خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه ،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های بلوغ عاطفی (پرسشنامه رایگان)
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه ،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های بلوغ عاطفی (پرسشنامه رایگان)
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات ،  پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود مراقبتی، پرسشنامه رایگان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود مراقبتی، پرسشنامه رایگان
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های احساس انسجام
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های احساس انسجام
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات ، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های حالات روانشناختی مثبت
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات ، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های حالات روانشناختی مثبت
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان

دانلود رایگان,فصل دوم پایان نامه ارشد,ادبیات پژوهش,پیشینه پژوهش , کارشناسی ارشد مفهوم, مبانی نظری,تعریف و نظریه های سرزندگی تحصیلی

دانلود رایگان,فصل دوم پایان نامه ارشد,ادبیات پژوهش,پیشینه پژوهش , کارشناسی ارشد مفهوم, مبانی نظری,تعریف و نظریه های سرزندگی تحصیلی

توضیحات:

فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx

سرفصل های پروژه شامل موارد زیر است :

مفهوم سرزندگی

سرزندگی تحصیلی

کلاس درس

ساختار کلاس درس

ادراک محیطی

تاریخچه سرزندگی

نظریه های مرتبط با سرزندگی تحصیلی

۱-نظریه سرمایه اجتماعی کولمن

۲-نظریه روان شناسی مثبت و خوشبینی آموخته شده

۳-نظریه شناختی- اجتماعی

۴-تعیین گری متقابل سه بعدی

باورهای معلمین

رویکردها و شاخص هاي سرزندگی تحصیلی

ارتباط رفتار معلم و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان

مشخصات فایل:

پرسشنامه رایگان:ندارد

نوع فایل:word

منبع: دارد (فارسی و لاتین)

پیشینه پژوهش:دارد(ایرانی و خارجی)

تعداد صفحات:30

گارانتی بازگشت وجه:دارد ( کیفیت این فایل تضمین شده است درصورت هرگونه مشکل یا نارضایتی احتمالی مبلغ شما بازگردانده می شود)

خلاصه ای از مطالب:

مفهوم سرزندگی

سال هاست که سرزندگی به عنوان یک استعاره تأثیرگذار علوم طبیعی وارد روان شناسی شده است (بویدن و مان، ۲۰۰۵). این مفهوم به شیوه های گوناگونی تعریف شده است و دارای ادبیات پیچیده و وسیعی به خصوص در روان شناسی رشد بوده و در مددکاری اجتماعی و جامعه شناسی نیز رو به افزایش است، به دلیل اینکه سرزندگی به روش های گوناگونی و نیز در موارد متفاوت استفاده می شود، منتقدان آن را حشو و زائد می دانند (لوتار، ۲۰۰۵). افراد دیگر نیز به خاطر ماهیت غیر خطی و ناتوانی سرزندگی در پیشگویی مسیر زندگی بچه ها، معتقدند سرزندگی غیر سودمند، غیر کاربردی و مفهومی زائد است. علی رغم این انتقادات، محققان از سال ۱۹۸۰ به بعد به شکل سرسختانه ای به سرزندگی به عنوان یک مفهوم نظام مند توجه نشان می دهند و از آن به عنوان یک ایده کاربردی باارزش عمل گرایی بالا حمایت می کنند (هارت، بلیتکو و توماس، ۲۰۰۷)، در دو دهه ی اخیر مفهوم سرزندگی از اهمیت روزافزونی در روان شناسی تحولی برخوردار شده است. مشاهده بزرگسالان بهنجاری که به واسطهی تجربه دوران کودکی پرخطر، انتظار می رفته است به افراد نابهنجاری بدل شوند موجب شد تا پژوهشگران به ویژگی ها، شرایط و موقعیت هایی معطوف شود که پیامدهای منفی پرورش در شرایط نامطلوب را تغییر می دهند. در همین راستا لوتار(۲۰۰۵) به فرایندی اشاره کرده است که افراد را قادر می سازد بر عوامل تنیدگی زای زندگی خویش مهار داشته باشند. وی این فرایند را سرزندگی نامیده است.

سرزندگی به زبان ساده عبارت است از سازش موفقیت آمیز فرد به رغم وجود تهدید و شرایط نامطلوب محیطی (ماستن، ۲۰۰۴). رزنیک (۲۰۱۱)، سرزندگی را ظرفیت بازگشت از چالش های اجتماعی، مالی و یا احساسی به تعادل مجدد اطلاق شده است و بیانگر توانایی فرد جهت سازش یافتگی مجدد در برابر غم، ضربه، شرایط نامطلوب و عوامل تنیدگی زای زندگی است. به عبارت دیگر، سرزندگی به معنای مقاومت فعل پذیر در برابر آسیب یا شرایط تهدید کننده نیست، بلکه فرد تاب آوری مشارکت کنندهی فعال و سازنده محیط پیرامونی خود است. کاتر و دیوید سون (۲۰۰۳)، سرزندگی را قابلیت فرد در برقراری تعادل زیستی، روانی و روحی در مقابل شرایط مخاطره آمیز می دانند. لوتار(۲۰۰۵) آن را نوعی ترمیم خود که با پیامدهای مثبت هیجانی، عاطفی و شناختی همراه است، تعریف می کند. در فرهنگ مریام وبستر به توانایی بهبودی پس از شرایط سخت و یا تغییر و تطبیق با آن شرایط، سرزندگی گفته میشود. به عبارت دیگر به عنوان یک توانایی، سرزندگی متعلق به افرادی است که در معرض عوامل خطر شخصی قرار می گیرند و می توانند بر آن خطرات غلبه کنند و از پیامدهای منفی نظیر بزهکاری و مشکلات رفتاری اجتناب نمایند(ماستن، ۲۰۰۷).

منابع مورد استفاده

منابع

پور عبدل، س؛ صبحی قراملکی، ناصر؛ و عباسي، مسلم. (۱۳۹۴). مقایسه اهمال کاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص، مجله ناتوانی های یادگیری، دوره ۴، شماره ۳: ۳۸-۲۲

پورعبدل، سعید عباسی، مسلم؛ پیرانی، و عباسی، محمد (۱۳۹۴). رابطه امید به زندگی و بهزیستی روانشناختی با کیفیت زندگی سالمندان، مجله روانشناسی پیری، ۱(1)، ۶۵-۵۷ .

دبیریان صنم. تاثیر عوامل موثر بر ایجاد سرزندگی در کلاسهای درس . مطالعات محیطی هفت حصار. ۱۳۹۳; ۲ (۷) :۷۳-۸۱

دهقانی زاده، م. حسین جاری، م (۱۳۹۴) سرزندگی تحصیلی و ادراک از الگوهای ارتباطی خانواده نقش واسطه ای خودکارآمدی، مجله مطالعات آموزش و یادگیری، ۴ (۲): ۴۷-21.

دهقانی زاده، م. حسین جاری، م (۱۳۹۴) سرزندگی تحصیلی و ادراک از الگوهای ارتباطی خانواده نقش واسطه ای خودکارآمدی، مجله مطالعات آموزش و یادگیری، ۲۱۴: ۴۷-۲۱

سبزی ، ندا ؛ فولادچنگ، محبوبه(1394).نقش واسطه‌ای باورهای انگیزشی در رابطه بین حمایت اجتماعی ادراک شده و سرزندگی تحصیلی. فصلنامه آموزش پژوهی.

سیف، دیبا، بشاش، لعیا (۱۳۹۰). رابطه هدف گرایی و راهبردهای خودتنظیمی انگیزشی در میان دانش آموزان تیزهوش، فصلنامه ایرانی کودکان استثنایی، سال یازدهم، شماره ۳. ۲۴۳-۲۲۹

سیف، دیپا؛ پشاش، لعيا، (۱۳۹۰) رابطه هدف گرایی و راهبردهای خود تنظیمی انگیزشی در میان دانش آموزان تیزهوش، فصلنامه ایرانی کودکان استثنایی، سال یازدهم، شماره ۳. ۲۴۳-۲۲۹

صالحی، رضوان (1393) تدوین مدل نظري مشاوره تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر موفقیت تحصیلی. پایان نام دکتري مشاوره تحصیلی شغلی . دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی، دانشگاه اصفهان.

فولادی، او کجباف، م، قمرانی، ا (۱۳۹۵) اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر معنای تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پایه سوم دوره اول متوسطه شهر مشهد، فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی سال چهارم، شماره ۳

كارشكي، حسين، خرازي، علينقي، قاضي طباطبائي، محمود (1387 ) بررسي رابطه ي ادراكات محيطي مدرسه و اهداف پيشرفت؛ مطالعات تربيتي و روانشناسي دانشگاه فردوسي؛ دوره 9، ش2.ص 79-93.

کردمیرزا نیکوزاده، عزت الله (۱۳۸۸) الگویابی زیستی- روانی- معنوی در افراد وابسته به مواد و تدوین برنامه مداخله برای ارتقاء تاب آوری مبتنی بر روایت شناسی شناختی و روانشناسی مثبت نگر . پایان نامه دکتری رشته روانشناسی، دانشگاه علامه طباطبایی تهران، تهران.

کیافر، مریم؛ کارشکی، حسین هاشمی، فرح (۱۳۹۳). نقش باورهای امید و خوش بینی در پیش بینی انگیزش تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد، مجله آموزش در علوم پزشکی، ۱۴ (۶). ۵۲۶-۵۱۷

مبارکی لاله پور، امید ،منیژه؛ افضلی گروه، زهرا (1394).بررسی وضعیت مناطق چهارگانه شهر کرمان به لحاظ برخورداری از مؤلّفه ها و شاخص های تاب آوری. مطالعات نواحی شهری سال دوم زمستان 1394 شماره 5

محمدي، آمینه (1396). رابطه ي کیفیت زندگی در مدرسه و ادراك از محیط کلاس با سرزندگی تحصیلی دانش آموزان. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه محقق اردبیلی.

مرادی، مرتضی و چراغی، اعظم.(1393). الگوی علّی تجربی از روابط بین ادراک از الگوهای ارتباط خانواده، ادراک از ساختار کالس، انگیزش و خودگردانی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی«، مجلهی مطالعات آموزش و یادگیری، 2(1 ). پیاپی 2/66 ،140-113.

Ang, R. P., & Huan, V. S. (2006). Academic Expectations Stress Inventory: Development, factor analysis, reliability, and validity. Educational and Psychological Measurement, 66 (3), 522-539.

Argyle, M. (2001). The psychology of happiness (2nd ed.). London: Routledge.

Bandura, A. (1997). Self-efficacy: The exercise of control. New York: W. H. Freeman

Bandura, A. (2006). Going global with social cognitive theory: From prospect to paydirt. In S.I. Donaldson, D.E. Berger, & K. Pezdek (Eds.), The rise of applied psychology: New frontiers and rewarding careers (pp. 53–79). Mahwah, NJ: Erlbaum.

Bonanno, G. A. (2004). Loss, trauma, and human resilience: have we underestimated the human capacity to thrive after extremely aversive events?. American psychologist, 59(1), 20.

Borko, H. and Putnam, R.T. (2015) Learning to Teach. In: Berliner, D.C. and Calfee, R.C. (Eds.), Handbook of Educational Psychology, Macmillan, New York, 673-708.

Boyden, J., & Mann, G. (2005). Children's risk, resilience, and coping in extreme situations. Handbook for working with children and youth: Pathways to resilience across cultures and contexts, 3.26.

Butler, D. &Winne, P. (2010). Feedback and self-regulated learning: A theoretical synthesis. Review of Educational Research, 65, 245–281.

Cabrera, N., & Padilla, A.M. (2004). Entering and Succeeding in the "culture of college, Journal of Behavioral Sciences, 26(2), 152-175.

Campbell, L., & Barlow, D.H. (2007). Incorporating Emotion Regulation into Conceptualizations and Treatments of Anxeity and Mood Disorders. In JJ. Gross (Ed.).

Carrington, C. C. (2013). Psycho-Educational Factors in the Prediction of Academic Buoyancy in Second Life®. ProQuest LLC.

Cheng, H. and Furnham, A. (2003). “Dimension of personality, domain of aspiration, and subject well-being”. Personality and Individual Differences, 34, 921-942.

Coffield, F., Moseley, D., Hall, E., & Ecclestone, K. (2004). Learning styles and pedagogy in post-16 learning: A systematic and critical review.

Coleman, J. S. & Hoffer, T (1987). "Public and private schools: the impact of communities", Basic Books, New York.

Coleman, J. S. (1988),"Social capital in the creation of human capital", American Journal of Sociology, Vol. 94, PP. S95- S120.

Collie, R. J.; Martin, A. J.; Malmberg, L. E.; Hall, J. and Ginns, P. (2015). “Academic buoyancy, student's achievement, and the linking role of control: A cross-lagged analysis of high school students”. British Journal of Educational Psychology, 85(1), 113-130

Comerford, J. Batteson, T, Tormey, R (2015). Academic Buoyancy In Second Level Schools: Insights From Ireland, 7th World Conference on Educational Sciences, (WCES-2015), 05-07 February 2015, Novotel Athens Convention Center, Athens, Greece.

Comerford, J.; Batteson, T. & Tormey, R. (2015). Academic buoyancy in second level schools: insights from Ireland. Journal of Socialand Behavioral Sciences, 197, 98-103.

Comerford, J.; Batteson, T. and Tormey, R. (2015). “Academic Buoyancy in Second Level Schools: Insights from Ireland”. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 197, 98-103.

Duijn, M.; Rosenstiel, I. V.; Schats, W.; Smallenbroek, C. and Dahmen, R. (2011). “Vitality and health: A lifestyle programme for employees”. European Journal of Integrative Medicine, 3, 97-110.

Duijn, M.; Rosenstiel, I.V.; Schats, W.; Smallenbroek, C. & Dahmen, R. (2011). Vitality and health: A lifestyle programmer for employees. European Journal of Integrative Medicine, 3, 97-10.

Goldberg, L. R., Johnson, J. A., Eber, H. W., Hogan, R., Ashton, M. C., Cloninger, C. R., & Gough, H. G. (2006). The international personality item pool and the future of public domain personality measures. Journal of Research in Personality, 40(1), 84-96.

Green, J., Liem, G. A., Martin, A. J., Colmar, S., Marsh H., W., & Mclnerney, D. (2012). Academic motivation, self-concept, engagement, and performance in high school: Key processes from a longitudinal perspective, Journal of Adolescence, 35, 1111-1122

Hart, A., Blincow, D., & Thomas, H. (2007). Resilient therapy: Working with children and families. Routledge.

Hoy, W.K., Tarter, C.J. & Woolfolk Hoy. A. (2015). Academic optimism of schools: A force for student achievement. American Educational Research Journal 43: 425–4.

Jordan, A., Lindsay, L., & Stanovich, P. (2013). Classroom teachers’ instructional interactions with students who are exceptional, at risk, and typically achieving. Remedial and Special Education, 18(2), 82-93. doi:10.1177/074193259701800202

Kashdan, T. B. (2002). “Social anxiety dimensions, neuroticism, and the contours of positive psychological functioning”. Cognitive therapy and Research, 26(6), 789-810.

Khalkhali, V. and Golestaneh, S.M. (2011). “Examining the impact of teacher motivational style and competition result on students’ subjective vitality and happiness in physical education”. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 15, 2989-2995

Krause, N., & Hayward, R. D. (2013). Religious involvement and feelings of connectedness with others among older Americans. Archive for the Psychology of Religion, 35, 259-282.

Krause.N. (2006).Gratitud toward God,Stress,and Health in Late Life�Research on Aging,v 28, 163-183

Luthar, S. S. (2005). Resilience at an early age and its impact on child psychosocial development. Encyclopedia on early childhood development.

Martin A. J., Yu K., Ginns P. & Papworth B. (2017) Young people's academic buoyancy and adaptability: a cross-cultural comparison of China with North America and the United Kingdom, Educational Psychology, 37:8, 930-946.

Martin, A & „Marsh, H (2008) Academic Buoyancy: Towards an understanding of students' everyday academic resilience. 2008 Journal of School Psychology, 46. AT-AT.

Martin, A. J. & Marsh, H. W. (2008).Academic buoyancy: Towards an understanding of students' everyday academic resilience. Journal of School Psychology, 46 (1). 53-83.

Martin, A. J. (2012). Academic buoyancy and Academic outcoms: Toward a furder understanding of students with Attention-deficit hyperactivity disorder (ADHD), students without ADHD and academic buoyancy. British Journal of Educational Psychology, 84 (1), 86-107.

Martin, A. J. (2013). “Academic buoyancy and academic resilience: Exploring ‘everyday’and ‘classic’resilience in the face of academic adversity”. School Psychology International, 34(5), 488-500.

Martin, A. J. (2013). “Academic buoyancy and academic resilience: Exploring ‘everyday’and ‘classic’resilience in the face of academic adversity”. School Psychology International, 34(5), 488-500.

Martin, A. J. (2014). “Academic buoyancy and academic outcomes: Towards a further understanding of students with attentiondeficit/hyperactivity disorder (ADHD), students without ADHD, and academic buoyancy itself”. British Journal of Educational Psychology, 24(1), 86-107.

Martin, A. J. (2014). “Academic buoyancy and academic outcomes: Towards a further understanding of students with attentiondeficit/hyperactivity disorder (ADHD), students without ADHD, and academic buoyancy itself”. British Journal of Educational Psychology, 24(1), 86-107.

Martin, A. J. (2014). Academic buoyancy and academic outcomes: Towards a further understanding of students with attentiondeficit/ hyperactivity disorder (ADHD), students without ADHD, and academic buoyancy itself. British Journal of Educational Psychology, 84(1), 86-107. doi: 10.1111/bjep.12007

Martin, A. J. and Marsh, H. W. (2006). “Academic resilience and its psychological and educational correlates: A construct validity approach”. Psychology in the Schools, 43(3), 267-281.

Martin, A. J., & Marsh, H. W. (2006). Academic Resilience and its psychological and educational correlates: A construct validity approach. Psychology in the Schools, 43(6), 267-281.

Martin, A. J., & Marsh, H. W. (2008). Workplace and academic buoyancy: Psychometric assessment and construct validity amongst school personnel and students. Journal of Psychoeducational Assessment, 26(null), 168-184.

Martin, A. J., & Marsh, H. W. (2008a). Academic Buoyancy: Towards an understanding of students' everyday academic resilience. Journal of School Psychology, 46(2008), 53-83.

Martin, A. J., & Marsh, H. W. (2009). Academic resilience and academic buoyancy: Multidimensional and hierarchical conceptual framing of causes, correlates, and cognate constructs. Oxford Review of Education, 35, 353-370. http://dx.doi.org/10.1080/03054980902934639.

Martin, A. J., Ginns, P., Malmberg, L. E., & Hall, J. (2013). Academic buoyancy and psychological risk: Exploring reciprocal relationships. Learning and Individual Differences, 27, 128-133.

Martin, A. J.. Colmar, S. H., Davey, L. A., & Marsh, H. W. (2010). Longitudinal modelling of academic buoyancy and motivation: do the '5Cs' hold up over time? Br J Edue Psychol, 804Pt 3), 473-496. doi: 10.1348/000709910x486376

Martin, A. J.; Colmar, S. H.; Davey, L. A. and Marsh, H. W. (2010). “Longitudinal modelling of academic buoyancy and motivation: Do the 5Cs hold up over time?”. British Journal of Educational Psychology, 80(3), 473-496.

Martin, A. J.; Ginns, P.; Brackett, M. A.; Malmberg, L. E. and Hall, J. (2013). “Academic buoyancy and psychological risk: Exploring reciprocal relationships”. Learning and Individual Differences, 27, 128-133.

Martin, A. J.; Ginns, P.; Papworth, B. and Nejad, H. (2013). “The role of academic buoyancy in Aboriginal/Indigenous students’ educational intentions: Sowing the early seeds of success for post-school education and training”. Seeding Success in Indigenous Australian Higher Education (Diversity in Higher Education, Volume 14) Emerald Group Publishing Limited, 14, 57-79.

Martin, A.J. & Marsh, H. W. (2006). Academic buoyancy and its psychological and educational correlates: A construct validity approach. Psychology in the Schools, 43(3). 267-282.

Martin, A.J. and Marsh, H.W. (2009). “Academic resilience and academic buoyancy: Multidimensional and hierarchical conceptual framing of causes, correlates and cognate constructs”. Oxford Review of Education, 35(3), 353-370.

Martin, A.J., & Marsh, H. W. (2009). Academic resilience and academic buoyancy: multidimensional and hierarchical conceptual framing of causes, correlates and cognate constructs. Oxford Review of Education, 35(3), 353-370. doi: 10.1080/03054980902934639

Martin, A.J., Colmar, S.H., Davey, L.A., & Marsh, H.W. (2010). Longitudinal modeling of academic buoyancy and motivation: Do the '5Cs' hold up over time? British Journal of Educational Psychology, 80, 473-496. DOI: 10.1348/000709910X486376.

Martin, A.J., Ginns, P., Brackett, M. A., Malmberg, L-E., Hall, J. (2013). Academic buoyancy and psychological risk: Exploring reciprocal relationships. Learning and Individual Differences 27, 128-133.

Martin. A. J. (2012). Academic buoyancy and Academic outcoms: Toward a furder understanding of students with Attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD), students without ADHD and academic buoyancy. British Journal of Educational Psychology, 84 (1), 86-107.

Masten, A. S. (2007). Resilience in developing systems: Progress and promise as the fourth wave rises. Development and psychopathology, 19(03), 921-930.

Masten, A. S., Best, K. M. and Garmezy, N. (1990) 'Resilience and development: Contributions from the study of children who overcome adversity'. Development and Psychopathology, 2(04), 425-444.

Miller, S.; Connolly, P. and Maguire, LK. (2013). “Wellbeing, academic buoyancy and educational achievement in primary school students”. International Journal of Educational Research. 62, 239-248

Myers, D. G. (2000). “The funds, friends, and faith of happy people”. American psychologist, 55, 56-67.

O’Mara, A. J., Marsh, H. W., Craven, R. G., & Debus, R. L. (2013). Do Self-Concept Interventions Make a Difference? A Synergistic Blend of Construct Validation and Meta-Analysis. Educational Psychologist, 41, 181-206.

Overstreet, S. and Braun, S. (1999). “A preliminary examination of the relationship between exposure to community violence and academic functioning”. School Psychology Quarterly, 14(4), 380-396

Pettus, K. R. (2006). The relationship of parental monitoring to community college student adjustment and achievement: differences by gender, ethnicity, parental education level, and student residence. ProQuest.

Putwain, D. W.; Connors, L.; Symes, W. and Douglas-Osborn, E. (2012). “Is academic buoyancy anything more than adaptive coping?”, Anxiety, Stress and Coping: An International Journal, 25, 349-358.

Putwain, D. W.; Daly, A. L.; Chamberlain, S. and Sadreddini, S. (2015). “Academically buoyant students are less anxious about and perform better in high stakes examinations”. British Journal of Educational Psychology, 85(3), 247-263.

Putwain, D., Connors, L., Symes , W & „Douglas, E (2011) Is academic buoyancy anything more than adaptive coping ?Anxiety, Stress & Coping .1-10

Putwain, D.; Sander, P. and Larkin, D. (2013). “Academic self efficacy in study related skills and behaviours: Relations with learning related emotions and academic success”. British Journal of Educational Psychology, 83(4), 633-650.

Resnick, B. (2011). The relationship between resilience and motivation. In Resilience in Aging (pp. 199-215). Springer New York.

Seligman, M. E. P. (2013). Flourish: A Visionary New Understanding of Happiness and Well-being. New York: Free press.

Seligman, M. E.; Steen, T. A.; Park, N. and Peterson, C. (2005). “Positive psychology progress: empirical validation of interventions”. American psychologist, 60(5), 410-421.

Snyder, C. R. and Lopez, S. J. (2002). The handbook of Positive Psychology. New York: Oxford University Press

Solberg, P.A.; Hopkins, W.G.; Ommundsen, Y. and Halvari, H. (2012). “Effects of three training types on vitality among older adults: A selfdetermination theory perspective”. Psychology of Sport and Exercise, 13, 407-417.

Tugade, M. M., & Fredrickson, B. L. (2004). Resilient individuals use positive emotions to bounce back from negative emotional experiences. Journal of personality and social psychology, 86(2), 320.

Usher, E. L., & Pajares, F. (2008). Self-efficacy for self-regulated learning: A validation study. Educational and Psychological Measurement, 68, 443–463.

Veselska, Z., Geckova, A. M., Orosova, O., Gajdosova, B., van Dijk, J. P., & Reijneveld, S. A. (2009). Self-esteem and resilience: The connection with risky behavior among adolescents. Addictive Behaviors, 34(3), 287-291.

Weinstein, R. S. (2002). Reaching higher: The power of expectations in schooling. Cambridge, MA: Harvard University Press.

Weinstein, R. S., Gregory, A., & Strambler, M. (2004). Intractable selffulfilling prophecies: Fifty years after Brown v. Board of Education. American Psychologist, 59, 511–519.

Woolfolk Hoy, A., Hoy, W. K., Kurz, N. (2008). Teacher’s academic optimism: The development and test of a new construct. Teaching and Teacher Education, 24, 821–834

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

sarzendegi tahsili_1554760838_24628_2383_1892.zip0.11 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 11,200 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت