خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه ،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های بلوغ عاطفی (پرسشنامه رایگان)
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه ،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های بلوغ عاطفی (پرسشنامه رایگان)
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات ،  پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود مراقبتی، پرسشنامه رایگان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود مراقبتی، پرسشنامه رایگان
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های احساس انسجام
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های احساس انسجام
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات ، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های حالات روانشناختی مثبت
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات ، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های حالات روانشناختی مثبت
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان

دانلود رایگان,فصل دوم پایان نامه ارشد,ادبیات پژوهش,پیشینه پژوهش , مفهوم, مبانی نظری,تعریف و نظریه های راهبردهای کنترل فکر

دانلود رایگان,فصل دوم پایان نامه ارشد,ادبیات پژوهش,پیشینه پژوهش , مفهوم, مبانی نظری,تعریف و نظریه های راهبردهای کنترل فکر

توضیحات:

فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx

سرفصل های پروژه شامل موارد زیر است :

2-4 راهبردهای کنترل فکر. 34

2-4-1 فواید کنترل فکر. 34

2-4-2 روش‌های اصلاح احساسات... 36

2-4-2-1 آموزش ریلکسیشن (آرام‌تنی) 36

2-4-2-2 احساس بسازید. 38

2-4-2-3 شاد باشید. 39

2-4-2-4 رسیدن به آرامش درونی.. 40

2-4-2-5 مدیتیشن.. 41

2-4-2-6 حساسیت‌زدایی.. 42

2-4-2-7 بیرون بریزید. 44

2-4-2-8 تخلیه. 44

2-4-2-9 انرژی روانی را صرف اعمال سازنده کنید. 46

2-4-2-10 پرت کردن حواس... 47

2-4-2-11 محیط را عوض کنید و از تقویت‌کننده‌ها استفاده کنید. 47

2-4-2-12 تمرین.. 47

2-4-2-13 مهارت... 47

2-4-2-14 معکوس‌گرایی.. 47

2-4-2-15 دارو. 48

2-4-2-16 سازگاری‌تدریجی.. 48

2-4-2-17 انجام کارهایی که دوست داریم.. 48

2-4-2-18 ارزش‌ها 48

مشخصات فایل

منبع: دارد (فارسی و لاتین)

پیشینه پژوهش:دارد(ایرانی و خارجی)

تعداد صفحات:22

گارانتی بازگشت وجه:دارد ( کیفیت این فایل تضمین شده است درصورت هرگونه مشکل یا نارضایتی احتمالی مبلغ شما بازگردانده می شود)

خلاصه ای از مطالب:

-4 راهبردهای کنترل فکر

راهبردهاي كنترل فكر پاسخ هايي هستند كه افراد براي كنترل فعاليت هاي نظام فراشناختي خود نشان مي دهند. ولز و ماتيوس اختلال هيجاني را با راهبرد كنترل تهديد مشخص مي كنند (ولز و ماتیوس،1994). افراد براي كنترل افكار ناخواسته يا اضطراب زاي خود از طيف وسيعي از راهبردها استفاده مي كنند. در يك مطالعه ي تحليل عاملي، ولز و ديويس، پنج راهبرد كنترل را مشخص كردند كه از طريق پرسشنامه ي كنترل فكر (TCQ) سنجيده مي شود. اين راهبردها ارزيابي مجدد، تنبيه، كنترل اجتماعي، نگراني و توجهبرگرداني را شامل مي شوند (ولز و دیویس، 2003).

فکر بخش جادوگر وجود انسان است و قضاوت مهم ترین صفت اوست. هر گونه باورپذیری به فکر هویت و واقعیت می بخشد. هر گونه مقاومت موجب هویت بخشی و شکل پذیری می شود. هر گونه احساس، در برنامه نویسی فکر تاثیر دارند. هر گونه باور، فکر را می سازد و فکر، جسم و روح را می سازد.

ویژگی های فکر بی پایان است. ولی مهمترین ویژگی آن دستبرد شیطان در فکر و ایجاد ترس و اختلال در کشف استعداد و فرصت ها و توانمندی ها و اضطراب و افسردگی است.

مهمترین دشمن فکر جریان کثرت است که توسط شیطان دامن زده می شود و شیطان دریای فکر را همیشه مواج نگه می دارد تا مروارید های اعماق آن دیده نمی شود (هانیچ[1] و همکاران، 2011).



[1]- Hanich

منابع:

  1. آذربایجانی، مسعود و دیگران. (1387). روان‌شناسی اجتماعی با نگرش به منابع اسلامی، تهران، سمت، چاپ سوم.
  2. بهراد، بیژن؛ کمالی، محمود. (1389). رابطه راهبردهاي «كنترل فكر» با علايم اختلالات خوردن در دانشجويان دختر دانشگاه پيام نور يزد، مجله تحقيقات علوم پزشكي زاهدان، دوره 13 ، شماره 7.
  3. بزازیان، سعیده؛ بشارت، محمدعلی. (1389). سبک هاي دلبستگي، ادراک بيماري و کيفيت زندگي بيماران مبتلا به ديابت نوع I، روانشناسي معاصر، شماره 1، ص 3-11.
  4. پرویز، کوروش. (1384). بررسی رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با میزان موفقیت تحصیلی دانش آموزان شهری و روستایی مقطع متوسطه. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی.
  5. خانی پور، حمید؛ سهرابی، فرامرز؛ طباطبایی، سعید. (1390). مقایسه باورهاي فراشناختی و راهبرد هاي کنترل فکر در دانشجویان با سطوح بهنجار وبیمارگون از نگرانی. پژوهش هاي روان شناسی بالینی و مشاوره، 1 (1)، 82-71.
  6. سیف، علی اکبر (1376). روشهای یادگیری و مطالعه، چاپ دوم، تهران: انتشارات دوران.
  7. سیف، علی اکبر.( 1386). روانشناسی تربیتی نوین. تهران: دوران.
  8. شمس اسفند‌آباد، حسن. (1384). روان‌شناسی تفاوت‌های فردی، تهران، سمت.
  9. قندي، عزيزه (1392). ارتباط سبك هاي مقابله با بيماري و حمايت اجتماعي با كيفيت زندگي در بيماران مبتلا به ديابت. پاياننامه كارشناسي رشته روان شناسي عمومي منتشر نشده. دانشگاه پيام نور تالش.
  10. کدیور، پروین (1383). روانشناسی تربیتی، انتشارات سمت، چاپ هشتم.
  11. کریمی، یوسف. (1384). روان‌شناسی اجتماعی، تهران، ارسباران، چاپ چهاردهم.
  12. لوین، مل. (1378). آموزش و رشد اندیشه در مدارس. مترجم دکتر منوچهر کوپایی، تهران، انتشارات دفتر همکاری های علمی بین المللی وزارت آموزش و پرورش.
  13. محمد امینی، زرار. (1386). بررسی رابطه باورهای فراشناختی با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر شهرستان اشنویه، فصلنامه نوآوری های آموزشی، شماره 19، سال ششم.
  14. نیاز آذری، کیومرث. (1382). فراشناخت در فرآیند یاددهی و یادگیری. تهران، انتشارات فراشناختی اندیشه.
  15. والاس، جرالد؛ مک لافلین، جیمز. (1373). ناتوانی های یادگیری: مفاهیم و ویژگی ها. مترجم محمد نقی منشی طوسی، مشهد، انتشارات آستان قدس رضوی، چاپ سوم.
  16. هالان، دانیل بی؛ کافمن، جیمز. (1382). کودکان استثنایی: مقدمه ای بر آموزش های ویژه. مترجم مجتبی جوادیان، مشهد، انتشارات آستان قدس رضوی.
  17. Adams AS, Mah C, Soumerai SB, Zhang F, Barton MB, Ross-Degnan D. Barriers to self-monitoring of blood glucose among adults with diabetes in an HMO: A cross sectional study. BMC Health Serv Res. 2003; 3(2): 1-8.
  18. Alley, G. & Deshler,D. (1979).Teaching the learning disabled adolescent: Strategies and methods . Denven London Publishing Co.
  19. Badian, N.A. (1983). Dyscalculia and nonverbal disorders of learning . In H.R. Myklebust (Ed.), Progress in Learning Disabilities (pp. 235-264) . New York: Stratton.
  20. Brown, A. L. (1980). Metacognitive development and reading. In R.Spiro, B. Bruce, & W. Brewer (Eds), Theoretical issues in reading comprehension (pp. 453- 481). Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum.
  21. Bryan, H.T. and Bryan, H.J. (1975). Understanding Learning disabilities.New York: Alfred.
  22. Bandura, A. Bandura, Social cognitive theory: An agentive perspective, Annual Review of Psychology 52; 2001. pp. 1-26. Full text via crossRef view record in scopus. Cited by in scopus (454).
  23. Carr M, Joyce A. (1998). Where gifted children do and do not excel on metacognitive task. Can J Psychol ;18(3):212-35.

<>24.Chan L, Chele PV.(1993). Methods and strategies in educating handicapped children. Tehran: Ghomes Publication; [Persian]

  • Cross, D. R., & Paris, S. G. (1988). Developmental and instructional analyses of children's metacognition and reading comprehension . Journal of Educational Psychology, 80(2), 131-142.
  • Critchley, M.(1970). The dyslexic child. Spreinfield: Charles E. Thomas.
  • Carr, M., Joyce, A. (1998). Where Gifted Children do and do not excel on metacognitive task. Canadian Journal of Psychology, Vol 18, 212-235.
  • Deshler ,D.D.,Ellis,E.S. and lenz,B.K.(1996).Teaching adolescents with learning disabilities:Strategies and methods (2 nd ed.).Denver: Love
  • Flavell, J.H.(1976). Metacognitive aspects of problem solving. In L.Resnick (Ed), The nature of intelligence (PP.231-235). Hillsdale , NJ: Laerence Erlbaum.
  • Flavell, J.H.(1979). Metacognitive and cognitive monitoring: A new area of cognitive developmental inquiry. American Psychologist, 34, 906- 911.
  • Flavell,J.H.(1985).Cognitive development.(2ND ED).New Jersey : Prentice-Hall.
  • Flavell JH.(1988). Cognitive development . 3rd ed. Englewood: Prentice-Hall.
  • Flavell JH, Miller P.(1998). Social cognition. 5th ed. In: Doman W, Kuhn D, Siegler R, editors. Hand book of child psychology: Cognition perception and language. New York: John Wiley and Sons.
  • Flavell, J. H., & Miller, P. (1998). Social cognition. In W. Doman (Series Ed.) & D. Kuhn & R. Siegler (Vol. Eds.), Handbook of child psychology: Vol. 2. Cognition. Perception and language (5th ed., pp. 951-898). New York: Wiley.
  • F. Bakhshiana, A. Abolghasemia, M. Narimania., 2014. Thought control strategies in the patients with acute stress disorder and PTSD. Procedia - Social and Behavioral Sciences 84 (2013) 929 – 933.
  • Garnett,K.(1992).Developing Fluency with basic number facts: intervention for students with learning disabilities. Learning Disabilities Research & Practice,7,210-216.
  • Goguen, Jeannette; Gilbert, Jeremy (2013). "Hyperglycemic Emergencies in Adults". Canadian Journal of Diabetes 37: S72–S76. doi:10.1016/j.jcjd.2013.01.023. ISSN 1499-2671.
  • Glover, J. M., & Bruning, R.H.(1990). Educational psychology: Principles and Application. Boston: Little, Brown.
  • Goos,M., Galbraith,P.,Renshaw.P.(2000).A money problem:A Source of insight into problem solving action. International Journal for Mathematics Teaching and Learning.80.
  • Haffman, A.(2003).Teaching Decision Making to Students with Learning Disabilities by Promoting Self-Determination.
  • Hanich, L.B., Jordan, N.C., Kaplan, D., & Dick, J. (2001). Performance across different areas of mathematical cognition in children with learning difficulties. Journal of Educational Psychology, 93(3). 615-626.
  • Hermann, Beth Ann (1990). Cognitive and Metacognitive Goals in Reading and Writing . In Duffy, Gerald G. (Eds), reading in the Middle School 2. (pp.81-84). Newark ,Delaware: International Reading Association.
  • Holeva, V., Tarrier, N., & Wells, A. (2001). Prevalence and predictors of acute stress disorder and PTSD following road traffic accidents: thought control strategies and social support. Behavior Therapy, 32, 65–68
  • Jordan, N.C., & Hanich, L.B. (2000). Mathematical thinking in second-grade children with different forms of LD. Journal of Learning Disabilities, 33(6), 567-578.
  • Laura Palagini, A. Piarulli, D. Menicucci, E. Cheli, E. Lai, M. Bergamasco, M. Mauri, S.D. Kyle, C.A. Espie, A. Gemignani. Metacognitive beliefs relate specifically to sleep quality in primary insomnia: a pilot study. Sleep Medicine 15 (2014) 918–922.
  • Miller,M.(1991).Self assessment as a specific strategy for teaching the gifted learning disabled. Journal for the Education of the Gifted,14,178-188.
  • Milner, B.(1962). Laterality effects in audition. In V.B. mountcastle (ed)., interhemispheric relations and cerebral dominance. Baltimore: Johns Hopkins.
  • Maclellan, E. and Soden, R. Facilitating self-regulation in higher education through self-report. Learning Environments Research 9; 2006. No. 1: 95-110.
  • McFarlane, Philip; Gilbert, Richard E.; MacCallum, Lori; Senior, Peter (2013). "Chronic Kidney Disease in Diabetes". Canadian Journal of Diabetes 37: S129–S136. doi:10.1016/j.jcjd.2013.01.037. ISSN 1499-2671.
  • Novak, Josef D.(1998). Metacognitive Strategies To Help Students Learning How To Learn. Department of Education, Cornell University .
  • Palinscar AS, Brown AL. Reciprocal teaching of comprehension fostering and comprehension monitoring activities. Cogn Instr. 1984;1(2):117-75.
  • Paul, N. Sylvie, C. Mark, C. Robin, M. Jaynie, R. Attributions, cognitions and coping styles. Journal of applied social psychology; 2009. Vol. 25, P, 117-128.
  • Perry, R. P., & Struthers, C. W. Attributional retraining in the college classroom: Some causes for optimism. Paper presented at the annual meeting of the American Education Research Association, New Orleans, LA; 1994, April.
  • Perry, R. P., S. Hladkyj, R. Pekrun, and S. T. Pelletier. perceived control and action control in the achievement of college students: A longitudinal field study. Journal of Eucational Psychology 93; 2001. No. 4: 776-89.
  • Paris SG, Cross, D.R, & Lipson, M.Y(1984). Informed strategies for learning: A program to improve children s reading awareness and comprehension . Journal of Educational Psychology, 76, 1239- 1252 .
  • Paris SG, Winograd P.(1990). How metacognition can promote academic learning and instruction. In: Jones BF, Idol L,editors. Dimensions of thinking and cognitive instruction Hillsdale: Erlbaum.
  • Pugalee, D.K. (2001). Writing, mathematics, and metacognition: Looking for connections through students work in mathematical problem solving. School Science and Mathemayics, 101, 236-245.
  • Peterson, C., & Barrett, L. (1987). Explanatory style and academic performance among university freshmen. Journal of Personality and Social Psychology, 53, 603-607.
  • Rahimian-Boogar I, Besharat MA, Mohajeri-Tehrani MR, Talepasand S. Diabetes Self Management: Social, Demographical and Disease Factors. J Clin Psychol. 2010; 1(4): 43-57.
  • Reid . G.(2003). DYSLEXIA: a practitioner s had book. 3rded. Yohn wiley & sons ltd. www. ldon line.org.
  • Rourke, B.P., & Conway, J.A. (1997). Disabilities of arithmetic and mathematical reasoning: Perspectives from neurology and neuropsychology. Journal of Learning Disabilities, 30(1), 34-46
  • Sadock, B,J. & Sadock, V.A (2005). Kaplan & Sadock s Comprehensive Textbook of Psychiatry , & then. Lippincott Williams and Wilkins . 3117.
  • Schoenfeld, A.H.(1989).Meta cognition and mathematics education.
  • Schoenfeld,A.(1985).Mathematical Problem Solving. San Diego, CA: Academic Press.
  • Scarpa, A., Wilson, L. C., Wells, A. O., Patriquin,M.A., Tanaka,A.(2009). Thought control strategies as mediators of trauma symptoms in young women with histories of child sexual abuse. Behaviour Research and Therapy. 47, 809–813.
  • Starcevic,V., Berle, D., Milicevic, D., Hannan, A., Lamplugh, C., Eslick,G.(2007). Pathological worry, anxiety disorders and the impact of co-occurrence with depressive and other anxiety disorders. Journal of Anxiety Disorders, 21, 1016–1027.
  • Senf, G. (1972). An information- integration theory and its application to normal reading acquisition and read king disability . In N.Bryant and C.Kass, leadership training institute in learnind disabilities. Final report, vol.II.305- 391.
  • Seibel, J.A. (2010). Coping with Chronic Illness. American Diabetes Association. Available from: URL: http://diabetes.webmd.com
  • Shalve, R.S. & Gross- Tsur,V.(1993). Developmental dyscalculia and medical assessment . Journal of Learning Disabilities, 26, 134- 137.
  • Silver, L.B.(1990). Attention- deficit hyperactivity disorder: Is it a learning disability? Journal of learning disabilities,23, 394- 397.
  • Subasi,G.(1999).Bilissel ogrenme yaklasimi bilgiyi isleme kurami.Mesleki Egitim Dergisi,1(2),27-36.
  • Sungur, S. (2007). Contribution of motivational beliefs and metacognition to students’ performance under consequential and nonconsequential test conditions . Educational Research and Evaluation, 13(2), 127–142.
  • Schunk, D. H. Socialization and the development of self-regulated learning: The role of attributions. Paper presented at the Annual Meeting of the American Educational Research Association; 1990, April. 16-20, in Boston, MA.
  • Schunk, D. H., and P. A. Ertmer. Self-regulation and academic learning: Self-efficacy enhancing interventions. In Handbook of self-regulation. Ed. M. Boekaerts, P. R. Pintrich, and M. Zeidner; 2000. 631-50. New York: Academic Press.
  • Swanson C.(1990). What is metacognition? J Educ Psychol.211:114-23.
  • Sweeney, C.M. (2010). The metacognitive functioning of middle school students with and without learning disabilities during mathematical problem solving . A dissertation submitted in partial fulfillment of the requirements for the degree of Doctor of Philosophy . University of Miami.
  • Sadeghi-Movahhed F, Molavi P, Sharghi A, Narimani M, Mohammadnia H, Deilami P, Rajabi S. On the relationship between coping strategies and mental health of diabetic patients. J Fundam Ment Health. 2010; 2(46): 480-487. [Persian].
  • Snoek FJ, Van-der-Ven NC, Twisk JW, Hogenelst MH, Tromp-Wever AM, Van der Ploeg HM. Cognitive behavioural therapy (CBT) compared with blood glucose awareness training (BGAT) in poorly controlled Type 1 diabetic patients: longterm effects on HbA moderated by depression. Diabetes Med. 2005; 25(4): 1337-1342.
  • Snoek FJ, Skinner TC. Psychological aspects of diabetes management. Med. 2006; 34(3): 61-69.
  • Snoek, F.J., Ven, N., Lubach, C.H., Chatrou, M., Ader, H.J., Heine, R.J., & Jacobson, A. M. (2001). Effects of Cognitive Behavioral Group Training (CBGT) in Adult Patients with Poorly Controlled Insulin-dependent (type 1) Diabetes: a Pilot Study, Patient Education and Counseling. 45, 143-148.
  • Sewanson, C. (1990). What is metacognition? Journal of Educational Psychology, Vol 211, 114-123.
  • Taylor C, Keim SK, Parker A. Social and cultural barriers to diabetes prevention in Oklahoma American Indian woman. Prev Chron Dis. 2004; 8(1): 211-223.
  • Teong, S. K. (2002). The effect of metacognitive training on mathematical word- problem solving . Journal of Camputer Assisted Learning, 19, 45-46.
  • Thorenton,C.A.,Langrall,C.W.,Jones,G.A.(1997).Mathematics Instruction for
  • Elementary Student with Learning Disabilities. Journal of Learning Disabilities.30,2,142-150.
  • Ulgen.G.(2004). Kavram Gelistirme: Kuramlar ve Uygulamlar.Ankara: Nobel Yayni Dagitim.
  • U.S office of Education. (1997). Assistance to states for education of handicap- ed children: Procedures for evaluating specific learning disabilities. (Federal Register,42; 65082-65085).
  • Vaidya, S.R, (1999). Metacognitive learning strategies for students with learning disabilities . Education, V.120,. il, p 186.
  • Veenman,M.V.J.,Wilhelm,P.& Beishuzen,J.J.(2004).The relation between intellectual and meta cognitive skills from a developmental perspective. Learning and Instruction,14,89-109.

<>91.Vermunt, J. D., and Y. Vermetten. patterns in student learning: Relationships between learning strategies, conceptions of learning, and learning orientations. Educational psychology Review 16; 2004. No. 4: 359-84.

<>93.94.Wells,A.,Davies,M.(1994). The thought control questionnaire: a mesear of individual Differences in the control of unwanted thought. Behavior research and therapy,38, 871_878.

  • Wells, A. (2000). Emotional disorders and metacognition: Innovative cognitive therapy. Chichester, UK: Willey press.
  • Wells, A. (2009). Metacognitive therapy for anxiety and depression .UK:Guilford Press.
  • Wells, A.,Cartter ,K. (2001). Further test of a cognitive model of GAD: metacognition and Worry in GAD, social phobia, panic disorder, depression and non patient . Behavior Research and Therapy, 32,85-102.
  • Wells A, Matthews G. Attention and emotion: A clinical perspective. Hove, UK: Erlbaum; 1994: 21-5.
  • Wells A, Davies M. The thought control questionnaire: A measure of individual difference in the control of unwanted thought. Behavior Res Ther 2003; 41: 529-54.
  • Weiner, B. An attributional theory of motivation and emotion; 1986. New York: Springer Verlag.
  • Weinger, K., Schwartz, E., Davis, A., Rodriguez, M., Simonson, D.C., & Jacobson, M.A. (2002). Cognitive Behavioral Treatment in Type 1 Diabetes: A Randomized Control trial, Diabetes, 1, 2, 439.
  • Zohar, A. (1991). Theacher's Metacognitive knowledge and the in Struction of Higher Order Thinking, Teaching and Teacher Education, Vol 42, 29-38.
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

kontorol fekr_1555794137_25856_2383_1668.zip0.08 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 11,200 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت