خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه ،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های بلوغ عاطفی (پرسشنامه رایگان)
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه ،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های بلوغ عاطفی (پرسشنامه رایگان)
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات ،  پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود مراقبتی، پرسشنامه رایگان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود مراقبتی، پرسشنامه رایگان
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های احساس انسجام
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های احساس انسجام
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات ، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های حالات روانشناختی مثبت
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات ، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های حالات روانشناختی مثبت
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان

دانلود رایگان,فصل دوم پایان نامه ارشد,ادبیات پژوهش,پیشینه پژوهش , مفهوم, مبانی نظری,تعریف و نظریه های سبک مدیریت تعارض،حل تعارض

دانلود رایگان,فصل دوم پایان نامه ارشد,ادبیات پژوهش,پیشینه پژوهش , مفهوم, مبانی نظری,تعریف و نظریه های سبک مدیریت تعارض،حل تعارض

توضیحات:

فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx

سرفصل های پروژه شامل موارد زیر است :

فهرست مطالب

الف) بخش اول: مدیریت تعارض

مفهوم تعارض

دو چهره تعارض

تعارض سازنده (کارکردی)

تعارض غیر کارکردی (مخرب)

پیامدهای تعارض

پیامدهای زیان بار تعارض

پیامدهای سازنده تعارض

سیر تکاملی اندیشه تعارض

دیدگاه مکتب کلاسیک

دیدگاه مکتب روابط انسانی

دیدگاه تعامل گرایان

ارزیابی دیدگاه ها

فرآیند تعارض

سطوح تعارض

تعارض درون فردی

تعارض بین فردی

تعارض درون گروهی

تعارض میان گروهی

تعارض بین سازمانی

انواع تعارض از دیدگاه های مختلف

دیدگاه والتون

دیدگاه میلر

دیدگاه رابینز

دیدگاه چن

تعارض در مدرسه

عوامل عمده ایجاد تعارض در سازمان

چرا مدیریت تعارض؟

تاریخچه مطالعه سبک های مدیریت تعارض

انواع سبک های مدیریت تعارض

سبک اجتنابی

سبک سلطه گرانه

سبک همکارانه

سبک مهربانانه

سبک مصالحه گرانه

کاربرد سبک های مدیریت تعارض

اثرات جنسیت و مدیریت تعارض

ده توصیه برای مدیریت تعارض

ب) بخش دوم: خودکارآمدی

تعریف خودکارآمدی

نظریه شناختی – اجتماعی

نقش خودکارآمدی در عملکرد

سازه های کارآمدی

باورهای خودکارآمدی

منابع باورهای خودکارآمدی

تجارب عملکردی

تجارب جانشینی

متقاعد سازی کلامی

برانگیختگی فیزیولوژیک

ویژگی های افراد خودکارآمد

اهمیت باورهای خودکارآمدی

جنسیت و باورهای خودکارآمدی

باورهای خودکارآمدی معلم

خودکارآمدی معلمان و پیامدهای آموزشی و یادگیری آن

احساس خودکارآمدی معلمان و پیامدهای آن برای دانش آموزان و خود معلمان

باورهای خودکارآمدی معلمان تازه کار باورهای خودکارآمدی معلمان با تجربه

تقویت و بهبود باورهای خودکارآمدی معلمان با تجربه

اندازه گیری خودکارآمدی معلمان

الگوهای نظری در مطالعه خودکارآمدی معلم

دیدگاه چرنیس

دیدگاه فریدمن و کاس: مدلی از خودکارآمدی معلم:

بافت مدرسه

احساس خودکارآمدی معلمان و مدل چند بعدی تشانن – موران و همکاران

مشخصات فایل:

پرسشنامه رایگان:ندارد

نوع فایل:word

منبع: دارد (فارسی و لاتین)

پیشینه پژوهش:دارد(ایرانی و خارجی)

تعداد صفحات:62

گارانتی بازگشت وجه:دارد ( کیفیت این فایل تضمین شده است درصورت هرگونه مشکل یا نارضایتی احتمالی مبلغ شما بازگردانده می شود)

خلاصه ای از مطالب:

مفهوم تعارض

درک تعارض با فهم معانی متفاوت آن همراه می باشد. تعریف کلمه تعارض کار بسیار سختی می باشد. چون صاحب نظران گوناگون آن را به صورت های متفاوتی تعریف کرده اند که به نظر می رسد توافق نظر کلی وجود ندارد(هاکر و ویلموت[1]، 1991، توماس، 1976).

«در فرهنگ های لغت فارسی مثل عمید، آموزگار، معین، دهخدا، واژه تعارض به معنی تسلط، ضدیت، ناسازگاری، وفق ناپذیری، عدم هماهنگی، ستیزه و مشاجره به کار رفته است. فرهنگ انگلیسی زبان وبستر، تعارض را به صورت نبرد و اختلاف نیروهای متضاد موجود بین غریزه ها و اخلاقیات و ایده آل های دینی و اخلاقی تعریف می کند. اصطلاح تعارض از جمله مفاهیمی است که معانی مختلفی از آن برداشت می شود. روان شناسان بیشتر به جنبه های روان شناختی آن، یعنی تضادهای درونی و جامعه شناسان بیشتر به جنبه های اجتماعی تعارض یعنی تضادهای میان افراد و گروه ها پرداخته اند. پژوهشگران و نظریه پردازان علوم رفتاری و مدیریت، به اقتضای مباحث خود، هر دو بعد را مبنای اطلاعات خود قرار داده اند. متخصصان علوم رفتاری و مدیریت به طور کلی تعارض را این گونه تشریح می کنند: تعارض رفتاری است که به وسیله برخی از اعضا در جهت مخالفت با دیگر اعضا صورت می گیرد، یا تعارض فرآیندی ادراکی است که در آن یک طرف چنین درک می کند که طرف دیگر در پی مقابله با اوست یا آن که مانع رسیدن او به هدف هایش است یا تعارض وقتی شکل می گیرد که فعالیت های افراد با هم ناسازگار باشد. به طور خاص تر متخصصان تعارض را این گونه تعریف می کنند: تعارض فرآیندی است که در آن افراد یا گروه ها به هم وابسته بوده و احساس می کنند که گروه یا افراد دیگری علاقه ها، منافع، ارزش ها و یا ادراک آن ها را در مورد واقعیت، مورد حمله قرار داده اند»(فرهنگی، 1387، ص 204).

تعارض جزء جدایی ناپذیر زندگی انسان است. مروری گذرا و سطحی بر رویدادهای تاریخی، وقایع مهم جاری و فرآورده های فرهنگی که مبین واقعیت های زندگی اجتماعی هستند، نشان می دهد که چگونه تعارض یکی از مهم ترین و برجسته ترین وجوه زندگی را تشکیل می دهد. اگر عده ای معتقدند که در حال حاضر تعارض موضوعی است که فکر انسان را بسیار به خود مشغول کرده است ادعایی پوچ و بیهوده نکرده اند. طبق تعریف رابینز[2]، تعارض فرآیندی است که در آن نوعی تلاش آگاهانه به وسیله «الف» انجام می گیرد تا تلاش های «ب» را خنثی کند در نتیجه «ب» در مسیر هدف خود مستاَصل شده یا «الف» بر میزان منافع خود می افزاید(پارسائیان و اعرابی، 1388).

رحیم(2001)، تعارض را یک فرایند تعاملی می داند که در اثر ناسازگاری بین واحدهای اجتماعی ظاهر می شود.

از نظر شرمرهورن[3]و همکاران ( 2008، ص 310) « تعارض زمانی رخ می دهد که عدم توافق در یک وضعیت دوستانه (معاشرتی) بیش از حد معمول وجود داشته باشد یا زمانی که خصومت های عاطفی اختلاف بین افراد و گروه ها را به وجود آورد».

توماس(1976) که تا حد زیادی بر روی موضوع تعارض کار کرده است آن را شرایطی می داند که در آن مسائل مورد توجه دو طرف ناسازگار و ناهماهنگ به نظر برسد.

از نظر رایز[4](2005)، تعارض یک پدیده غیر قابل اجتناب در روابط بین فردی است.

رضائیان(1389) تعارض را فراگردی می داند که در آن یک طرف (فرد یا گروه) در می یابد که منافعش با مخالفت یا واکنش منفی طرف دیگر مواجه گردیده است.

طبق نظر انر[5](1996) تعارض زمانی اتفاق می افتد که یک یا چند نفر درباره موضوعی نمی توانند توافق کنند. مردم به طور کلی تعارض را زمانی تجربه می کنند که نیازها، غرایز و امیال شان در تقابل با هم قرار می گیرند. این نیازها و غرایز متفاوت، بر اساس دیدگاه ها و ادراکات متفاوت سبب تعارض می شوند(کیرالپ[6]، 2009). از نظر پاسکال[7](1990)تعارض، خلاقیت را القا، نوآوری را تحریک می کند و اصلاح و بهبود شخصی را ممکن می سازد(الوانی و دانایی فرد،1380).



[1]. Wilmot & Hocker

Robbinz.[2]

[3] .Schermerhorn

[4] Ries

[5]Oner

[6] kiralp

[7]Pascal

منابع مورد استفاده

اسلاوین، رابرت.(1385). روان شناسی تربیتی. (ترجمه یحیی سید محمدی، تاریخ انتشار به زبان اصلی، 2006). تهران: انتشارات روان.

اسمعیل خانی، فرشته و همکاران.(1389). بررسی رابطه ساده و چندگانه هوش هیجانی، خودکارآمدی و سرسختی روان شناختی با سبک مدیریت تعارض سازش در دانشجویان. فصلنامه یافته های نو در روانشناسی.

اعتباریان، اکبر و پورولی، زینب.(1387). تعیین رابطه ی میان خودکنترلی و استراتژی های حل تعارض در میان کارکنان اداری دانشگاه آزاد خوراسگان(اصفهان). فصلنامه رهیافتی نو در مدیریت آموزشی. سال اول. شماره 2. زمستان.

اکبری، رامین و مرادخانی، شهاب.(1388). خودکارکارآمدی معلمان انگلیسی در ایران: آیا مدرک تحصیلی و تجربه باعث تفاوت می شود؟ فصلنامه پژوهش های زبان های خارجی، شماره 56. ص 25.

الوانی، سید مهدی. (1385). مدیریت عمومی، تهران. نشر نی.

انصاری، منوچهر و همکاران.(1389). نقش هوش هیجانی کتابداران در اتخاذ استراتژی های مدیریت تعارض. فصلنامه علمی- پژوهشی نهاد کتابخانه های کشور. دوره 16. شماره 3، پیاپی 62. پائیز.

ایزدی یزدان آبادی، احمد .(1379). مدیریت تعارض . تهران: نشر دانشگاه امام حسین (ع).

باباپور خیرالدین، جلیل.(1385). بررسی رابطه بین شیوه های حل تعارض ارتباطی و سلامت روانشناختی دانشجویان. فصلنامه علمی- پژوهشی دانشگاه تبریز. سال اول. شماره 4. زمستان.

برومند، زهرا.(1385). رفتار سازمانی(رشته مدیریت). تهران: دانشگاه پیام نور.

بزاز جزایری، سید احد.(1377). مهارت های مدیریت تعارض: مجله تدبیر. شماره 86. صص 22-26.

بزرگی، شکرالله.(1377). بررسی تاثیر سابقه مدیریت و سطح تحصیلات و جنسیت مدیران بر روش های حل تعارض در مدارس ابتدایی شهر شیراز. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز.

بهرامی خوندایی، فاطمه.(1383). بررسی رابطه بین خودکنترلی و کیفیت زندگی در بین دانشجویان دختر و پسر دانشگاه اصفهان. دومین سمینار سراسری بهداشت روانی دانشجویان.

پارسونز، ریچارد.(1385). روان شناسی تربیتی(تحقیق، تدریس، یادگیری). (ترجمه، حسن اسدزاده و حسین اسکندری). تهران: نشر عابد.

پروین، لارنس.ا. جان. الیور، پی.(1381). شخصیت: نظریه و پژوهش. (ترجمه محمدجعفر جوادی و پروین کدیور، تاریخ انتشار اثر به زبان اصلی 2001). تهران: انتشارات آییز.

پینتریج، پال آز و شانک، دیل اچ.(1386). انگیزش در تعلیم و تربیت. (ترجمه مهرناز شهرآرای(تاریخ انتشار به زبان اصلی، 2002). تهران: نشر علم

تقی پور، ظهیرعلی.(1376). مبانی و اصول آموزش و پرورش. تهران. انتشارات آگاه.

جی دبلیو. گولترلز و دیگران.(1387). روان شناسی اجتماعی تعلیم و تربیت. (ترجمه یوسف کریمی). تهران، تهران: موسسه نشر ویرایش.

خداپناهی، محمدکریم.(1385). انگیزش و هیجان. تهران: انتشارات سمت.

درگاهی، حسین و همکاران.(1387). مدیریت تعارض و راهبردهای مرتبط. مجله دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران( پیاورد سلامت). دوره 2 شماره 1و2، صص 63-72.

دفت ، ریچارد . ال.(1374) . تئوری سازمان و طراحی ساختار. (ترجمه، پارسائیان و اعرابی)، تهران: موسسه مطالعاتی و پژوهش های بازرگانی .

دیوید. ای، وتن، کیم اس، کمرون.(1381). مدیریت تعارض. (ترجمه، سید مهدی الوانی و حسن دانایی فرد). تهران: انتشارات موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت..

ذوالفقار، محسن و سعدی پور، اسماعیل.(1387). علل بروز تعارض در رفتار معلمان و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی، انگیزش پیشرفت و ویژگیهای روان- تنی دانش آموزان سال اول دبیرستان های پسرانه شهر تهران: فصلنامه تعلیم و تربیت. شماره 11.

رابینز، استیفن.(1388). مبانی رفتار سازمانی. (ترجمه، علی پارسائیان و سید محمد اعرابی). تهران: دفتر پژوهش های فرهنگی.

رضائیان ، علی. (1389) . مدیریت تعارض و مذاکره . تهران . نشر سازمان مدیریت صنعتی .

زند، فریده.(1387). رابطه ی هوش هیجانی با انواع سبک های مدیریت تعارض. مجله اندیشه و رفتار. دوره دوم، شماره 8. تابستان.

زهرکار، کیانوش.(1389). بررسی اثربخشی آموزش مهارت حل مساله بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت. فصلنامه اندیشه های تازه در علوم تربیتی. سال پنجم. شماره 3. تابستان.

سرمد، زهره و همکاران.(1387). روش های تحقیق در علوم رفتاری. تهران: انتشارات آگاه.

سلیمانی ، فاطمه. (1386) . بررسی رابطه سبک های تفکر مدیران آموزش و شیوه های حل تعارض توسط آن ها در
مدارس متوسطه نظری شهر شیراز. پایان نامه کارشناسی ارشد . دانشگاه علامه طباطبایی .

سلیمانی ، نادر. (1389)، مدیریت تعارض در مدرسه . تهران: آرمان رشد.

شاهرکنی ، سید حبیب الله. (1380) . راهکارهای رویارویی با تعارض . ماهنامه توسعه مدیریت به شماره 34.

شعبانی ورکی، بختیار و پورافشاری، احد.(1384). تاثیر باورهای نظارتی مدیران مدارس ابتدایی بر سبک های مدیریت تعارض آنان. مجله علوم تربیتی و روان شناسی. شماره 12(4 ویژه نامه علوم تربیتی). صص 51-70

شعبانی، حسن.(1389). روش تدریس پیشرفته(آموزش مهارت ها و راهبردهای تفکر). تهران: انتشارات سمت.

شماعی زاده، محمد.(1384). بررسی تاثیر مشاوره شغلی شناختی اجتماعی بر افزایش خودکارآمدی کارآفرینی دانش جویان دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی 84-1383. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه علامه طباطبائی.

شمسی پور، محمود.(1379). بررسی رابطه سبک های مدیریت تعارض و اثربخشی مدارس. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی. دانشگاه فردوسی مشهد.

شولتز، دوان، شولتز، سیدنی آلن.(1385). نظریه های شخصیت. (ترجمه یحیی سید محمدی). تهران: انتشارات: نشر ویرایش.

صافی، احمد.(1386). سازمان و مدیریت در آموزش و پرورش. تهران. نشر نی.

عامری، حسن.(1388). تبیین رابطه سبک های مدیریت تعارض(بین فردی) با روحیه و رضایت شغلی مربیان اداره تربیت بدنی شهر ارومیه. فصلنامه پژوهش در علوم تربیتی. شماره 22. صص. 67-80.

غفار زاده، مالک.(1375). بررسی رابطه میان نگرش مدیران به تعارض و کاربرد آن توسط آنها. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبائی.

فرمهینی، محسن.(1378). فرهنگ توصیفی علوم تربیتی. تهران: شباهنگ.

فرهنگی ، علی اکبر. (1387). ارتباطات انسانی. تهران: موسسه خدمات فرهنگی رسا.

فیاضی، مرجان.(1388). تعارض ادراک شده و سبک های مدیریت آن. پژوهش نامه مدیریت تحول سال اول، شماره 2، نیمه دوم.

قاسمی، علی.(1382). رابطه سبک های مدیریت تعارض و اثربخشی مدارس شهرستان یاسوج. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران.

قوطاسلو، حوریه.(1385). بررسی اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر سلامت روانشناختی دانش آموزان. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تبریز.

قوی اندام، خلیل.(1386). بررسی ارتباط بین سبک های مدیریت تعارض و اثربخشی مدارس راهنمایی دخترانه ناحیه 4 مشهد. فصلنامه پژوهش های تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد. شماره 13. زمستان.

کدیور، پروین.(1387). روان شناسی تربیتی. تهران: انتشارات سمت.

کرامتی، محمدرضا و روشن، مریم.(1384). رابطه خویشتن شناسی مدیران مدارس با ترفندهای آنان در مدیریت تعارض. فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی. دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه الزهراء. دوره 1. شماره 4. صص 35- .48

کرامتی، هادی و شهرآرای، مهرناز.(1383). بررسی نقش خودکارآمدی ادراک شده در عملکرد ریاضی. فصلنامه نوآوری های آموزشی. شماره 10. سال سوم. زمستان.

کرتینر ، رابرت و کینکی ، آنجلو (1384). مبانی رفتار سازمانی. (ترجمه، علی اکبر فرهنگی و حسین صفرزاده) ، تهران. نشر پویا.

کریم زاده شیرازی، ماندانا.(1387). ارتباط کیفیت زندگی و خودکارآمدی معلمان شاغل شهرستان شهرکرد. مجله دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد. دوره 10. شماره 1. صص. 28-35.

کشاورزی. اکبر و طالع پسند، سیاوش.(1387). میزان کاربرد مولفه های مدیریت روابط انسانی توسط مدیران مدارس دوره راهنمایی شهر اصفهان از دیدگاه معلمان. دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان(اصفهان). شماره 19- صص: 133- 144 .

مسعودی، رضا و همکاران.(1387). احساس خودکارآمدی و ایفای نقش مربیان دانشکده پرستاری و مامایی شهر کرد در آموزش بالین. مجله دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد. دوره 10. شماره 4. زمستان. صص 96-104.

مشکبی، اصغر.(1377). مدیریت رفتار سازمانی. چاپ اول. تهران: انتشارات ترمه.

مشکی ، محمد. (1385) . بررسی رابطه عوامل شخصیتی مدیران با سبک های حل تعارض آن ها در مدارس دولتی شهرستان قزوین ، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی

معبودیان ، حمید رضا. (1378) . رابطه بین انگیزش مدیران به تعارض با سبک مدیریتی آن ها . پایان نامه کارشناسی ارشد چاپ نشده. دانشگاه تربیت معلم تهران .

مقدم، بدری.(1385). کاربرد روانشناسی در آموزشگاه. تهران: انتشارات سروش.

میرکمالی ، سید محمد.(1388) ، مدیریت تعارض. فصلنامه مدیریت در آموزش و پرورش . شماره 19.

نیستانی، مهناز و منفردی راز، براتعلی(1388). بررسی رابطه خویشتن شناسی و مدیران و کاربرد سبک های مدیریت تعارض توسط آنان در مدارس مقطع متوسطه شهر بجنورد. پژوهشنامه تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد. شماره 18.

وطن خواه، سودابه.(1386). تعیین همبستگی هوش هیجانی با راهبردهای مدیریت تعارض بین مدیران بیمارستان های آموزشی قزوین. فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت سلامت. دوره 11، شماره 32.

هال، ریچارد، اچ.(1381). سازمان، ساختار، فرآیند و ره آوردها. (ترجمه، علی پارسائیان و سید محمد اعرابی). تهران: دفتر پژوهش های فرهنگی.

هرگنهان، بی آر. و السون، متیو اچ.(1387). نظریه های یادگیری. (ترجمه علی اکبر سیف، تاریخ انتشار اثر به زبان اصلی2008). تهران: نشر دوران.

هندی، چارلز. بی.(1384). عصر تضاد و تناقض، (ترجمه، محمود طلوع)، تهران: خدمات فرهنگی رسا.


منابع لاتین

Allinder, R.M.(1994). The relationship Between efficacy and the instructional practices of special education teacher and consultants. Teacher Education and Education. 17,86-95.

Anderson, B,D & Makezi.(2002). A model of the perceived competence of conflict strategies in psychology Abstracts.Vol 77.NO1.

Archer, D,. Cameron,A.(2009). Collaborative leadership. Boston London. Elsevier available in gigapedia.com.

Ashton, P, T.& Webb, R. B. (1986). Making difference: Teachers sense of efficacy and student achivment. New York . Longman.

Ashton, P,T.(1984). Teacher efficacy: A motivational paradigm faculty journal, 2(1), 98- 110.

Bandura ,A.(1977). Self efficacy: Toward a unifying theory of behavioral change. Psychological Review, 86, 191-215.

Bandura,A.(2001). Guide for constructing self-efficacy scale( Monograph). Stanford, California: Stanford University.

Bandura ,A.(2006). adolescent development from an agentic perspective.

Bandura, A. (1997). Self- efficacy: The exercise of control. New York : W. H. freeman and company.


Bleak, R. & Mouton,J.S.(1964). The managerial Grid. Houston: Gulf Publishing Co.

Bong ,M.(2006). asking the right question . how confident are you the you could successfully perform these tasks? Inf. Pajares & urdan (eds).

Cakiroglu,j.,& Cakiroglu,E., & Boone,w .(2008). pre-service teachers self-efficacy beliefs regarding science teaching: son of pre-service teachers in Turkey and USA.science Educator,14,30-40

Callanan, Gerard,A and Ben zing Cynthia and perri,David.(2006). Choice of conflict Handling strategy. A matter of context. The journal of Psychology. Vol.160.Iss.3.p.2690.

Cannie.Green.(2008). Leader member exchange and the use of moderating conflict management styles impact on relationship quality. Available at www. Emerald in sight .com/ 1044- 4066.

Capara g.v. ,& barbaranelli , c, steca , p. , & Malone p.s. (2006). Teacher self-efficacy belifs as determinants of job satisfaction and students academic achievement ; a study at the school level. Journal of school psychohogy, 44,473-490.

Carlin,G.M.(1991).A conceptual analysis of conflict management style measures. Master Tesis. The university of Guelph.

Chacon, C. (2002). Teacher efficacy and selected characteristics of select foreign language Venezuelan middle school teachers. Unpublished doctoral dissertation, The Ohio State University, Columbus.

Chan,C.A.& Monroe,G.Ng.j.,& Tan,R(2006).Conflict management styles of male and female junior- accountants.

Dellinger, a.b, Bobbitt, j.,oliver , d. , & Ellett.(2007). measuting teachers self-efficay beliefs; development and use of the t e b s – self. teaching and education , 24(3) , 751-766.

Desivilya, Helena. Syna. & Yagil, Dana.(2004). The Role of Emotions in conflict Management The Case of Work Teams, The 17 Annual conferences of the International Association for Conflict Management, Pittsburg,PA.

Deutsch.M.(1973). The Resolution of conflict . Newhaven: Yale university press.

Friedman,I.A., & kass, E.(2002). Teacher self efficacy: A classroom conceptualization, Teaching & Teacher Education, 18, 173-186.

Gencer, S,A. Cakiroglu,j.(2007). Turkish preservice science teachers efficacy beliefs regarding science teaching and their beliefs about classroom management. Teaching and Teacher Education. 23. 664-675.

Ghaffar,A .(2005).Conflict in schools: It causes& Management strategies. Journal of managerial sciences, volumeIII, number II.

Gibson, S., & Dembo, M. (1984). Teacher efficacy: A construct validation. Journal of Educational Psychology, 76, 569-582.

Gist,M. & Mitchell.T.(2002). Self- efficacy: a theoretical analysis of its determinants and aqaisition of computer skills, personal psychology, 41, pp.255-265.

Goldman, M.K.(2006). Organization Behavior, New York. Mcgraw hill,p:419.

Goodard , r.d. hoy,w.k. x wolfolk. Hoy , a.w. (2004). collective efficacy beliefs ; the oritical developments , empirical evidence , and future directions , educational researcher , 33(3) ,3-13.

Greenberg j.& Baron, R.A(1990). Behavior in organization New jersey, pearson, prentice Hall.

Guskey, T.R., & Passaro,P.D.(1994). Teacher efficacy: A study of construct dimension. American Educational Research journal , 31, 627-643.

Guskey,T.R.(1988). Teacher efficacy, self-concept, and attitudes toward the implementation of instructional innovation, Teaching and Teacher Education, 38(4),25-33.

Hall, B. W., Villeme, M. G., &. Burley, W.W., Hall, B.W., Villeme, M.G., L. Brockmeier, L (1991). A path analysis of the mediating role of efficacy in first-year teachers’ experiences, reactions, and plans. Paper presented at the annual meeting of the American Research Association, Chicago.

Hallenbeck,j,wagner,j.(2010).Organizational Behavior New York. Rout ledge. Available at Gigapedia. Com.


Henkin, AB,cistone,p.j. & Dee,j.R.(2000). Conflict management strategies of principals in site- based managed schools. Journal of Educational Administration.vol.38,No,2,pp.142-158.

Hoover- Dempsey, KV,& Battiato AC, & Walker J, Reed RP,& Dejong M, Jones k.(2001). parental involvement in home work. Educ psycho, 36(1): 195-210.

Hoy, W. K., & Woolfolk, A. E. (1993). Teachers’ sense of efficacy and the organization health of schoos. The Elementary School Journal, 93, 356–372.


Hoy, W.K., & burk – spero , r.b. (2005). Changes in the teacher efficacy during the early years of teaching ; a comparison of four measure t.& t,21-3 43-356.

Johnson,D.W. & Johnson,R.T.(1997). The impact of conflict resolution training in middle school, journal of social psychology, 137,11-22.


Jon, onishi, & Ryan,E.Blis. s.(2006).in search of asian ways of managing conflict. A comparative study of jupan.Hong kong,Thailand and Vietnam, international journal of conflict management . vol.iv.pp.203-225.

Kaner,S,.(2010). Examining Teachers Self- Efficacy Beliefs of students With and Without special Needs. Journal of Faculty of Educational Sciences. Vol: 43, no: 1,193-217.

Kaushal. R. & Kwantes, C.T.(2006). The role of culture and personality in choice of conflict management strategy, International Journal of Intercultural Relations, 30(5), 579-603.

Kim,Tea Yeol, & wang, chongaei, & kondo, mary, & kim,Tea Hung.(2007). Conflict management styles: the differences among. The Chinese Japanese and Koreans. International journal of conflict management. Vol.18.iss.1-23. Kiralp, Y., & Dincyureks, & Beidoglu,M.(2009). Determining the conflict resolution strategies of university students. Journal social and Behavioral sciences.

Kurdek,L.A.(1995).Predicting change in marital satisfaction from husbands and wives conflict resolution styles.

Labone, E. (2004). Teacher efficacy: Maturing the construct through research in alternative paradigms. Teaching and Teacher Education, 20, 341-359.

Lamorey, S.(2005). Early intervention practice's self- efficacy a measure and its applications. Early child Res. 20(1): 69-84.

Macconnon, shay & Margaret.(2008).conflict management in the workplace. 3td.oxford.vk.How to book. available at giaga pedia.com.

Moore, w.p. & esselman, m.e (1994). Exploring the context of teacher efficacy ; the role of a chivement and climate. Paper presented at the annual meeting of the American educational researcher association , new Orleans.

Morris-Rothschild.B.K., & Brassard.M.(2006). Teachers conflict management styles:The role of attachment styles and classroom management efficacy, journal of school psychology.

Naumann, L,.(2008). Collective Efficacy as Identified by Teachers at Heritage Middle School, A dissertation presented in partial fulfillment of the requirements for the degree of doctor education. M.A., The University of Texas at San Antonio.

Pajares,F & Schunk D.H.(2002). Self and self- belief in psychology of Education, New York: Academic press.

Pajares,F. (1999). Self- efficacy Beliefs in academic setting. Review of Educational Research. Vol 66(4b). p.543-578.

Pajares,F.(2002). Overview of social cognitive theory and self- efficacy: Retrieved from http://www.emory.edu.

Pajares,f., & Miller.M.D.(1994). The role of self-beliefs and school success: self- efficacy, self- concept, and school achievement perception(pp. 239-266). London: Ablex publishing.

Putnam,L.L.(1988). Communication and interpersonal conflict in organizations management communication Quarterly.

Rahim,M.A, & Magner, N.R.(1995). Confirmatory factor analysis of the styles of handling interpersonal conflict. First- order factor model and its invariance across groups. Journal of applied psychology, 80,122-132.

Rahim,M.A.(1986).Referent role and styles of handling interpersonal conflict, journal of social psychology, 126,79-86

Rahim,M.A.(2001). Managing conflict in organizations(3rded). Westport. Connecticat: Quorum Books.

Rahim.M.A.(1983). A measure of styles of style of handling conflict, Academy of management journal, 26,368-376.

Rahim.M.A., & Bonoma, T.V.(1979). Nabaging organizational conflict: a model for diagnosis and intervention, Psychological Reports, 44.

Ries,S.K.(2005). Family communication pattern and conflict management styles in dating relationship: An empirical study.

Rose,J., & Medway,F.(1981). Measurement of teachers belief in their control over student outcomes. Journal of Educational Research, 74, 185-190.

Ross, J.A.(1994). The impact of an in service to promote cooperative learning on the stability of teacher efficacy. Teaching and Teacher Education, 10,381-394.

Rotter, J. B. (1966). Generalized expectancies for internal reinforcement. Psychologica Monographs, 80, 1–28.

Sava, f.(2002). Causes and effects of teacher conflict- inclucing attitudes towards pupils: apth analysis model, Teaching teacher education 18, 1007-1021.

Schermerhorn, j., & R. Hunt j,& G. Osbern.N.(2004).Organizational Behavior john wiely.

Schunk,D.H.(1984). Self-efficacy perspective on achievement behavior. Educational psychologist, 19, 48-58.

Schwarzer,R., & Schmitz,G.S. &,Tang,S.(2000).Teacher barnout in Hong and Germany: Across cultural validation of the Maslch Barnout Inventory. Anexiety, and coping, 13(3), 304-326.

Senemoglu,N., Demirel,M,.(2009). Elementary school Teachers self- efficacy Beliefs: A Turkish case. Humanity & social sciences journal . 4(2): 164-171.


Skaalvik, E. M, Skaalvik,S.(2010). Teacher self- efficacy and teacher burnout: A study of relations. Journal Teaching and Teacher Education, 26.1059-1069.

Slocum, John.(2002). Conflict management, available from World Wide Web: http:// www.etu.org.za// docs building.

Soodak, L.C.,& podell,P.M.(1996). Teacher efficacy: Toward the understanding of a multi- facted construct. Teaching and Teacher Education, 12,401-411.

Sorenson,R.L.(1999).Conflict Management Strategies and Family and Buslness Outcomes i Family Business.

Stanly, C.A, & Algert,N.E.H.(2007). An Exploratory study of the conflict management style of Department Head in Research. University setting. High educ.,32,pp.49-65.

Thomas ,K.W.(1976).conflict and c

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

sabke taroz_1554761327_24629_2383_1517.zip0.17 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 11,200 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت