خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه ،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های بلوغ عاطفی (پرسشنامه رایگان)
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه ،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های بلوغ عاطفی (پرسشنامه رایگان)
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات ،  پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود مراقبتی، پرسشنامه رایگان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود مراقبتی، پرسشنامه رایگان
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های احساس انسجام
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های احساس انسجام
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات ، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های حالات روانشناختی مثبت
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات ، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های حالات روانشناختی مثبت
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان

دانلود رایگان,فصل دوم پایان نامه ارشد,ادبیات پژوهش,پیشینه پژوهش , مفهوم, مبانی نظری,تعریف و نظریه های آموزش مبتنی بر پروژه

دانلود رایگان,فصل دوم پایان نامه ارشد,ادبیات پژوهش,پیشینه پژوهش , مفهوم, مبانی نظری,تعریف و نظریه های آموزش مبتنی بر پروژه

توضیحات:

فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx

سرفصل های پروژه شامل موارد زیر است :

تعریف یادگیری مبتنی بر پروژه

پروژه چیست؟

ویژگی­های یادگیری مبتنی بر پروژه

2-3 یادگیری مشارکتی

یادگیری

ویژگی­های یادگیری

عوامل مؤثر بر یادگیری

محیط­های یادگیری

محیط انفرادی

محیط رقابتی

محیط مشارکتی

برتری­های محیط مشارکتی بر محیط­های انفرادی و رقابتی

پیشینه پژوهش

مشخصات فایل

منبع: دارد (فارسی و لاتین)

پیشینه پژوهش:دارد(ایرانی و خارجی)

تعداد صفحات:17

گارانتی بازگشت وجه:دارد ( کیفیت این فایل تضمین شده است درصورت هرگونه مشکل یا نارضایتی احتمالی مبلغ شما بازگردانده می شود)

خلاصه ای از مطالب:

تعریف یادگیری مبتنی بر پروژه

یادگیری مبتنی بر پروژه رويكردى جامع براى درگير كردن دانش­آموزان در کارهای تحقیقی پایدار و مشارکتی است (برنزفورد و استین، 1993). دانش­آموز در حال کار روی پروژه، در واقع از طريق روش علمى راه­حل­هایی برای مسائل زندگی واقعی خود پیدا می­کند. او این کار را با طرح سؤال و اصلاح آن، پيش­بينى علمى، طراحى و اجراى آزمايش، جمع­آورى و تفسير یافته­ها، بحث و گفت و گو و سرانجام انتشار گزارش کار خود، انجام می­دهد. بنابراین، «یادگیری مبتنی بر پروژه» را می­توان راهبردی در آموزش دانست که دانش آموز را در موقعیتی پیچیده قرار می­دهد و از او می­خواهد که خود، با کمک سایر دانش­آموزان، معلم و دیگرانی که می­توانند او را یاری کنند، در حل مسأله­ای علمی بکوشد. این کوشش چند مرحله­ای و معمولاً طولانی خواهد بود. «پروژه» الگویی برای فعالیت­های دانش­آموزان است و یادگیری را از «سخنرانی معلم» به «فعالیت دانش­آموز» تبدیل می­کند. می­توان ویژگی­های آموزش مبتنی بر پروژه رابه این صورت خلاصه کرد:

پروژه باعث يادگيرى، يعنى كسب و تقويت دانش و مهارت از طریق درگیر کردن دانش­آموز در فعالیت­های اموزشی می­شود. راهبردى است كه از توان دانش­آموز براى يادگيرى، حداكثر استفاده را می­برد، استعدادهای نهفتة او را آشکار می­سازد و کارهای آموزشی او را جدی به­حساب می­آورد.

پروژه چیست؟

«پروژه» پژوهش دربارة موضوعی است که یادگیری قراراست حول آن صورت گیرد. دانش­آموزان اين تحقيق را معمولاً به صورت گروهی یا در موارد استثنایی به­طور انفرادی انجام می­دهند.

پروژه دانش­آموزان را در فعالیت­های عملی و ذهنی درگیر می­کند. بنابراین معلم فرصت مناسبی می­یابد تا در این هنگام، به بررسی و ارزشیابی مهارت­ها و دانسته­ها و حتی نگرش­های دانش­آموزان بپردازد. بنابراین پروژه، ارزیابی و ارزشیابی یادگیری را تسهیل و آن را دقیق­تر می­کند. می­توان با تهیه چک لیست­ها و حتی پرونده­هایی به ثبت مشاهدات حاصل از فعالیت­های آموزشی دانش­آموز پرداخت و بدین ترتیب ، شواهدی هر چه محکم­تر برای ارزشیابی از دانسته­ها، مهارت­ها و نگرش­های آنان به­دست آورد (کرام­الدینی، 1383).

منابع:

  1. احمدي، پروين؛ رضازاده شيراز، فاطمه بيگم و زهرا امام­قلي زاده گنجي. (1393). بررسي تاثير يادگيري مشاركتي بر پيشرفت انشانويسي دانش آموزان شهرستان ساوه، نشریه: پژوهش­هاي آموزش و يادگيري (دانشور رفتار), 21(5)، از صص 97-112
  2. اسلاوین، رابرت. (۱۳۷۱). جمع بندی تحقیقات انجام شده پیرامون یادگیری مشارکتی، ترجمه ی فاطمه فقیهی قزوینی، فصلنامه تعلیم و تربیت، شماره ی ۳۰، صص ۱۲۹-۱۱۴
  3. افجه، سید علی اکبر ( 1384 )، مبانی فلسفی و تئوريهاي رهبري و رفتار سازمانی، تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه­ها (سمت)، چاپ دوم.
  4. افجه، سید علی اکبر (1390)، رهبري سازمانی، تهران: سازمان مدیریت صنعتی، چاپ اول.
  5. با توانی آخوره، مرتضی. (۱۳۸۵). بررسی اثربخشی روش یادگیری مشارکتی (الگوی جیگ ساو ) بر یادگیری خود تنظیمی و پیشرفت یادگیری در درس تاریخ دانش آموزان سال سوم دوره متوسطه شهرستان نجف آباد. پایان نامه ی کارشناسی ارشد. تهران به دانشگاه علامه طباطبائی
  6. برومز، دزموند؛کامبرباچ، گلنروی ؛جیمز ، آگاتا و پتی، آزموند(1390). آموزش ریاضی به کودکان دبستانی. ترجمه: محمد رضا کرامتی. تهران: انتشارات رشد.
  7. برومند، زهرا (1387)، مدیریت رفتار سازمانی (رشته مدیریت)،تهران: دانشگاه پیام نور، چاپ شانزدهم.
  8. بنت هام، سوزان. (۱۳۸۴). روان شناسی تربیتی. ترجمه ی اسماعیل بیابانگرد و على نعمتی. تهران: رشد
  9. بهرنگی، محمدرضا و طیبه آقایاری. (۱۳۸۳). تحول ناشی از تدریس مشارکتی جیگ ساو در وضعیت سنتی تدریس دانش آموزان پایه ی پنجم. فصلنامهی نوآوری های آموزشی شمارهی ۱۰. سال سوم
  10. بیلر، رابرت. (1391). کاربرد روان شناسی در آموزش ترجمه ی پروین کدیور، جلد دوم. تهران: مرکز نشر دانشگاهی
  11. پاکیزه، علی. (۱۳۷۶). بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی و خود پنداری دانشجویان. پایان نامه ی کارشناسی ارشد. تهران. دانشگاه علامه طباطبائی
  12. پرریچارد ، آلن ام (۲۰۰۹)، تدریس اثر بخش با فن آوری های اینترنت ( چاپ اول ) . ترجمه اسماعیل زارعی زوارکی و حسین دهقانزاده (۱۳۹۴) ، تهران ، انتشارات علمی و فرهنگی
  13. پورعزت، علی­اصغر و سعدآبادي، علی اصغر ( 1391 )، تحلیل سلسله مراتبی موانع کار تیمی در دانشگاهها با رویکرد فازي (مطالعه موردي دانشگاههاي شهر تهران)، فصلنامه مطالعات رفتار سازمانی، سال اول، شماره 3، صص 67-81.
  14. جعفری، سمانه و زهره محمدی زنوزق. (1396). تأثير رويكرد يادگيري مبتني بر پروژه بر يادگيري اصطلاحات زبان انگليسي زبان‌آموزان ايراني، نشریه پژوهش­های زبانشناختی در زبان­های خارجی، 7(2)، صص 325-354.
  15. جویس، بروس و همکاران. (۱۳۹۱). الگوهای تدریس ۲۰۰۶. ترجمهی محمدرضا بهرنگی. تهران: نشر کمال تربیت اور
  16. جویس، بروس، امیلی كالهون و دیوید هاپکینز. (۱۳۸۴). الگوهای یادگیری ابزارهایی برای تدریس ترجمه مهر محمدی و لطفعلی عابدی، تهران: سمت
  17. جويس ، بروس ، ویل ، مارشال و كالهون ، امیلی . الگوهای تدریس (۲۰۰۴). ترجمه محمد رضا بهرنگی (۱۳۸۴)، تهران: نشر کمال تربیت
  18. جويس، بروس، مارشا ويل و اميلي كالهون (2004). الگوهاي تدريس، ترجمة محمدرضا بهرنگي، (1384 )، چاپ اول، تهران، انتشارات كمال تربيت.
  19. حسینی فاطمی ، آذر . الهی شیروان ، مجید و مردانی کلاته قشلاق ، وحید (۱۳۹۰). ارزیابی دو مجموعه آموزش زبان انگلیسی از لحاظ تجریه یادگیری واسطه ای : کتب درسی دبیرستانی ایران و مجموعه اینترچنج ( ویرایش سوم ) . فصلنامه مطالعات زبان و ترجمه ( دانشکده ادبیات و علوم انسانی ) علمی پژوهشی شماره سوم.
  20. حیدری، سحر. (۱۳۸۹). مقایسه تأثیر روش های تدریس جیگ ساو، سخنرانی، رایج بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دروس علوم اجتماعی دانش آموزان دختر پایه ی دوم راهنمایی شهر پاوه. پایان نامه کارشناسی ارشد. تهران. دانشگاه علامه طباطبائی
  21. خاکی، غلامرضا (1386)، روش تحقیق با رویکرد مروري بر پایاننامه نویسی، انتشارات بازتاب، تهران: چاپ دوم.
  22. خسروی، رحمت الله و هاشم فردانش. (1397). الگوي طراحي آموزشي مبتني بر پروژه با الهام از رويكرد سازنده گرايي. نشريه مديريت و برنامه­ريزي در نظام هاي آموزشي، سال ششم ، شماره 11.
  23. دانشور ، میترا . (۱۳۸۹). یادگیری مشارکتی الکترونیکی ( اینترنت ) قابل دیدن در: Htpp://mediaj.sums.ac.ir
  24. زارعی زوار کی ، اسماعيل . قاسمی سامنی ، متین . (۱۳۹۴) تاثیر پادکست بر یادگیری مشارکتی دانشجویان دانشگاه علامه . فصلنامه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی . سال ششم، شماره دوم ، زمستان
  25. زارعی زوارکی ، اسماعيل ، قربانی ، حمید رضا (۱۳۹۴). تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر یادگیری زبان انگلیسی دانش آموزان و همایش شبکه های اجتماعی مجازی ، بستری برای آموزش و یادگیری دانشگاه علامه طباطبایی
  26. زور آبادی، عباسعلی. (۱۳۸۲). بررسی اثربخشی روش یادگیری مشارکتی بر رشد اجتماعی و عزت نفس دانش آموزان پایه ی پنجم ابتدائی منطقهی جوین سبزوار. پایان نامه کارشناسی ارشد. تهران. دانشگاه علامه طباطبائی
  27. سرینیواس ملکوت، اچ.لسلی استیوس(1396)، ارتباطات توسعه در جهان سوم (شعبانعلی بهرامپور (مترجم). ژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی
  28. سلطانی، اکبر. (۱۳۸۵). تأثیر یادگیری مشارکتی بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان اول راهنمایی در درس علوم تجربی شهر هشترود. پایان نامه کارشناسی ارشد، تبریز، دانشگاه تبریز
  29. سلطانی، محمدصادق. (۱۳۸۴). بررسی تأثیر روش یادگیری مشارکتی بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر سال دوم دبیرستان شهرستان هشترود. پایان نامه کارشناسی ارشد، تهران، دانشگاه علامه طباطبائی
  30. سیف ، علی اکبر . (۱۳۸۶) روانشناسی پرورشی نوین ، روانشناسی یادگیری و آموزش ، تهران: نشر دوران
  31. سیف، تهران: دوران - آلیس و والن. (۱۳۷۹). آشنایی با یادگیری از طریق همیاری. ترجمه ی رستگار و ملكان. تهران: نشر نی
  32. سيف . علی اکبر ، (۱۳۸۱)، روانشناسی پرورشی در یادگیری و آمورش ) انتشارات آگاه تهران
  33. سيف، علی اکبر. (۱۳۸۶). روانشناسی پرورشی نوین، روانشناسی یادگیری و آموزش، تهران: نشر دوران
  34. شعبانی، حسن. (۱۳۸۴). مهارتهای آموزشی و پرورشی، روش ها و فنون تدریس. تهران: سمت
  35. شعبانی، حسن. (۱۳۸۶). روش تدریس پیشرفته ( آموزش مهارت ها و راهبردهای تفکر). تهران: سمت
  36. صفوی، امان الله (1394).روشها، فنون و الگوهای تدریس. تهران: سمت.
  37. فردانش ، هاشم . شیخی فینی ، علی اکبر. (۱۳۸۱) در آمدی بر سازنده گرایی در روانشناسی و علوم تربیتی فصلنامه علمی پژوهشی علوم انسانی دانشگاه الزهرا (س) ، سال دوازدهم ، شماره ۴۲
  38. فضلی خانی، منوچهر. (۱۳۸۰). راهنمای عملی یادگیری مشارکتی و فعال، تهران: مدرسه
  39. فقیهی ، فاطمه . (۱۳۷۱). جمع بندی تحقیقات انجام شده پیرامون یادگیری مشارکتی . فصلنامه تعلیم و تربیت شماره ۳۰
  40. فهامی، ریحانه و محسن عزتی. (۱۳۸۸). بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی (تفحص گروهی) بر رشد مولفههای مهارت های اجتماعی دانش آموزان دختر پایه ی پنجم ابتدائی ناحیه ی ۵ شهر اصفهان. فصلنامه رهیافتی در مدیریت آموزشی، سال اول، شمارهی ۲
  41. قدرتی، معصومه. (۱۳۸۰). مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی با یادگیری انفرادی در میزان یادسپاری درک و فهم، تجزیه و تحلیل و قضاوت اطلاعات علمی درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ی پنجم شهر قم. پایان نامه ی کارشناسی ارشد. تهران. دانشگاه علامه طباطبائی
  42. قلتاش، عباس. (۱۳۸۳). بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدائی شهر کره ای، پایان نامه ی کارشناسی ارشد، تهران، دانشگاه تربیت معلم - کار تلج و میلبرن. (۱۳۷۵). آموزش مهارت های اجتماعی به کودکان. ترجمهی نظری نژاد، مشهد: آستان قدس رضوی
  43. کاظمی، مهدي؛ کرمانشاه، علی و کرباسفروشان، الیاس. (1390). بررسی سازه کیفیت کار تیمی و اصلاح ابزار اندازه­گیري تعاملات تیم: تحلیل مفهومی و تجربی، فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال ششم، شماره 21، صص 19-46.
  44. کدیور، پروین. (۱۳۹۰). روانشناسی تربیتی. تهران: سمت
  45. کرام­الدینی، محمد. (1383). یادگیری مبتنی بر پروژه، مجله آموزش ابتدایی، 6(3)، صص 67-87.
  46. کرامتی ، محمد رضا .(۱۳۸۶). تاثیر یادگیری مشارکتی بر رشد مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی ، مجله روانشناسی و علوم تربیتی ، شماره ۱ سال سی و هفتم ، ص ۳۹ - ۵۵
  47. کرامتی، محمدرضا. (۱۳۸۱). مطالعه تأثیر یادگیری مشارکتی بر رشد مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر مشهد. پایان نامه ی دکتری، تهران. دانشگاه تربیت معلم
  48. کرامتی، محمدرضا. (۱۳۸۴). نگاهی نو و متفاوت به رویکرد یادگیری مشارکتی، تهران: فرانگیزش
  49. کیامنش، علیرضا، (۱۳۸۳). آموزش همه جانبه و مشارکتی در دوره ی ابتدائی، دستاوردها و چشم انداز ها، فصلنامه نوآوری های آموزشی، سال سوم، شماره ۱۰
  50. لنچیونی، پاتریک ( 1382 )، پنج دشمن کار تیمی، ترجمه فضل الله امینی، تهران: نشر فرا.
  51. مقدم ، عليرضا (۱۳۸۱) بهره وری منابع انسانی در آموزش و پرورش ، پایان نامه فوق لیسانس برنامه ریزی آموزشی ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی". دانشگاه علامه طباطبایی ، تهران ، ایران
  52. میرزابیگی و همکاران(1388). مقايسه اثر روش‌هاي يادگيري مشاركتي، يادگيري مشاركتي توأم با آموزش اصول گفتگو، و روش سخنراني بر پيشرفت تحصيلي جغرافياي دانش‌آموزان پايه پنجم ابتدايي، فصلنامه تعلیم و تربیت، شماره 100، 69-86.
  53. میرشکاری, امین؛ فاطمه ایزدیان؛ نرگس صفامنش و محدثه دهقان، ۱۳۹۵، بررسی ضروررت تحول و نوآوری در روش های تدریس مواد آموزشی در دانشگاه فرهنگیان، سومین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی، تربت حیدریه، دانشگاه تربت حیدریه،
  54. مینی، رضا. (۱۳۷۷). مقایسه ی یادگیری مشارکتی با یادگیری انفرادی در پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی سال سوم راهنمایی: پایان نامه کارشناسی ارشد. تهران. دانشگاه علامه طباطبائی
  55. نصراصفهانی، علی (1384)، مدیریت رفتار گروهی، اصفهان: انتشارات جهاد دانشگاهی، چاپ سوم.
  56. یزدیان‌پور، ندا؛ یوسفی، علیرضا؛ حقانی، فریبا. (1388). تأثير آموزش به روش پروژه‌اي و مشاركتي بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دختر سوم تجربي فولادشهر، دانش و پژوهش در علوم تربيتي برنامه ريزي درسي، شماره بیست و دوم، 85-95.
  57. یغما، عادل (1392).کاربرد روشها و الگوهای تدریس (با تاکید بر نقش تکنولوژی آموزشی) ویژه دوره های کارآموزی.نشر مدرسه
  58. خارجی


  1. Barron, BJS, Schwartz, DL, Vye, NJ, Moore, A, Petrosino, A, Zech, L, Bransford, JD & The Cognition and Technology Group at Vanderbilt 1998, ‘Doing with understanding: lessons from research on problem- and project-based learning’, The Journal of the Learning Science, vol. 7, no. 3 & 4, pp. 271-311.
  2. Bell, S. (2010). Project-based learning for the 21st century: Skills for the future. The Clearing
  3. Bereiter, C. & Scardamalia, M. (1999). Process and product in PBL research. Toronto: Ontario Institutes for Studies in Education/University of Toronto.
  4. Blumenfeld, PC, Soloway, E, Marx, RW, Krajcik, JS, Guzdial, M & Palincsar, A (1991), ‘Motivating project-based learning: sustaining the doing, supporting the learning’, Educational Psychologist, vol. 26, no. 3 & 4, pp. 369-398.
  5. Bransford, J.D., & Stein, B.S. (1993). The IDEAL problem Solver (2ded.). New York: Freeman.
  6. Brookfield , S.D.(1995) Becoming a critically reflective teacher . san francisco : Jossey-Bass.
  7. Casey-Campbell, M., & Martens, M. L. (2009). Sticking it all together: A critical assessment of the group cohesion–performance literature. International Journal of Management Reviews, 11(2), 223-246.
  8. Cohen, J. (1988). Statistical Power Analysis for the Behavioral Sciences (Second ed). Hillsdale, N J: Lawrence Erlbaum Associates.
  9. Cohen. Elizabeth (1994). Designing groupwork teacher, College press, Columbia University
  10. Cole, P., Chan, L. (1990). Methods and strategies for special education Prentice-Hall. 2-Dunny, E., Bennett, N.(l995). Talking and learning in groups, Routledge.
  11. Coleman, Games S. (1987) "Families and Schools", Educational Researcher, 16:32-38.
  12. Como, L. & Mandinach, E.B. (1983). The role of cognitive engagement in learning and motivation. Educational Psychologist, 18, 88-108.
  13. Damas, Alexander. (2002). All for one, on for all, California department of education. http://ede.ca.gov/iasa/ cooplrng2.htm
  14. Dewey, J. (1990). The School and Society. The University of Chicago Press.
  15. Dinc Artut, P. (2009). Experimental evaluation of the effects of cooperative learning on kindergarten children's mathematics ability. journal homepage: www.elsevier.com/locate/ijedures
  16. Dole, S., Bloom, L., & Doss, K. K. (2017). Engaged Learning: Impact of PBL and PjBL with Elementary and Middle Grade Students. Interdisciplinary Journal of Problem-Based Learning, 11(2), 9.
  17. Doymos, Semsek, Karacop & Ada. (2009). Effect of two cooperative learning strategies on teaching and learning topics of thermochemistry. Available online at www.sciencedirect.com
  18. Doymus, k. (2008). Teaching chemical bonding through Jigsaw cooperative learning. Research in Science and Technological Education, 2(1), PP 47-57
  19. Dubrin, Andrew J. (2004), Appliyng Psychology: Individual and Organizational Effectiveness, Stephen Helba, 6th ed.
  20. Gardner, J and Jerome jewler. (2000). Your collge experience strategies for success wads worth publishing company. U.S.A.
  21. Gardner. J. and Jerome Jewler (2000). Your college experience: strategies for success. Wadsworth Publishing Company. U.S.A.
  22. George Lucas Educational Foundation, (2001) & (2002). Project-Based Learning research. Retrieved August, 2016 from www.edutopia.org.
  23. Gillies, M. (2003). The effective of cooperative learning on junior high school students during small group learning
  24. Gillies, R. M., & Ashman A. F. (2003).Co-operative Learning: The social and intellectual outcomes of learning in groups. London: Routledge Falmer.
  25. Gordon, R. (1998). Balancing real-world problems with real-world results. Phi Delta Kappan, 390-393.
  26. Ham, W & Adams, E. (2004). Collaborative VS. Cooperative Learning, http://www.coe.uga.edu/epltt/col.htm.
  27. Ham, w. & Adams, E. (2004) Collaborative VS cooperative learning.available online at: http://coe.uge.edulepltt/ col.html
  28. Hanze, M & Berger, R. (2007). Cooperative learning, motivational effects, and student characteristics: An experimental study comparing cooperative learning and direct instruction in 12th grade physics classes. Journal homepage: www.elsevier.com/locate/compedu
  29. Harmer, N. & Stokes, A. (2014). The benefits and challenges of project-based learning. UK: Pedagogic Research Institute and Observatory (PedRIO).
  30. Herried , C . F . ( 2000 )." Why isn't cooperative learning used to teach science ? " American Institute of sciences . htm : // www. Findarticles . com .
  31. Hirest, A & Slavik, CH. (2005). Cooperative approaches to langusge learning. Friday, January 28
  32. Hitt, M.A. , Miller C. C, Colella A., (2006), Organizational Behavior, A strategic approach, 1st edition, Wiley India Pvt. Ltd.
  33. Hoegl, M., & Gemuenden, H. G. (2001). Teamwork quality and the success of innovative projects: A theoretical concept and empirical evidence, Organization Science, 12(4), 18.
  34. Hoegl, M., & Gemuenden, H. G. (2001). Teamwork quality and the success of innovative projects: A theoretical concept and empirical evidence, Organization Science, 12(4), 18.
  35. Holisky, E & Leavitt, R. (2011).Cooperative Learning. The john Wesley powel student research conference. Educational Studies Department, Illinois Wesleyan University. April
  36. Houghton, M (2009), Project-based learning space, viewed 5 September 2009, http://college. Cengage .com /education/pbl/index.html.
  37. Ingleton Ch, Doube L, Rogers T. Leap into collaborative learning. university of Adelaide (internet|2005 [cited 2010 Dec 29) . 510 . Available from : http://www.adelaide.edu.ac clpd..., lep/leapinto collaborativelearning,pdf.
  38. Ivancevich John M., & Michael T. Matteson (1990), Organizational Behavior and Management, Richard D. Irwin, Inc.
  39. Jacobs, G.Power, M. Michael, A. & Inn, L. (2002). The teacher source book for cooperative learning. USA , Corwin press, Inc.
  40. Januszewski . (2001). education technology. libraries unlimited , Englewood, Clorado
  41. Jenewein W. & Morhart F. (2008), Navigating toward team success, Team Performance Management, Vol. 14, No. 1/2, pp. 102-108
  42. Johnson, D. Roger Johnson & mary beth stanne (2000). cooperative learning methods: metaanalysis. university of Minnesota.
  43. Johnson, D.H& Johnson, F.P(2006) Joining together:Group theory and group skill,pearson education.
  44. Johnson, D.W, & Johnson, R.T. (1992). Creative controversy : Intellectual challenge in the classroom. Edina , MN: Interaction book company.
  45. Johnson, David W & Johnson, Roger I (2001). Cooperative learning. http://www.clerc.com/pages/cl.html-interdependence
  46. Johnson, David W & Johnson, Roger T (1991). An Overview of Cooperative Learning, Originally Published in: J. Thousand, A. Villa and A. Nevin (Eds), Creativity and Collaborative Learning; Brookes Press, Baltimor.
  47. Johnson, David W & Johnson, Roger T (1997). Cooperative learning, two heads better than one.
  48. Johnson, David W & Johnson, Roger T. (2006). The cooperative learning center at University of Minnesota. http://www.Co-operation.org
  49. Johnson, David W & Johnson, Roger T. (2008). Cooperative learning. The Newsletter of the Cooperative Learning Institute. Volume 23. Issue 1. March
  50. Johnson, David W & Johnson, Roger T. (2012). Cooperative learning. The Newsletter of the Cooperative Learning Institute. Volume 26. Issue 1. February
  51. Jonassen, D.H.(2000). Computers as mindtools for school. NJ: Prentice Hall
  52. Kogan, S. (2004). Cooperative learning kogan publishers.
  53. Kohn, A. (1991)." Co-operative learning" Educational Leadership. 48.
  54. Kohn, A. (1995). "Punished by rewards?" Educational Leadership, Vol. 53. No. 1.
  55. Kozlowski, A. (1996), Dynamic theory of leadership and team effectiveness, Personal and xxxHuman Resource Management, Vol. 14, No. 2, PP: 253-305.
  56. Kozlowski, S. W. J., & Bell, B. S. (2003). Work groups and teams in organizations. In W. C. Borman, D. R. Ilgen, R. J. Klimoski, & I. B. Weiner (Eds.), Handbook of psychology, industrial and organizational.
  57. Kuratko. D, and Hodgetts. R (1991), Management, harcourt Brace Jovanovich: Third Edition
  58. Lembke, Svan; G. Wilson, Marie (2003), Putting the "Team" into Teamwork: Alternative Theoretical Contributions for Contemporary Management Practice, Human Relations, Vol. 51, No. 7.
  59. Lourencoa, Paulo Renato; Dimasb, Isabel Dordio, and Rebeloa, Teresa (2014), Effective workgroups: The role of diversity and culture, Journal of Work and Organizational Psychology, 30 (2014) 123-132.
  60. McConnell D.A, Steer D.N.Owens KD & Knight C.C. (2005). How student think:Implications for learning in introductory geoscience courses. Journal of Geoscience Education. 53(4).PP 462-470
  61. McGreevy M., (2006), Team working: Part 2- How are teams chosen and developed?, Industrial and Commercial Training, Vol. 38 No. 7, pp. 365-370
  62. Millis B. J & Cottell P.G (1998). Jigsaw. http://www.wcer.wise.edu/archive /cll/cl/doingel/jigsaw
  63. Millis J, B. (2002). Enhancing learning -and more-through cooperative learning, U.S.Aire force academy
  64. Moorhead. G, and Griffin. R (1998), Organizational Behavior, Mifflin Company: Fifth Edition Houghton.
  65. Mwihaki Waiganjo, M. (2006). Effects of cooperative learning approach on academic achievement in agriculture and acquisition of social skills by secondary school students in bahati division. nakuru district.Egerton university. Njoro, Kenya. September
  66. Ocak, M. & Uluyol, C. (2010). Investigation of college students’ intrinsic motivation in project-based learning. International Journal of Human Sciences, 7(1), 1152 - 1169.
  67. Ozden, M. (2008). Improving science and technology education achievement using mastery learning model. World Applied Sciences Journal, 5(1): 62- 67.
  68. Palloff, Rena M., & Keith Pratt(2003) The virtual student : A profile and guide to working with online learners. San Francisco Jossey - Bass.
  69. Palloff, Rena M., & Keith Pratt.(2005). Collaborating online: Learning together in community. Vol. 32. John Wiley & Sons
  70. Phillips, T.(1990) structuring context for exploratory talk, in D. Wray (Ed.), Talking and Listening (pp.60-72), Leamington Spa:Scholastic.
  71. Robbins. S. P., Timothy A. J. (2009), Organizational Behavior, (13th Edition). Pearson- xxxPrentice Hall.
  72. Roth, D.(2009).Following Pato s advice:Pedagogy and technology for the facebook generation Journal of philosophy and History of Education ,59,125-127
  73. Rousseau, V., Aubé, C., & Savoie, A. (2006). Teamwork behaviors, Small Group Research, 37(5), 540-570.
  74. Salas, K.C. Stagl, C.S. Burke, G.F. Goodwin,(2007), Fostering Team Effectiveness in Organizations: Toward an Integrative Theoretical Framework. in: 52nd Nebraska Symposium on Motivation, Lincoln, NE.
  75. Salmon, G. (2000). E‐moderating: The key to teaching and learning online. United Kingdom: Kogan Page.
  76. Scott W. R., Gerald F. D. (2007), Organizations and Organizing, Rational, Natural, and Open xxxSystem. Printic-Hall inc.
  77. Shachar, Hanna, Fischer, Shlomit (2004). Cooperative learning and the achievement of motivation and perceptions of student in 11th grade chemistry classes. Journal of learning and instructional, 14(7), pp:69-87.
  78. Shafer, I. (2002). Team Teaching, University of Science and Arts of Oklahama, Web-edition.
  79. Sinclair, A. L. (2003). The effects of justice and cooperation on team effectiveness. Small Group Research, 34(1), 74-100.
  80. Slavin, R. (1991). 'synthesis of research on cooperative learning ". Educational leadership.48.
  81. Slavin, R. E. (1983). Cooperative learning. New York: Longman.
  82. Slavin, R. E. (1996). Reforming state and federal policies to support adoption of provev practice. Educational Research. 25(9),pp:4-5.
  83. Slavin, R. E. (2009). Cooperative Learning Student Team (2), Washington, d.c: National Education Association.
  84. Slavin, R.E. (1983). Cooperative Learning. Longman; New York.
  85. Slavin, R.E., Stevens, R.J. & Madden, N.A. (1988). Accommodating student diversity in reading and writing instruction: A cooperative learning approach. Remedial and Special Education, 9, 60-66.
  86. Stauffacher, M., Walter, A.L., Lang, D.J., Wiek, A., Scholz, R.W. (2006). Learning to research environmental problems from a functional socio-cultural constructivism perspective: Tetransdisciplinary case study approach. International Journal of Sustainability in Higher Education, 7 (3), 252-275.
  87. Stepien, W. J., Gallagher, S. A., & Workman, D. (1993). Problem-based learning for traditional and interdisciplinary classrooms. Journal for the Education of the Gifted, 16, 338-357.
  88. Stout, R. J. Cannon, Bowers, J. A. Salas, E. (1996), The role of shared mental models in xxxdeveloping team situational awareness: Implication for training, Training Research xxxJournal, Vol. 2, No. 2, PP: 85-116.
  89. Thomas, J.W. (1998). Project-based learning: Overview. Novato, CA: Buck Institute for Education.
  90. Walker, D. (2004). What every teacher should know about classroom management and discipline. California.Corwin press.
  91. Wang, J. Fang, y. (2005). Benfits ol cooperative laerning in weblog networks
  92. Wang.MC and Peverley ST (1986) The self- instructive process in classroom learning contexts Contemporary Educational Psychology pgs 370- 404.
  93. Wenden A (1991) Learner Strategies for Learner Autonomy Prentice Hall USA.
  94. Yam, LHS & Burger, P. (2009), ‘Student engagement & teacher’s ‘self’: a case study of inclusive teaching’, in Proceedings of the 15th Annual Conference of the Pacific Rim Real Estate Society, Univeristy of Technology Sydney, Sydney.
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

poroze_1555795233_25859_2383_1625.zip0.19 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 11,200 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت