خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه ،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های بلوغ عاطفی (پرسشنامه رایگان)
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه ،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های بلوغ عاطفی (پرسشنامه رایگان)
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات ،  پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود مراقبتی، پرسشنامه رایگان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود مراقبتی، پرسشنامه رایگان
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های احساس انسجام
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های احساس انسجام
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات ، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های حالات روانشناختی مثبت
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات ، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های حالات روانشناختی مثبت
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
نمایش تصادفی
دانلود رایگان،فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات پژوهش،پیشینه پژوهش ، کارشناسی ارشد مفهوم، مبانی نظری،تعریف و نظریه های بهزیستی ذهنی

دانلود رایگان،فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات پژوهش،پیشینه پژوهش ، کارشناسی ارشد مفهوم، مبانی نظری،تعریف و نظریه های بهزیستی ذهنی

دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد روانشناسی،ادبیات پژوهش، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد پیشینه ی پژوهش،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های شناخت و فراشناخت

دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد روانشناسی،ادبیات پژوهش، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد پیشینه ی پژوهش،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های شناخت و فراشناخت

دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد روانشناسی،ادبیات پژوهش، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد،مبانی نظری،پیشینه پژوهش ،تعریف، انواع و نظریه های رژیم غذایی در افراد دارای اضافه وزن

دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد روانشناسی،ادبیات پژوهش، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد،مبانی نظری،پیشینه پژوهش ،تعریف، انواع و نظریه های رژیم غذایی در افراد دارای اضافه وزن

انجام  تضمینی و مشاوره  رایگان در انجام پایان نامه ارشد،کارشناسی و کاردانی در رشته های علوم تربیتی(روانشناسی،مشاوره،...) باکیفیت و قیمت پایین(تماس تلگرام 09036247651) ایمیل :payaname.sellfile.com

انجام تضمینی و مشاوره رایگان در انجام پایان نامه ارشد،کارشناسی و کاردانی در رشته های علوم تربیتی(روانشناسی،مشاوره،...) باکیفیت و قیمت پایین(تماس تلگرام 09036247651) ایمیل :payaname.sellfile.com

دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد روانشناسی،ادبیات پژوهش،پیشینه پژوهش ، کارشناسی ارشد،مبانی نظری،پیشینه پژوهش ،تعریف، انواع و نظریه های آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارات جنسی

دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد روانشناسی،ادبیات پژوهش،پیشینه پژوهش ، کارشناسی ارشد،مبانی نظری،پیشینه پژوهش ،تعریف، انواع و نظریه های آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارات جنسی

فصل دوم پایان نامه ارشد, مفهوم, مبانی نظری, جو مدرسه

فصل دوم پایان نامه ارشد, مفهوم, مبانی نظری, جو مدرسه


توضیحات:

تعداد صفحات:42

فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه
APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx

مقدمه

کلاس به عنوان جامعه ی کوچک و فرعی از افراد متفاوتی تشکیل شده است که از نظر تجارب، فرهنگ، شخصیت، و ... با هم متفاوتند. این افراد خصوصیات خود را به درون کلاس می آورند و به همین دلیل جو اجتماعی متفاوتی بر کلاس ها حاکم است. بنابراین، تشکیل دهندگان جو اجتماعی کلاس معلم و دانش آموزانند که هدف عمده ی آن ها آموزش و فراگیری است. پس برای آموزش و یادگیری لازم است که جو مطلوب و مناسبی در کلاس ها دایر باشد. جو مطلوب و مناسب، روابط مثبت و هدفداری است که میان معلم و دانش آموزان در کلاس وجود دارد و باعث بالا بودن کیفیت زندگی دانش آموزان در محیط کلاس می شود. کیفیت زندگی در کلاس مولفه ای است که در دهه اخیر به دلیل اهمیتی که در زندگی دانش آموزان داشته است مورد توجه قرار گرفته و به عنوان سطح کیفیت ابعاد مختلف مرتبط با زندگی در مدرسه تعریف می گردد. با توجه به این که دانش آموزان نسبت بسیار بالایی از زمان زندگی خود را در مدرسه صرف می کنند و همچنین در آینده عهده دار مسئولیت در عرصه های مختلف جامعه خواهند بود، بنابراین شناخت عواملی که می تواند کیفیت زندگی شان را به مخاطره بیاندازد ضروری به نظر می رسد.

تعاریف و مفاهیم (مبانی نظری)

الف) جو سازمانی

واژه جو در فرهنگ لغت عمید چنین معنی شده است؛ جو عبارت است از فضای مابین زمین و آسمان و در زبان فارسی اقلیم و اتمسفر معادل با جو در نظر گرفته می شود.

امروزه جو سازمانی یکی از مفاهیم بسیار مهم در زمینه مدیریت است. هنگامی که از جو صحبت می شود افراد عادی تصویری از جو زمین که همچون هاله ای تمام وجوه زندگی آن ها را احاطه کرده است، به ذهن شان متبادر می شود. در گفتگو های روزانه در سازمان ها و ادارات نیز ترکیب های جو سالم، جو نا آرام، جو متشنج و... بارها به کار برده می شوند. برای توصیف محیط عمومی کار انسان در سازمان های جامعه، اصطلاحات متعددی متداول شده است: بوم، محیط اجتماعی، فرهنگی، حال و هوا، زمینه یا میدان، فضا، جو و فرهنگ. این اصطلاحات به کیفیت درونی سازمان اشاره می کند. مفهوم جو سازمانی بر این واقعیت دلالت دارد که رفتار انسانی در سازمان فقط بر اثر تعامل با رویداد های مستقیم و بی واسطه شکل نمی گیرد بلکه تحت تأثیر تعامل نیروهای محسوس و ناپیدای سازمانی نیز قرار می گیرد. جو سازمانی ادارکاتی است که افراد از جنبه های گوناگون محیط سازمان دارند. همچنین جو سازمانی اشاره می کند به کیفیت درونی سازمان به گونه ای که اعضای آن، این کیفیت را درک و تجربه می کنند (مزدارانی، 1387).

منابع فارسی

آیتی، محسن، عطاران، محمد .(1386). الگوی تدوین برنامه های درسی مبتنی بر اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در تربیت معلم. فصلنامه مطالعات برنامه درسی، سال دوم، شماره 5.

آقایی، سهیلا.(1388). بررسی رابطه عملکرد خانواده و جو روانی – اجتماعی کلاس با ناسازگاری دانش آموزان دبیرستانی. پیوند( نشریه ماهانه ی تربیتی آموزشی).ش 355-354.

احمدی، امینه؛ دانش ثانی، زهرا (1390). اثر جو اجتماعی در شکل­گیری ارتباطات دانش آموزان دوره متوسطه دبیرستان­های منطقه 15 شهر تهران. فصلنامه اندیشه­های تازه در علوم تربیتی، شماره 2، سال ششم، ص 22- 68.

اصلانخانی،محمدعلی.(1379). بررسی رابطه ی موجود بین سبک های مختلف رهبری با رضایت شغلی از دیدگاه استادن ورزشی کشور. حرکت. 5، 85- 63.

انصاری، حجت الله.(1375). بررسی تأثیر جو روانی- اجتماعی کلاس در پیشرفت تحصیلی. مجله روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران. ش 56.

بنی­سی، پری ناز (1379). مقایسه جو سازمانی با پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان سازمان مدارس آزاد سما و مدارس دولتی شهر تهران. پایانامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن.

بازرگان، عباس. (1388). از ارزیابی درونی در آموزش پزشکی تا نهاد ملی برای تضمین کیفیت در آموزش عالی ایران: چالش ها و چشم اندازها. مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی،1.

تقی پور، حسینعلی، و غفاری، هاجر.(1388). بررسی نقش برنامه درسی پنهان در رفتار انضباطی دانش آموزان از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس راهنمایی دخترانه شهرستان خلخال در سال تحصیلی 89-88. مجله علوم تربیتی. ش 7.

جی گالن، سیلور؛ ویلیام، ام الکساندر؛ آرتور، لوئیس (1387). برنامه درسی برای تدریس و یادگیری بهتر(ترجمه خوی نژاد). مشهد: انتشارات آستان قدس.

حاجی میرزایی، مرضیه. (1389). بررسی رابطه ی خلاقیت و خودکارآمدی بر نگرش به مدرسه در دانش اموزان دختر مدارس راهنمایی عادی و شبانه روزی. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران.

حسنی، محمد و احمدی، سیف. (1387). ارزشیابی توصیفی: الگوهای نو در ارزشیابی تحصیلی، تهران: انتشارات مدرسه.

حسن، ملکی (1386). برنامه ریزی درسی (راهنمای عمل). تهران: انتشارات مدرسه.

حسینی، ابراهیم. (1389). بررسی رابطه جو سازمانی دبیرستان های ناحیه یک شهر شیراز و رضایت شغلی دبیران این دبیرستان ها در سال تحصیلی 90-1389. پایان نامه کارشناسی ارشد (چاپ نشده). دانشگاه علامه طباطبائی.

خورشیدی، عباس. (1382 ). نظارت و راهنمایی تعلیماتی. تهران: یسطرون.

خاکسار، رضا (1380). بررسی و مقایسه­ی میزان تأثیر جو سازمانی مدرسه بر رفتار اثربخش مدیران دبیرستان­های پسرانه و دخترانه شهرستان اردبیل از دیدگاه دبیران مربوطه. ارشد مدیریت آموزشی، دانشگاه تربیت معلم.

دانش فر، تیمور.(1380). بررسی رابطه ی جو سازمانی و مشارکت دبیران در فرآیند تصمیم گیری دبیرستان های شهر آمل. پایان نامه کارشناسی ارشد (چاپ نشده). دانشکده ی روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران.

داوودی ،محمد .(1378). برنامه درسی پنهان. مجله حوزه و دانشگاه. شماره19.

دسلر،گری.(1373). مبانی مدیریت. ترجمه:داوود مدنی، تهران: توس.

رابینز، استیفن. (1386). مدیریت رفتار سازمانی، مفاهیم، نظریه ها و کاربردها، جلد اول، مترجمان: پارساییان، علی و اعرابی، محمد.تهران: دفتر پژوهش های فرهنگی.

رفیع پور، فرامرز.(1381). موانع رشد علمی ایران و راه حل های آن. چاپ اول، تهران: شرکت سهامی انتشار.

روشنی، امیر.(1391). تأثیر جو اجتماعی مدارس بر تربیت شهروندی در تعامل با طبقه اجتماعی- اقتصادی و پایه­های تحصیلی دانش آموزان پسر دوره متوسطه­ی شهر همدان. پایان نامه ی کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی دانشگاه تبریز.

رستمی، منیره.(1388). بررسی میزان مهارت های اجتماعی دانش آموزان بر اساس جو سازمانی مدارس. پایان نامه کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی دانشگاه تبریز.

سعیدی رضوانی،محمود.کیانی نژاد،عذرا.(1379).توجه به برنامه درسی پنهان ضرورتی آشکار در تحقق اهداف ارزشی آموزش های دینی.مجله تربیت اسلامی.شماره3.

سرمد، زهره و همکاران.(1387). روش های تحقیق در علوم رفتاری. تهران، انتشارات آگاه.

سنگری، علی اکبر.(1385). ادراک دانش آموزان از فرهنگ مدرسه و پیشرفت تحصیلی(بررسی عملکرد دانش آموزان ایرانی شرکت کننده در مطالعه تیمز 2003، درپایه سوم راهنمایی). پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت معلم تهران.

صالحی حسینی، مرتضی.(1370). جو آموزشی و پیشرفت تحصیلی. مجله ی علمی و پژوهشی علوم انسانی. دانشگاه الزهرا.شماره ی 9و10، 23- 15.

صباغیان، ز. (1375). ضرورت آموزش مداوم. فصلنامه آموزش بزرگسالان و نوآوری. سال اول.

طالب زاده نوبریان، محسن؛ صدق­پور، صادق و کرامتی، انسی (1387). بررسی تأثیر جو اجتماعی مدارس متوسطه بر پرورش مهارت های اجتماعی دانش آموزان. فصلنامه مطالعات درسی، شماره 8، سال دوم، ص23-47.

عسکریان، مصطفی. (1387). روابط انسانی و رفتار سازمانی. تهران: امیر کبیر.

علاقه بند، علی (1377). جو سازمانی مدرسه. فصلنامه­ی مدیریت در آموزش و پرورش، دوره­ی پنجم، شماره ی 20، ص 12-4.

علوی، حداد؛ عبداللهی،رودابه؛ احمدی،احمد.(1383). برنامه درسی پنهان:پژوهشی در یادگیری های ضمنی مدرسه. فصلنامه تعلیم و تربیت. شماره90.

علیخانی، محمد حسین (1383). بررسی پی­آمدهای قصد نشده برنامه درسی پنهان محیط اجتماعی مدارس متوسطه شهر اصفهان و ارايه ی راهکارهایی برای کاهش پی­آمدهای منفی آن. دکتری برنامه­ریزی درسی، دانشگاه تربیت مدرس.

علیخانی، حسین. (1383). بررسی پیامدهای قصد نشده (برنامه درسی پنهان) محیط اجتماعی مدارس دوره متوسطه شهر اصفهان. مجله علوم تربیتی و روان شناسی. ش 3و4.

فامیل رشتی، مرضیه (1372). رابطه بین نگرش دانشجومعلمان نسبت به شغل معلمی با ویژگی های شخصیتی آنها در مراکز تربیت معلم دخترانه و پسرانه همدان در سال تحصیلی 71-72 . پایان کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت معلم تهران

فرانزوی، استفن. (1381) . روانشناسی اجتماعی (ترجمه: فیروزبخت، مهرداد، قنادان، منصور). تهران: انتشارات مؤسسه خدمات فرهنگی رسا.

کاردان، علی مد.(1378). تحلیلی از برنام درسی مستتر، بحثی نو در ابعاد ناشناخته نظام آموزشی. فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی. ش 1، صص 68-48.

کریمی، یوسف .(1388). روانشناسی اجتماعی . تهران: انتشارات ارسباران.

ماسن، هنری،پ؛ و همکاران.(1380). رشد و شخصیت کودک(ترجمه مهشید یاسائی). تهران:نشر مرکز.

مجنونی، طاهر (1381). بررسی تأثیر جو سازمانی مدارس بر عملکرد دبیران دبیرستان های پسرانه شهرستان بوکان. پایانامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی، تهران: دانشگاه علامه طباطبایی.

مزداران، کامران.(1378). بررسی رابطه ی جو سازمانی و تعارض معلمان مدارس راهنمایی شهرستان دماوند.پایان نامه ی کارشناسی ارشد(چاپ نشده). دانشگاه فردوسی مشهد.

مسائل آموزشی و پرورشی.عصر آموزشwww.noormags.ir . 15 دیماه 1389.

منوریان، عباس.(1377). جو سازمانی و تأثیر آن بر میزان موفقیت یا عدم موفقیت اصلاح اداری. دانش مدیریت. دانشگاه تهران. 43.

میر کمالی، سید محمد. (1389). رفتار و روابط در سازمان و مدیریت. تهران: :یسطرون

میرکمالی، سید­محمد (1381). روابط انسانی در آموزشگاه ها. تهران: انتشارات یسطرون، سال پنجم.

مهرمحمدی، محمود.(1381). برنامه درسی پنهان، برنامه درسی پوچ و برنامه درسی پوچ پنهان. تهران: انتشارات بهنشر.

نورایی، طهمورث.(1384). ارتباط بین فلسفه ی آموزشی و سطح رهبری مدیران با جو سازمانی در گروه ها و دانشکده های تربیت بدنی. رساله ی دکتری(چاپ نشده). دانشگاه تربیت معلم تهران. (حصارک).

نوریان،محمد(1385). نقش های زنان و مردان در کتاب های فارسی دوره ابتدائی. مجله روانشناسی ایرانی.پاییز.شماره9

هاشمی طارمی، امین (1378). بررسی رابطه­ی بین ارتباطات اثر بخش و جو سازمانی دبیرستان های دخترانه­ی دولتی شهر تهران از دیدگاه دبیران. ارشد مدیریت آموزشی، شهید بهشتی.

هوی، وین.ک، و میسکل، سیسل. (1389). مدیریت آموزشی تئوری، تحقیق و عمل. ترجمه سید محمد سید عباس زاده. ارومیه: دانشگاه ارومیه.

هوی، وین.ک، میسکل، سیسل، ج. (1385). تئوری، تحقیق و عمل در مدیریت( ترجمه ی میرمحمد سید عباس زاده). ارومیه: انتشارات دانشگاه ارومیه.

Ainley J., Batten M, Miller H.(1984). Patterns of Retention in Australian Government Schools and Staying at School in Victoria. Hawthorn, Victoria, Australian Council for Educational Research).


Ainley J.(1999). Schools and the social development of young Australians: Frameworks,_outcomes and influences. Paper presented at the 1999 National Social Outcomes_ of Schooling Forum organized by the Performance Measurement and Review Branch,_Education Queensland, Surfers Paradise, Australia.


Ainley J.(1991). High school factors that influence students to remain in school. Journal_ of Educational Research; 85(2): 69–80.


Atherton, J,S (2002). Learning and Teaching: Tacti Knowledge and Implicit Learning. Htpp://www. Atheton. Com/ au/kam. Htm.


Ausbrooks, R.(2000). What is school Hidden curriculum Teaching your child? http. www. Parentigteens. Com/ curriculum shtml.

AndersonS, CAROLYN.(1982): The Search For School Climate: A Review Of The Research. Review Of Educational Research. Vol 52 No 3 pp368-420.

Anderson R., Manoogian S.T., Reznick J.S.( 1976). The undermining and enhancing of intrinsic motivation in preschool children. Journal of Personality and Social Psychology; 34(5): 915-22.Available at: www.who.int/schoolyouth_health/gshi/en/.


Beach .Dale s ,( 1991) . personnel ,the management of people at work ,fifth edition , Maxwell Macmillan International edition.


Bulcock J.W., Whitt M.E., Beebe M.J. Gender differences, student wellbeing_ and high school achievement. The Alberta Journal of Educational Research 1991; 37:_ 209–24.



Butler A, Jocelyn. And Dickson M, Kate.(1987): Impoving School Culture Centennial High School. (Report) Http://www.nwrel.org.

Calabrese,R.L(2002): Alienation: its Causes and Impact On Adolescent Health. The High School Journal. Vol70 No 12. Pp14 -18

Gatto, John Taylor. (2002). Dumbing us Down: The Hidden Curriculum of Compulsory Schooling. http://www.gohn taylor gatto. Com.

Gallay, Les and Pong, Suet-Ling(2004). School Climate and Student Intervention Strategies. Paper presented at the society for Prevention Research Annual Metting, Quebec City.

Heilman, P.S. (1999). Classroom Climate Factors Related to Student Motivation and Effort, A Dissertation Submitted in Partial Fulfillment of the Requirements for the Degree of Doctor of Education, University of South Dakota.


Halpin, A. W., & Croft, D. B. (1993). The Organizational Climate of schools. Chicago: U. of Chicago. 258-280.


Fullarton, S. (2003). Closing the gaps between schools: Accounting for variation in mathematics achievement in Australian schools using TIMSS 95 AND TIMSS 99. Proceedings of the IRC-2004 TIMSS. Vol 1. 20.

Hoy, W. K. & Miskel, C.G. (2005). Educational administration: theory research and practice. New York, Random house.

Kann L, Brener N.D, Wechsler H. (2007).Overview and Summary: School Health Policies and Programs Study 2006. J Sch Health; 77(8): 385-97.


Kim,N.,& srivastava,R.K.,(1998).Managing intra organizational diffusion of teachnological innovation.Academy of management Journal.21.pp:193-210.

Levin, K. (1936) Frontiers in group dynamics: Concept, Method and reality in social equilibria and social change, Human relations, (1).

Macintosh, James Ian(1985). Dimensions and Determinants Of School Social Climate in School Enrolling Middle Years Students. SSTA Research Centre Rrport. Http://www.sask school boards. Ca/ research/ school improvement/91-040.htm.

Murray, R. (1998). Student as central concern school, students and outcome measures. Journal of educational Administration, 38, 230-240.

Moran.E.Thomas and Volkwein J. Fredeeicks(1992): The Cultural Approach to the Formation Of Organizational Climate. Human Relations. Vol45 No1 pp19-47.

Nutbeam, D. Smith, C. Moore, I. and Bauman, A.(1993): Warning! Schools Can Damage your Health: Alienation from School and its Impact On Health Behaviour. Journal of Paediatric and Child Health. Vol29. No6.pp30-52

Rask K., Astedt-Kurki P., Tarka M.T., Laippala P. Relationship among adolescent subjective well-being, health_ behavior, and

school satisfaction. Journal of School-Health 2002; 72(6): 243–9.


Steve, P (2007): the Importance of intrapersonal relationship.available at:


Sockney, Larry(2001): Enhancing Scholl Learning Climate. Theory and Practice(Report).


Smith, Alan and Montgomery, Alos (1997). Values in Education in Northern Irland. Chpter sir: Valuse and the hidden Curriculm. CALN web service.


Staff, John(2007): School Climate and Social-Emotional Learning. http://www.alaskaice.org


O. Samdal, D. Nutbeam, B. wold and I. Kannas(1998): Achieving Health and Educational Goals through School Climate and the Student Satisfaction with School. Health Education Research. Vol 13. No 3

Owens,R.G.,and Valesky,T.C.(2007).organizational behavior in education. Adaptive leadership and school reform.Boston: Allyn and Bacon.

Pamuk, savas, Peker, deniz .(2009). Turkish pre-service science and mathematics teachers computer related self-efficacies, attitudes, and the relationship between these variables, computer & education, 53, 454-461


The Center of Human Services Knowledge Organized by MSU Engagement Specialists and Faculty for Funder, Policy Developers, Planners, and Managers: Social Climate and Learning (2004). No31.P 1-10 Available

in: http://www.outreach.msu.edu/.

UNISEF, 2003, WICH SKILLS are www.life SKILLS based Education.

Wang,Y.,& Qualls,W.,(2007).Toward a theoretical modal of technology adoption in hospitality organizations, Hospitality management.26.pp:560-573.

World Health Organization. Global school health initiative. Geneva, Switzerland: (2007), Available at: www.who.int/school _youth_health/gshi/en/

Warger, Eavy & Associates(2001): Implementing IDEA:A Guide for Principals. Association for Exceptional Children, Arlington, Va. Special Education Programs. (chapter of school climate.

Zeki Arsal (2010). The Effects of Diaries on Self-regulation Strategies of Preservice Science Teachers, International Journal of Environmental & Science Education, 5(1).pp 85-103.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

jave madrese_1585778489_39565_2383_1248.zip0.15 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 11,200 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت