکینسون، ريتا ال (۱۳۸۶). زمینه روانشناسی هیلگارد ترجمه محمدتقی براهنی، ۱۳۸۶)، تهران: رشد.

آزادپروره فاطمه (۱۳۹۳). بررسی رابطه سبک های فرزندپروری با خلاقیت هیجانی و هیجان های تحصیلی در دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی شهر کاشمر، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی تهران

بانشي، على رضاء صمدیه، هادی؛ اژه ای، جواد(۱۳۹۳). اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی: نقش واسطه ای هیجانات تحصیلی و خود تنظیمی. سال هجدهم، شماره ۴/ زمستان ۱۳۹۳

بانشی، علیرضا؛ صمدیه. هادی و اژهای، جواد (۱۳۹۳). اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی: نقش واسطه ای هیجانات تحصیلی و خودتنظیمی. سال هیجدهم، شماره ۴/ زمستان ۱۳۹۳

بخشی پور رودسری: عباس و دژکام محمود (۱۳۸۴). تحلیل عاملی تأییدی مقیاس عاطفه مثبت و منفی. مجله روانشناسی، دوره نهم شماره ۴، صص ۳۵۱-۳۶۵.

برگ، لورا (۲۰۰۷). روان شناسی رشد: از نوجوانی تا پایان زندگی (ترجمه یحیی سید محمدی، ۱۳۸۷)تهران: ارسباران

بیلر، رابرت، ترجمه کدیور، پروین (۱۳۷۲). کاربرد روان شناسی در آموزش (جلد اول)، چاپ یازدهم، سال ۱۳۹۴، تهران: مرکز نشر دانشگاهی

پینتریج، پل آره شانک، دیل اچ (۲۰۰۷). انگیزش در تعلیم و تربیت (ترجمه مهرناز شهرآری). تهران انتشارات علم.

جلیلی، ذکیه (۱۳۹۵). پیش بینی خود تنظیمی یادگیری براساس هویت تحصیلی و هیجان های تحصیلی در دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر سبزوار. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی تهران

جلیلی، ذکیه (۱۳۹۵). پیش بینی خود تنظیمی یادگیری براساس هویت تحصیلی و هیجان های تحصیلی در دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر سبزوار. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی تهران

حسینی، فریده السادات و خیر، محمد (۱۳۹۰). نقش ارزیابی شناختی در تبیین رابطه ابعاد فرزندپروری با هیجانات تحصیلی ریاضی و تنظیم هیجانی، مجله مطالعات آموزش و یادگیری. دوره سوم، شماره اول، بهار و تابستان ۱۳۹۰

ریو، جان مارشال (۲۰۰۵)، انگیزش و هیجان (ترجمه یحیی سید محمدی، ۱۳۸۵). تهران، ویرایش

ریو، جان مارشال (۲۰۰۵)، انگیزش و هیجان (ترجمه یحیی سید محمدی، ۱۳۸۵). تهران، ویرایش، : زمردی، سعیده (۱۳۸۶). بررسی رابطه بین خوش بینی و سطح ترشح کورتیزل در دانشجویان پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی تهران

زارع ، حسین و رستگار، احمد (۱۳۹۳). مجله رشد آموزش متوسطه مدل علی پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش مجازی: نقش باورهای هوشی، اهداف پیشرفت و هیجان های تحصیلی. فصلنامه علمی - پژوهشی شناخت اجتماعی.

سادوک، بنجامین جیمز ، سادوک، ویرجینیا آلکوت ، پدرو روئیز، (1395) خلاصه روان پزشکی کاپلان و سادوک علوم رفتاری/ روان پزشکی بالینی جلد سوم ویراست یازدهم 2015.(ترجمه ی فرزین رضاعی). نشر ارجمند

سعدی پور و گرامی (۱۳۹۳). رابطه ریتم های زیستی با هیجان های تحصیلی در دانش آموزان دختر مقطع اول راهنمایی. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه علامه.

شریفی درآمدی، پرویز و آقایار، سیروس (۱۳۸۷)، هوش هیجانی و بهبود رابطه با خود و دیگران. تهران: انتشارات سپاهان

شکری، امید (۱۳۸۸). مقایسه الگوی روابط علی پیشایندها و پسایندهای استرس تحصیلی دانشجویان دختر و پسر در پارادایم های فرهنگی جمع گرا و فردگرا، رساله دکتری روان شناسی دانشگاه تربیت معلم

شهر آرای، مهرناز (۱۳۸۶)، انگیزش در تعلیم و تربیت: نظریه، تحقیقات و راهبردها، تهران: انتشارات نشر علم

فرانکن، رابرت(1395) انگیزش و هیجان (ترجمه ی حسن شمس اسفندآباد و غلامرضا محمودی و سوزان امامی پور).نشر نی.

کاپلان، پاولا (۲۰۰۰). مادرت را سرزنش نکن، بهبود روابط مادران و دختران (ترجمه مهدی قراچه داغی، ۱۳۸۰)، تهران: انتشارات نقش و نگاره

کار، آلان (۲۰۰۴) روان شناسی مثبت: علم شادمانی و نیرومندی انسان (ترجمه حسن پاشا شریفی جعفر زند و باقر ثنایی، ۱۳۸۵). تهران: سخن

کاویانی، حسین پورناصح، مهرانگیز و گلفام، ارسلان (۱۳۸۴). تقابل واژه های هیجان و شناخت در لغت نامه زبان فارسی، تازه های علوم شناختی، سال هفتم شماره ۲

کاویانی، حسین؛ پورناصح، مهرانگیز و گلفام، ارسلان(1384). تقابل واژه های هیجان و شناخت در لغتنامه های زبان فارسی. تازه های علوم شناختی، سال 7 ،شمارۀ 2

گرامی، فاطمه السادات (۱۳۹۱)، بررسی رابطه ریتم های زیستی با هیجانات تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دختر مقطع اول راهنمایی منطقه ۱۲ تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی تهران

لطف آبادی، حسین (۱۳۸۰)، عواطف و هویت نوجوانان و جوانان، تهران: انتشارات نسل سوم

ناظم، فتاح(1387). هوش هيجاني مديران دانشگاه آزاد اسلامي. فصلنامه انديشه هاي تازه در علوم تربيتي، سال سوم، شماره دوم، بهار 1387.

نیکدل، فریبرز، کدیور، پروین، فرزاد، ولى اله، عربزاده، مهدی، کاووسیان ،جواد (۱۳۹۱). رابطه خود پنداره تحصیلی، هیجان های تحصیلی مثبت و منفی با یادگیری خودگردان. فصلنامه روان شناسی کاربردی، سال ۶، شماره ۱ (۲۱)، بهار ۱۳۹۱، ۱۱۹-۱۰۳.

هژیر ابراهیمی، زهرا (۱۳۹۲). بررسی رابطه اهمال کاری و هیجان های تحصیلی برررسی نقش تعدیل کننده شیوه های مدیریت کلاس. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه علامه.

Andressa, H. Mavrikaki, E. Dermitzaki, T. (2015). Adaptation of the students motivation towards science learning questionnaire to measure Greek students' motivation towards biology learning. International Journal of Biology Education, 78-93.

Antonucci, T. (1990). Social support and social relationships. In R, Bins & L.

Asikainen, Henna. Hailikari, Telle & Mattson, Markus.(2017). The interplay between academic emotions, psychological flexibility and self-regulation as predictors of academic achievement. Journal of Futher and Higher Education.1-15.

Avay. J.B., Petera, J.L. & West, B.J. (2006).Positive Psychological Capital: A new approach for under standing absenteeism, Journal of Leadership and Organizational Studies, 13,667-693.

Avey, J. Luthans, F. & Yousef,C. (2010). The additive value psychological capital in predicting workplace attitudes and behaviors. Journal of Management.

Avey, J.B., Luthans, F. & Youssef, C.M. (2006). The additive value pf positive state in predicting work attitudes and behaviors. Journal of Management, 11, 117-148.

Avey,B. et al. (2006). The plications positive psychological capital on employee absenteeism, Journal of leadership and organizational studies. 13-20.

Avey. J.B. Luthans, F. & Jensen, S. (2009). Psychological capital: A positive resource for combating stress and turnover. Journal of Human Recourse Management, 48, 677693.

Baily TC, Snyder CR. (2007) Satisfaction with life and hope: a look at age and marital status.Psychol Rec; 57(2):233-240.

Bandura A. (2008). An agentic perspective on positive psychology. In Lopez SJ, ed. Positive psychology: Exploring the best in people. Westport, CT: Greenwood Publishing Co, 167-196.

Bandura, A. Self-efficacy. [Cited 2010 July 261. Available from http://www.des.emory.edu/mfp BanEncy.html.

Belt. M.M, & Silverberg, S.B. (1994). The dynamics between dependency and autonomy illustrations across the file span. In D, L. Feather men & R.M, Lerner (Ed), Life-span development and behavior, 12, 41-90.

Bong, M. (2008). Effect of parent-child relationship and classroom goal structure on motivation, help-seeking avoidance and cheating. Journal of Experimental Education, 76 (2), 191-217.

Chen, M. (2010). Chinese mothers and adolescent's views of parent adolescent conflict and the quality of their relationship a study of parent adolescent relationship in urban and rural & China. Unpublished doctoral dissertation. University of California, Berkley.

Citrandini, M. & Hernawati, N. (2016). Academic Emotions, Learning Strategies, and Academic Achievement on High School Student in Rural Area. Department of Family and Consumer Science, Faculty of Human Ecology, Bogor Agricultural University, Bogor 16680, Indonesia. 9, 3, 195-205.

Dewitte, Marieke, Houwer, Jan, De, Buysse, Ann (2008). On the role of the implicit self-concept in adult attachment, European Journal of Psychological Assessment, 24. 282-289.

Dvir, T., Eden, D., & Banjo, M.L. (1995). Self-fulfilling prophecy and gender can women be Pygmalion and Galatea. Journal of applied psychology 80(2), 253-270.

Fardis, M. (2007).Expression and regulation of emotion in romantic relationship.

Fellous, J. M., Armony, J. L., & LeDoux, J. E. (2002). Emotional Circuits. In M. A. Arbib (Ed.), The handbook of brain theory and neural networks (Second ed., pp. 398-401). Cambridge, MA: MIT press.

Festco,T., & McClire, J. (2005). Educational psychology: An integrated approach to classroom decisions. New York: Pearson.

Fiscer, K.W., & Lazerson, A. (1984). Human development: From conception through adolescence. New York: WH Freeman and company. Fine, A. Mark.. Moreland, John. R., & Schwebel, Andrew, I., (1983). American Psychological Association, 19(5), 703-713.

Flouri, E (2005). Fatherinh and outcomes. New York: John Wiley & sons. Flouri, E., & Buchanan, A. (2003). The role of father involvement in children's later mental health, Journal of adolescence, 26, 63-78.

Frenzel, A.C Thrash, T.D; Pekrun, R. & Goetz, T. (2007). (Achievement emotionsin Germany and China: A cross-culturalvalidation of the academic emotions questionnaire mathematics). Journal of Cross-Cultural Psychology, 38,302e309.

Frenzel, A.C. Pekrun, R. & Goetz, T. (2007). Girls and mathematics hopeless issue a control-value approach to gender differences in emotions towards mathematics. European Journal of Psychology of Education, 22,497-514.

Glynn, S.M. Brickman, P. Armstrong,N & Taasoobshirazi, G. (2011). Science Motivation Questionnaire 2: Validation with Science Majors and Nanoscience Majors.Journal of Research in Science Teaching. 48(10), 1159-1176.

GoatZ,T. Pekrun, R & Hall, N.C & Frenzel, A.C. (2008). Antecedent of academic emotional: testing the international psychology.

Goetz , T.; Frenzel, AC. ; Pekrun ,R.Hall, N.C,&Ludike,O.(2007). (Between-and within-domain relations ofstudents' academic emotions). Journal of Educational.

Goetz, T, Pekrun, R, Hall, N.C, & Haag, L. (2006). Academic emotions froma social cognitive perspective: Antecedents and domain specificity of students' affect in the context of Latin instruction. British Journal of Educational Psychology, 76, 289-308.

Goetz, T. Frenzel, A. Hall, N. Perkun, R. (2008). Antecedents of academic, emotions: Testing the internal/external frame of refrence model for academic enjoyment. Contemporary Educational Psychology 33, 9-33.

Goldsmith, A. Veum.J. Darity,w. (1997). Unemployment, joblessness, psychological well-binged self-esteem Theory and evidence,J Socio Econ, 26, 133-15.

Gotez, T., Cronjaeger, L., Frenzel, I., Ludtke, M., & Hall, N.C. (2009). Academic selfconcept and emotion relations: Domain specificity and age effect: Contemporary Educational Psychology, 35, 44-58.

Gross, C. G. (1999). Brain, vision, memory: tales in the history of neuroscience. Cambridge, MA: MIT Press.

Hit, M.A., & Irland, D. (2002). The essence strategic management human and social capital. Journal of leadership and organizational. 9(1). 3-14.

Holmberck, G.N., Paikoff, R.L., & Brooks-Gunn, J (1995). Parenting adolescence In M.H. Bornestien (Ed), Handbook of Pa Renting Children and Parenting, 1, 91-118.

Jerusalem, M., Klein Hessling,J. (2009], Mental health promotion in school by strengthening self-efficacy, Health education. 109(4), 329-341.

Kelli, S. (2007). The relationship between hope, executive function, behavioral/ emotional strengths and school functioning in 5th and 6th grade students. Thesis Ph.D.Ohio state university.

Keogh E, Bond FW, Flaxman PE. (2006). Improving academic performance and mental health through a stress management intervention: outcomes and mediators of change. Behav Res Ther: 44(31:339-57.

Koerner, A.F & Fitzpatrick, M.A. (2004). Communication in intact families. In A. V ngelisti (ED), Handbook of family communication (pp.177-196). Mahwah NJ: Lawrence Erlbaum Associations.

Koul, R. Lerdpornkulrat, T & Chantara, S. (2011). Relationship between Career Aspirations and Measures of Motivation toward Biology and Physics, and the Influence of Gender. Journal of Science Education and Technology, 20,761-770.

Kramarski, B., Weisse, 1. & Kolol shi- Minsker, 1.(2010). How can self - regulated learning support the problem solving of third-grade students with mathermatics anxiety? ZDM Mathematics Education, 42, 179-193.

Lashkari Pour K, Bakhshani NM, Solaimani MJ. (2007). The relationship between test anxiety and academic achievement in students of guidance schools in Zahedan. J Zahedan Univ Med Sci; 4(8): 253-9.

Lunenburg, F.C. (2011). Self-efficacy in the workplace: implications for motivation and performance. International journal of management, business and administration, 14(1), 1-6.

Luthans, F. Youssef, C & Avolio, B.(2007). Psychological capital: Developing the human competitive edge. Oxford, England: Oxford University Press. . Luthans, F. Luthans, K.W & Luthans, B.C.(2004). Positive Psychological capital: Beyond Human and social capital. Business Horizons, 47, 45-50

Mamlok-Naaman, R. (2011). How can we motivate high school students study science? Science Education International, 22, 5-17.

McCarthy.C.J. Lambert, R.C & Seraphine, A.E. (2004). Adaptive family functioning and emotion regulation capacities as predictors of college students, appraisals and emotion valence following conflict with their parent. Cognition and Emotion, 18 (1), 97-124.

Merlino Perkians, R. (2001). The father- daughter relationship that impact daughter's style of life. College student journal, 35, 616-626.

Montemayor, R. (1983). Parents and adolescents in conflict: All families some of the time and some families most of the time, Journal of early adolescence, 3(1-2), 83-103.

Neenan, Michael (2009). Developing resilience: A cognitive-behavioral approach. Development and psychopatholigy-2, 425-444.

Nielsen, L (2006), Father and daughter: A needed course in family studies. Marriage and family review, 38, 1-13.

Norman,S.M. Avey J.B. Nimnicht, J.L & Pigeon, N.G. (2010). The interactive effects of psychological capital and organizational identity on employee organizational citizenship and deviance behavior. Journal of leadership and prganizational studies.17 (4380-391.

Novak, J.M.& Purky.W.W.(2001). Invitational education. Bloomington, Indiana: Phi Delta Kappan education fandation.

Page, L.F., Donohue, R. (2004). Positive psychological capital: A Preliminary exploration of the construct. Working Pager, Monash University, Department of Management.

Pattanakul, D. (2011). Parental responses to toddler's negative emotions.

Pekrun, R. (1992). The impact of emotions on learning and achievement: Towards a theory of cognitive/motivational mediators. Applied Psychology, 41, 359376.

Pekrun, R. (2000). A social - cognitive, control - value theory of achievement emotions. In J. Heckhausen (Ed.), Motivational psychology of hurran developert: Developing motivation andmotivating development. pp. 143 163). New York, NY: Elsevier Science

Pekrun, R. (2006). The control value theory of achievement emotions: Assumptions, corollaries, and implications for educational research and practice. Educational Psychology Review, 18, 315-341.

Pekrun, R. Goatz, Frenzel, A., & Perry, R.P. (2007). The Control-Value theory of achievement emotions: An integrative approach to emotions in education. In p.A. Schitz & Perkun (Eds).

Pekrun, R. Goatz, T., Titz, W. & Perry, R.P (2002). Academic emotions in student selfregulated learning and achievement program at qualitative and quantitative research. Educational Psychologist, 37, 91-105.

Pekrun, R. Goatz, T., Titz, W. & Perry, R.P (2002b). Control-Value theory of academic emotions individual and social antecedents of student's domain-specific emotion. Paper presented at the annual meeting at the American Educational Research Association. New Orleans.IA.

Pekrun, R., Elliot, A. J., & Maier, M. A. (2009) Achievement Goals and Achievement Emotions: Testing a Model of Their Joint Relations With Academic Performance Journal of Educational Psychology, Vol. 101, No. 1, 115-135.

Pekrun, R., Goatz, T., & Perry, R.P., (2005). Achievement Emotions Questionnaire (AEQ), User, s Mannal, Mannal Version 2005.

Pekrun, R.; Goetz, T.; Daniels, L.M.; Stupniksy, R.H. & Perry, R.P. (2010). (Boredom in Achievement Settings: Exploring Control-Value Antecedents and Performance Outcomes of a Neglected Emotion). Journal of Educational Psychology, 102 (3), 531-549.

Pekrun. R., Elliot, AJ & Maier, M.A. (2006). Achievement goals and discrete achievement emotions: a theoretical model and prospective test. Journal of educational psychology, 98,583-597.

Peleg-Popko, O. (2002). Children's test anxiety and family interaction patterns. Anxiety Stress and Coping, 15 (1), 45-59.

Perkun, R. (2000). A social-cognitive, control-value theory of achievement emotion In J.Heckhausen (ED), Motivational psychology of human developing motivation and motivating development. (pp. 143-163). New York, NY: Elsevier Science.

Perkun, R. (2006). The control-value theory of achievement emotions: Assumptions, corollaries, and implications for educational research and practice. Educational Psychology Review, 18, 315-341.

Peterson C. (2000). The future of optimism. Am pcychol: 55(1):44-55.

Purkey, W., W& Novak, J. (2008). Fundamentals of invitational education. Radford, VA: International Alliance for Invitational Education.

Purkey, W., W& Schmidt, J. (1996) invitational counceling. A self-consept approach to teaching and learning. Belmont, CA. Wadsworth.

Purkey, W.W. & Aspy, D. (2003). Overcoming tough challenges. An invitational theory of practice for Humanistic Psychology. Journal of Practice for Humanistic Psychology, 2003, 43, 146.

Purkey, W.W. (2004). An introduction to Invitational theory. Journal of invitational theory and practice. Retrieved from http://www.Invitational education.net

Qinyi, T & Jialy.Y.(20121. An analysis of the reasons on learning burnout of junior high school students from the perspective of cultural capital theory: a case study of Mengzhe Town in Xishuangbanna, Chania. Procedia Social and Behavioral Sciences, 46: 3727-3731.

Robbins S, Millet B, Caccioppe R, Waters MarshT. (1998). Organizational behavior, 2Edn. Australia: Prentice Hall,

Runcan, Patricia-Luclana (2012). The Time Factor: Dose It Influence The Parent-Child Relationship? Procedia- Social and Behavioral Science, 33, 11-14.

Sakiz, G. (2007). Does Teacher Affective Support Matter? An Investigation of the Relationship among Perceived Teacher Affective Support, Sense of Belonging, Academic Emotions, Academic Self-efficacy Beliefs, and academic Effort in the Mddle School Mathematics Classroom, Doctoral Dissertation of Philosophy, The Ohio State University.

Seiffge- Krenke, Inge, Overbook, Geertjan. Varmulst, Ad (2010). Parent-Child Relationship Trajectories During Adolescence: Longitudinal associations with romantic outcomes in emerging adulthood, Journal of adolescence, 33, 159-171.

Seiffge- Krenke, Inge. (2003). Testing theories of romantic development from adolescence to young adulthood evidence of behavioral developmental sequence, international journal of behavioral development, 27,519-531.

Smith, C. H. (1987).Master nursing students' perception on invitational teaching behaviors and attitudinal course outcomes. Unpublished master thesis. University of North Carolina at Greensboro. Greensboro, NC.

Smith, K. H. (2004) the psychometric properties of the invitational school survey (ISS): an Astralian study. Journal of Invitational Theory and Practice 10, 7-26.

Snyder, C. R., Lehman, K.A., Kluck, B., & Monsson, Y. (2006). Hope for rehabilitation and vice versa. Rehabilitation Psychology, 51, 89-112.

Snyder, C. R., Rand, K.L, & Sigmon, D, R. (2002). Hope Theory, In C.R, Snyder & S, Lopez (Eds), Handbook of positive psychology, UK: Oxford university Press. 257-276.

Stephen Son, A.M. (2009): How Children Experienced, Influenced and Enacted the Boundaries of Curriculum in an Early Children Education, Available at: http://reseurchive.vum.ac.riz.

Tuan, H.L. Chin, C.C & Shieh. S.H. (2005). The development of a questionnaire to measure students' motivation towards science learning. International Journal of Science Education, 6, 639-654.

Tugade, M. M., & Fredrickson, B.L. (2004). Resilient individuals use positive emotions to bounce back from negative emotional experience. Journal of Personality and Social Psychology, 86,320-333.

Villavicencio, T., (2011). Critical Thinking, Negative Academic Emotions, and Achievment: A Meditional Analysis. The Asia-Pacific Education Researcher, 20:1, 118-126.

Villavicencio, T., Bernardo,B.L. (2013). Positive academic emotions moderate the relationship between self-regulation and academic achievement. British Journal of Educational Psychology. 83,329-340.

Waller MA. (2001). Resilience in exosystemic context: Evolution of the concept. Am J Orthopsychiatry, 71:290-297.

Watson, D (2002). Positive affectivity: The disposition to experience positive emotional states C.R. Snyder & S.LPez (eds). Handbook of positive psychology. New York; oxford university press, 106-119.

Watson, D.& Wandenberg.P. (2005). the relation between personality and well-being during societal clang.

Williamson, M. (2004). The Importance of father in relationship to their daughter's psychosexual development psychodynamic practice 10, 207-219.

Willians, S.K., & Kelly, F.D. (2005). Relationship among Involvement, Oxford University Press, 106-120,

Y strom, E., Niegel, S. Kleep,K., & Vollrath, M.E. (2008). The impact of maternal negative affectivity and general self-efficiency on breastfeeding: the Norwegian mother and child cohort studv. Lournal of pediatrics. 152(1).68-72.

Yang, Xu & Liu, Xiaoyang (2016). An Experimental Study on Enhancing the Academic Emotions of College student with Sysstematic Intrevantion. International Conference on Intelligent Human-Machine System and Cybernetics

Yilmaz, H. Cavas, PH. (2007). Reliability and validity study of the students' motivation tOWard science learning (SMTSL questionnaire, Elementary Education Online, 6(3), 430-40.

Zheng, Langin & Xin, Li (2016. The Effects of Motivation, Academic Emotions, and Self-regulated Learning Strategies on Academic Achivements in Technology-enhanced Learning Enviroment. International Conference on Advanced Technologies 376-380.


[1] Academic Emotions

[2] Kaplan and Saduk

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

hayejan thasil_1585778801_39567_2383_1543.zip0.07 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 11,200 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت