خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه ،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های بلوغ عاطفی (پرسشنامه رایگان)
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه ،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های بلوغ عاطفی (پرسشنامه رایگان)
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات ،  پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود مراقبتی، پرسشنامه رایگان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود مراقبتی، پرسشنامه رایگان
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های احساس انسجام
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های احساس انسجام
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات ، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های حالات روانشناختی مثبت
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات ، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های حالات روانشناختی مثبت
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان

دانلود رایگان,فصل دوم پایان نامه ارشد,ادبیات پژوهش,پیشینه پژوهش , مفهوم, مبانی نظری,تعریف و نظریه های کودکان کم شنوا

دانلود رایگان,فصل دوم پایان نامه ارشد,ادبیات پژوهش,پیشینه پژوهش , مفهوم, مبانی نظری,تعریف و نظریه های کودکان کم شنوا

توضیحات:

فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx

سرفصل های پروژه شامل موارد زیر است :

-2- نقص شنوایی :

2-3- انواع نقص شنوایی

2-4- درجات نقص شن[1]وایی:

2-8- ویژگی های اجتماعی –هیجانی افراد دارای نقص شنوایی:

2-9- تاریخچه آموزش به افراد ناشنوا:



24. Kirk، Gallagher & Coleman

25.Marschaark , Lang, & Albertini


مشخصات فایل

منبع: دارد (فارسی و لاتین)

پیشینه پژوهش:دارد(ایرانی و خارجی)

تعداد صفحات:12

گارانتی بازگشت وجه:دارد ( کیفیت این فایل تضمین شده است درصورت هرگونه مشکل یا نارضایتی احتمالی مبلغ شما بازگردانده می شود)

خلاصه ای از مطالب:

- نقص شنوایی :

شنوایی مهم ترین عامل دریافت ،تجزیه و درک اصوات مختلف خصوصا گفتار ونیز یک عامل بسیار مهم در رشد و بقای توانایی های ارتباطی است.سلامتی این حس در سالهای اولیه زندگی تاثیر بسزایی در رشدگفتار وزبان و همچنین توسعه مهارتهای ذهنی دارد، چنانکه بروز کاهش شنوایی در این برهه از زندگی می تواندنقایص جدی و پردامنه ایی را برگفتار ، زبان ورفتار کودک تحمیل سازد(گورابی،1381 )

اصطلاح نقص شنوایی بسیار گسترده است وبه همه کسانی که در دریافت از طریق کانال شنوایی دچار مشکل هستند اطلاق می شود کم شنوایی یا اسیب شنوایی مشکل هستند اطلاق می شود کم شنوایی یا آسیب شنوایی مشکل در عملکرد یک یاهردوگوش است .ممکن است ازواژه هایی چون ناشنوا یا کم شنوا نیز استفاده نیز استفاده می شود(شیتز،ترجمه ی فرامرزی،1391 ).

کم شنوا به کسی اطلاق می شود که به طورکلی بابهره گیری از وسایل کمک شنوایی بتواند از باقیمانده شنوایی خود در در پردازش و فرایندسازی اطلاعاتی که از طریق شنیدن به دست می اید استفاده کند(سیف الله نراقی و نادری ، 1387 )







2-3- انواع نقص شنوایی

نقص های شنوایی را می توان در4 گروه طبقه بندی کردکه عبارت است از:

نقص های رسانشی ،نقص های حسی –عصبی ،نقص شنوایی مختلط ونقص های پردازش شنیداری مرکزی .[1]

نقص شنوایی رسانشی هنگامی رخ می دهد که چیزی مسیر عبور صدا را از گوش بیرونی یا میانی مسدود کند.این انسدادممکن است ناشی از جرم گوش،عفونتهای گوش(التهاب گوش میانی )،یا یا هرنوع بدشکلی مجرای گوش باشداین نوع نقص معمولا موقت است



22.Herter .Knightiy & Steinberg

23.Salvia.Ysseldyke & Boston

منابع:

منابع فارسی :

ابوالقاسمی ،عباس (1390 ).ارتباط تاب آوری ،استرس و خود کارآمدی بارضایت از زندگی در دانش آموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالا و پایین مجله مطالعات روان شناختی .7،3.

احمدنیا ،الهه ؛ تقی لو ،غلامعلی ؛ پیامی ،میترا ؛ احمدنیا ،هادی(1393 )،دیدگاه دانشجویان در رابطه باعملکرد آموزشی ، روابط بین فردی وویژگی های شخصیتی مربیان دانشکده ی پرستاری مامایی دانشگاه علوم پزشکی زنجان،مجله توسعه ی آموزشی در علوم پزشکی . 7،13. 1-8

احمدی، حسن(1389). بررسی تاثیر مهارت های ارتباطی و خودکارامدی افراد ناشنوا، پژوهشهای روان شناختی، شماره (15).ص 22.

آدینه ، ماندانا(1395 ) برسب ویژگی های روان سنجی پرسشنامه استرس و رابطه آن با پرسشنامه سلامت عمومی ،پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی ، دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکز

اسکوهی ،فاطمه ؛موحد محمدی ،سیدحمید؛ رضوانفر ،احمد(1393).رابطه ی مهارتهای ارتباطی باعملکرد آموزشی –پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی ساری ،

افروز،غلامعلی (1388 ) بررسی تحلیل و مقایسه ایمبانی روانشناختی و روانی _ اجتماعی جوانان نابینا و ناشنوا ، مجله روان شناسی و علوم تربیتی.39،2. 12-1 .

آقا محمدیان، رعنا(1389). بررسی میزان اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی در تاب اوری و رضایت زناشویی،مقاله پژوهشی آسیب شناسی ، شماره 23. ص 21-42.

بابالوئی ،علیرضا ؛ انصاری شهیدی،مجتبی (1396 )،اثربخشی آموزش های مهارتهای ارتباطی بین فردی برخودکارآمدی کارکنان بانک ،مجله پیشرفت های نوین در علوم رفتاری .2،10.-43-51

باغبان وحیدی ،منصوره ؛ حسین خانزاده ،عباسعلی ؛ ندائی ،ناهید(1395 ).تاثیر آموزش مهارتهای ارتباط موثر به مادران کودکان مبتلا به اتیسم بر بهبود مهارتهای اجتماعی این کودکان .مجله مطالعات ناتوانی،7

بحری ،سیده لیلا ؛ دهقان منشادی،ماریه ؛ دهقان منشادی،زبیده (1393 ) برسی نقش پیش بینی کنندگی تاب آوری و حمایت اجتماعی در سلامت روانی والدین کودکان نابینا و ناشنوا.14 ،1.

به پژوه ، احمد غباری ، با قر؛حسین زاده ،عباسعلی ؛ و حجازی ، الهه .(1384 ) مقایسه مهارتهای اجتماعی دانش آموزان کم شنوا در مارس تلفیقی و استثنایی .مجله روان شناسی وعلوم تربیتی 2،63-84

بیانی، علی(1390). بررسی تاثیر جهت گیری مذهبی با اضطراب وافسردگی دردانشجویان، مجله علمی و پژوهشی اصول بهداشت روانی، شماره 3. ص 8-10.

تجویدی ، محمدجواد (1392 )،متد تاب آوری ،

ثمری ،علی اکبر لعلی فاز (1384 )،مطالعه اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی براسترس خانوادگی وپذیرش اجتماعی ،فصلنامه اصول بهداشتی .7،25،26. 47-55

جلالی، ایمان(1393). تاثیر اموزش مهارت های ارتباطی بر کاهش اضطراب و استرس کودکان معلول، مجله اندیشه و رفتار، شماره 21. ص 12-15.

حسین پور ،جواد؛ حسینی ،سیدعماد ، دوستی ،مرتضی (1393 ).رابطه مهارت ارتباطی باروابط بین فردی مدیران ورزشی استان گیلان ، فصلنامه مدیریت و توسعه ورزش ،2،5.91-104

دخت رضاخانی ،سیمین ؛پاشا شربفی ،حسن ؛ دلاور ،علی ؛ شفیع آبادی ،عبدالله (1387 )منابع استرس دانشجویان .مجله اندیشه و رفتار ، 3،9. 2-6.

دلاور ،علی( 1384 ).مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی .ویرایش دوم.تهران :انتشارات رشد.

رحمانزاده، سیدعلی ؛ نجفی نیاسر ، طاهره ؛ (1392 ).مطالعه رابطه بین مهارتهای ارتباطی اساتید دانشکده فنی دخترا تهران ولی عصر با اثر بخشی ، مطالعات رسانه ای .8،22.

رفیعیان ، مجتبی؛ رضایی ،محمدرضا ،عسگری ؛ پرهیزکار اکبر ؛ شایان ،سیاووش (1390 ).تبیین مفهومی تاب آوری و شاخص سازی آن در مدیریت سوانح اجتماع محور.مجله برنامه ریزی و آمایش فضا (مدرس علوم انسانی )15،4، 19 تا 41 .

ساجدی،سهیلا ؛ آتش پور،سید حمید؛ کامکار ،منوچهر؛صمصام شریعت ،محمدرضا(1387 ).تاثیر آموزش مهارتهای زندگی یرروابط بین فردی ،عزت نفس وابراز وجود دختران نابینا،مجله دانش وپژوهش در روانشناسی کاربردی . 11 ،39.

سرمد ،زهره ؛حجازی ،الهه ؛ بازرگان ، عباس .(1393 ) روشهای تحقیق در علوم رفتاری .تهران ،نشر :آگه

سهرابی ،رقیه ؛ محمدی، اکبر؛ ارفعی ،اصغر(1390 )،اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی برسبکهای مقابله ای نوجوانان دختر،مجله زن ومطالعات خانواده ،4،13.45-59.

عباسیان ، راضیه (1392 ) ،اثربخشی برنامه یادگیری اجتماعی -هیجانی برمهارتهای اجتماعی و مدیریت هیجان دانش آموزان دارای نقص شنوایی در مدارس عادی ،پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی و آموزش کودکان استننایی ،دانشگاه آزاد اسلامی واحداصفهان

عطایی فر ،ربابه ؛ امیری،شعله ؛ (1393 )،آزمون مدل علی رابطه بین سبک دلبستگی ،مهارت ارتباطی ،ویژگی های شخصیتی ، رضایت جنسی همسران ، ارتباط موثر همسران ورابطه ما در فرزندی در کودکان. زن ومطالعات خانواده 25،7. 93-125 .

عنبری، زهره ( 1393). بررسی اثربخشی گروهی مهارت های ارتباطی بر کاهش استرس کودکان کم شنوا ، تهران ، انتشارات بامداد.

غیرتی ،انسیه ؛شعبانی فر ،آرزو ؛ اخلاقی ،محبوبه ؛ پیمان ،نوشین (1395 ).رابطه مهارتهای ارتباطی با سلامت روان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد،مجله دانشکده بهداشت وانسیتو تحقیقات بهداشتی .14،3 .61-72.

فصل نامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، 30

کارتلج، فاطمه (1392). اموزش مهارت های بین فردی به کودکان.مجله روانشناسی و علوم تربیتی.شماره 2. ص 19.

کرمی،ابولفضل ؛آرین سیده خدیجه ؛حدیث سلطانی ،خورشید؛خان آبادی،مهدی(1391 )،برسی اثربخشی آموزش گروهی با رویکرد چند وجهی لازاروس بر افزایش رضایت زناشویی فصلنامه علمی –پژوهشی جامعه شناسی زنان ،3،1.

محمودی ، احمد (1392 ).مقایسه عزت نفس و مهارت اجتماعی دانش آموزان ناشنوا در راهنمایی تحصیلی شهرستان کرج.4.

محمودی، فیروز؛فیض اله زاده ،زینب ؛ صمدی شهرک ،زهرا ،((1395 ). مقایسه مهارتهای روابط میان فردی دانشجویان دانشگاه تبریز ودانشگاه و دانشگاه پزشکی تبریز .مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی .16.47 ،418-429.

مصطفوی، لیلا (1392). اثربخشی مهارت های بین فردی و کاهش پرخاشگری دانش اموزان مقطع ابتدایی ، رساله دکتری رشته روانشناسی عمومی،دانشکده علوم انسانی، دانشگاه تربیت مدرس.

موسوی نسب ،سیدمحمد حسین ؛ تقوی س،سید محمدرضا ؛ محمدی نورالله (1385 )،خوش بینی و ارزیابی استرس ؛ بررسی دومدل نظری در پیش بینی سازگاری روانشناختی ،مجله دانشگاه علوم پزشکی کرمان 13،2 .111-ا 113.

میرهاشمی ،مالک ؛ نجفی ،فاطمه ؛(1393 )اثربخشی درمان راه حل مدار برتاب آوری و احساس انسجام بیماران موتیپل اسکلروزیس (ام اس )مجله علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی 24،3. 175 -181


منابع انگلیسی


. 114-119

American Psychiatric Association. Diagnostic and statistical manl of mental disorder. (3rd edn_revised).Washington DC: Author; 2000.

and research therapy 2010; 14: 54-65.

Chess s،fernandez p)، 1980 ).the handicapped child and his family:consonance and dissonance. Journal of the American Academy of child psychiatry .19:56-57.

Cloitre M, Heimberg R, Leibowitz MR, Gitow A. Perceptions of control in panic disorder and social phobia. Cognit Ther Res 2000; 16: 569-77.

Garsham FM Van MB& COOk CR.(2006).Social Skill training for teaching Replacement Behaviors:Remediating Acquisition Deficits in At-Risk students.behavioral Disorders.31(4).363-377.

Greenberg, m(1980 ),Hearing families with Deaf children:stress and functionhing as Related to communication method.

Harrigan s, Nikolopoulos t (2006) communication between parents and deaf children : Implications for social –emotional development.the jornal of child and adolescent psychology and psychiatry.1063-1071

Herbert JD, Gaudiano BA, Rheingold AA, Meyers VH, Dalrymple K, Nolan EM. Social skills training augments the effectiveness of cognitive behavioral group therapy for social anxiety disorder.Behav Ther 2011; 36: 125-38.

Hindiey p(2005)، mental health problems in deaf children.current paediatrics.15،

Johnson D.(1976). Communication characterics of a young deaf adult population:techniques for Evaluating their communication skill. American Psychiatric Association. Diagnostic.409-424

Lambert, KG. Rising rates of depression in today\'s society: Consideration of roles of effort based rewards and enhanced resilience in day-to-day functioning. Neuroscience and Bio-behavioral Reviews 2006; 3 : 497-510 .

Liebowitz MR. The neglected anxiety disorder. Journal of behavior

Orbid N. The Effectiveness of Dialectical Behavior Group Therapy on Expulsive Anger and Impulsive Behaviors. MA. Dissertation. Hamedan: College of clinical \-460.

Vaccari c,Marschark M.(2006).communication between parents and deaf children : implications for social –emotional development .the journal of child and adolescent. Sass-Lehrer, M. (2013). The earliest interventions: When parents discover they have a deaf child. Gallaudet

University, Washington, DC


Sass-Lehrer M (2013).The earliest intervention: When parent discover they have a deaf child.Gallaudet University Washington DC, http://raisingandeducatingdeafchildren.org/the-earliest-interventions-when-parent-discover-they-a-deaf-child


فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

kamshenava_1555790859_25850_2383_2000.zip0.04 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 7,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت