خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه ،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های بلوغ عاطفی (پرسشنامه رایگان)
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه ،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های بلوغ عاطفی (پرسشنامه رایگان)
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات ،  پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود مراقبتی، پرسشنامه رایگان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود مراقبتی، پرسشنامه رایگان
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های احساس انسجام
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های احساس انسجام
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات ، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های حالات روانشناختی مثبت
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات ، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های حالات روانشناختی مثبت
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
نمایش تصادفی
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد روانشناسی،ادبیات پژوهش، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد،مبانی نظری،پیشینه پژوهش ،تعریف، انواع و نظریه های درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد

دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد روانشناسی،ادبیات پژوهش، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد،مبانی نظری،پیشینه پژوهش ،تعریف، انواع و نظریه های درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد

دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد روانشناسی،ادبیات پژوهش،پیشینه پژوهش ، کارشناسی ارشد پیشینه ی پژوهش،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های تنظیم هیجان،پرسشنامه رایگان

دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد روانشناسی،ادبیات پژوهش،پیشینه پژوهش ، کارشناسی ارشد پیشینه ی پژوهش،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های تنظیم هیجان،پرسشنامه رایگان

دانلود رایگان فصل دوم پایانامه ارشد روانشناسی،ادبیات پژوهش، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد،مبانی نظری،پیشینه پژوهش ،تعریف، انواع و نظریه های اضطراب امتحان

دانلود رایگان فصل دوم پایانامه ارشد روانشناسی،ادبیات پژوهش، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد،مبانی نظری،پیشینه پژوهش ،تعریف، انواع و نظریه های اضطراب امتحان

دانلود رایگان فصل دوم پایانامه ارشد روانشناسی،فصل دوم ،پیشینه پژوهش ،ادبیات پژوهش، کارشناسی ارشد،مبانی نظری ،درمان گروهی با رویکرد تحلیل محاوره ای برنTA

دانلود رایگان فصل دوم پایانامه ارشد روانشناسی،فصل دوم ،پیشینه پژوهش ،ادبیات پژوهش، کارشناسی ارشد،مبانی نظری ،درمان گروهی با رویکرد تحلیل محاوره ای برنTA

دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد روانشناسی،ادبیات پژوهش، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد،مبانی نظری،پیشینه پژوهش ،تعریف، انواع و نظریه های رژیم غذایی در افراد دارای اضافه وزن

دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد روانشناسی،ادبیات پژوهش، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد،مبانی نظری،پیشینه پژوهش ،تعریف، انواع و نظریه های رژیم غذایی در افراد دارای اضافه وزن

فصل دوم پایان نامه ارشد, مفهوم, مبانی نظری, اعتیاد به فناوری اطلاعات و اینترنت

فصل دوم پایان نامه ارشد, مفهوم, مبانی نظری, اعتیاد به فناوری اطلاعات و اینترنت

توضیحات:

تعداد صفحات:45

فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه
APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx

اعتیاد به فناوری اطلاعات



فناوری اطلاعات ......................................................................................................

2-3-1 تاریخچه فن آوری اطلاعات ...............................................................................

2-3-2 اهمیت فناوری اطلاعات ......................................................................................

2-3-3 تاریخچه کاربرد تکنولوژی اموزشی در جهان ......................................................

2-3-4 تاریخچه تکنولوژی آموزشی در ایران ...................................................................

2-3-5 تحقیقات عکس العملهای شناختی در مواجهه با رسانه ها ....................................

2-3-6 اصول انتخاب امکانات جدید به عنوان یک رسانه آموزشی ..................................

2-3-7 انتخاب روش استفاده از ابزار و رسانه جدید به وسیله فراگیر ......................

2-3-8 امکانات و فن آوری جدید آموزشی و پیشرفت تحصیلی .................................

2-3-9 انواع مختلف فناوری :..............................................................................

2-3-10 اهمیت و ضرورت توجه به علم رایانه و مبانی آن .......................................

2-3- 11 مبانی نظری علوم و فنون رایانه........................................................................

2-3-12 اعتیاد به اینترنت یکی از انواع اعتیاد به فناوری اطلاعات ......................................

2-3-13 انواع اعتیاد اینترنتی ...........................................................................................

2-3-14 آثار و پیامدهای اعتیاد اینترنت ...........................................................................

2-3-15 عوامل ایجاد کننده اعتیاد اینترنتی ( به جز خود عامل اینترنت ) ........................

2-3-16 راهبردهای درمانی ..........................................................................................

.2-3-17 معرفی خلاصه ای از آخرین پژوهش ها.............................................................

2-3-18 فضا و زمان آموزشی لازم آموزشی (برنامه زمان بندی).......................................

2-4 مروری بر تحقیقات انجام شده ..................................................................................

2-4-1 تحقیقات انجام شده در خارج از کشور ................................................................

2-4-2 مطالعات انجام شده در داخل کشور ....................................................................

فناوری اطلاعات

هر چند به نظر مي رسد مفهوم فناوري اطلاعات ، و فناوري اطلاعات و ارتباطات (فاوا) روشن باشد اما در واقع چنين نيست . تعاريف مختلفي از فناوري اطلاعات توسط افراد مختلف ارائه شده است . از جمله مي توان به تعاريف زير اشاره نمود:

· مطالعه ،‌ طراحي ، توسعه و مديريت كليه نرم افزارها و سخت افزارهايي كه در يك شبكه و يك محيط ارتباطي با هم كار مي كنند .

· منظور از فناوري اطلاعات همه شكل هاي فناوري است كه به وسيله آنها عمليات دستيابي ، ذخيره سازي و مبادله اطلاعات به شكل هاي گوناگون مثل متن ، تصوير ، صدا و نمايش چند رسانه اي انجام مي شود .

· فناوري اطلاعات دانشي است كه به بررسي ويژگي ها و چگونگي اطلاعات نيروهاي حاكم بر جريان اطلاعات و ابزار آماده سازي آنها براي به حداكثر رساندن دستيابي به اطلاعات و قابل استفاده كردن آن مي پردازد . آماده سازي اطلاعات شامل تفكيك اطلاعات دقيق ، علمي و مستند ، جمع آوري، سازمان دهي ، ذخيره ، بازيابي ، تفسير ، اشاعه و استفاده از آن مي شود .(مؤسسه فناوري جورجيا ، 1962 – نقل از اترتون[1] ،1997 ).

· اصطلاح فناوري اطلاعات براي توصيف فناوريهايي به كار مي رود كه ما را در ضبط ، ذخيره سازي ، پرادزش ، بازيابي ، انتقال و دريافت اطلاعات ياري مي كند . اين اصطلاح ، فناوري هايي مانند رايانه ، انتقال از طريق دورنگار ، ارتباط از راه دور ، تلفن ، ماشين حساب ، چاپ و حكاكي را نيز در بر مي گيرد (كيت بهان و ديانا هولمز[2] ، 1998 ) .

· فناوري اطلاعات به مجموعه به هم پيوسته اي از روشها ، سخت افزارها ، نرم افزارها ، و تجهيزات ارتباطي كه اطلاعاتي را در اشكال گوناگون ( صدا ، تصوير و متن ) جمع آوري ، ذخيره سازي ، بازيابي ، پردازش ، انتقال و يا عرضه مي كند ، اتلاق مي شود( دبيرخانه شوراي عالي انفورماتيك ، 1378 ).

· فناوري اطلاعات متشكل از سخت افزار ، نرم افزار ، نيروي انساني ، اطلاعات ، مديريت ، توليد و نگهداري است كه در ارتباط متقابل با يكديگرند و فضايي مملو از اطلاعات ذخيره شده به صورت نظامدار و با قابليت دسترسي آسان پديد مي آورند . اين فضا در خدمت نيازهاي اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي

جامعه قرار مي گيرد و سبب بهره وري و افزايش كيفيت و محصولات سازمانهاي متبوع مي شود (اسكاپ[3])

· فناوري اطلاعات همانند محور و مركز مجموعه اي از فعاليت هاي هدايت شده است كه كنترل مديريت ، بهره وري ، توليد ،آموزش و ارتقاي يك سيستم (اعم از سازمان يا پايگاه اطلاعاتي و ...) را با يك مركزيت بر عهده دارد . همه سازمان ها ، ارگانها ، نهادها و وزارتخانه ها ناگزير از برقراري ارتباط با يكديگر و انتقال اطلاعات هستند . سازمان فناوري اطلاعات مسؤول برقراري اين ارتباطات در اشكال پيشرفته الكترونيكي است و به طور كلي مسؤليت كلي توليد ، حفظ ، ذخيره ، بازيابي و انتقال اطلاعات را در يك شبكه پيچيده را بر عهده دارد (محمدي ، 1382 ).



[1] Eterton

[2] Kit Behan & Dayana Huolmez

[3] ESCAP

منابع فارسی

  1. اسلامي، رجبعلي.، (1387)، بررسي زمينه هاي توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات ICT در مدارس آموزش عمومي استان مازندران، سازمان آموزش و پرورش مازندران، مركز تحقيقات.
  2. بازرگان ، مجید ( 1390 ) ، پدیده‏ ای خطرناک به نام «اعتیاد اینترنتی»، مجموعه مقالات اولين كنفرانسIT در آموزش و پرورش، یزد.
  3. حسن زاده، رمضان، (1383)، روشهاي تحقيق در علوم رفتاري، تهران، نشر ساوالان.
  4. دلاور،ع.( 1379). روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی، تهران، انتشارات رشد، ص221.
  5. ذوقي پور، عباس. و غفاري، صمد.، (1384)، مدارس چند رسانه اي گامي به سوي مدارس هوشمند، مجموعه مقالات اولين كنفرانسIT در آموزش و پرورش، يزد، سازمان آموزش و پرورش.
  6. زماني، بي بي عشرت. و بابادي عكاشه، زهرا.، (1385)، نقش معلمان در الگوي تلفيق فناوري اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسي، مجموعه مقالات اولين كنفرانسIT در آموزش و پرورش، يزد، سازمان آموزش و پرورش.
  7. محمدي، ف.، (1381)، شناخت فناوري اطلاعات، مجله تكنولوژي آموزشي، دوره 18م، ص2.
  8. منتظری، طیبه.، (1385)، تأثیر تحولات فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش، مجموعه مقالات اولين كنفرانسIT در آموزش و پرورش، يزد، سازمان آموزش و پرورش.
  9. نوروزي، معصومه. و رندي، فرامك. و موسي مدني، فريبرز.، (1387)، رتبه بندي روشهاي كاربرد فناوري اطلاعات در فرايند ياددهي- يادگيري مدارس، فصلنامه نوآوري هاي آموزشي.
  10. یزدچی، صفورا.، (1385)، نقش جدید معلمان در آموزش و پرورش با توجه به توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مجموعه مقالات اولين كنفرانسIT در آموزش و پرورش، يزد، سازمان آموزش و پرورش.
  11. فردانش ، هاشم (1384).مبانی نظری تکنولوژی آموزشی – تهران، انتشارات سمت
  12. نعمتی ، سید هاشم ( 1368 ). مقدمات تکنولوژی ، آموزشی ،انتشارات ، جهاد دانشگاهی مشهد

منابع انگليسي

  1. Hardy, j.v. (1998). Teachers Attitudes toward and knowledge of computer technology. computer in the school journal, vol. 14, No.3-4, pp.119-136.


  1. Mehmet, Nuri (2004). Use of educational Technology in English classes. The turkish online journal of Educational Technology, vol.3, Issue 2, Article 11. Avaliable at: http:// tojet.net/ volumes/v3i2.pdf.


  1. Milleken, j. & Bames, L.p. (2002). Teaching and Technology in higher Education: student perceptions reflections. Computer & Education journal, vol.39, No.3, pp.223-235.


  1. Sandholtz j.h. Ringstaff C & Dwyer D.C. (1994). Student Engagement Revisited: view from Technology-Rich classrooms. Available at: http://www.apple.com/education/ k12/leadership.


  1. Samson, J., & Keen, B. (2005). Int er net addict ion. a va il a bl e

on: htt p:// www. not myki d. or g/ Pa r e nt Arti c l es/ i nt e r ne t


  1. Tileston, Donna walked (2004). What Every teacher should know about Media and Technology. unitedstates of America, corwin press, INC.


  1. Heinz, N, Marlene schommer-Aikins, M.(2002). Self regulated science Learning with Highly Gifted students; the role of cognitve,motivational,and environmental variables. European Journal of high ability studies,volume 13,Issue 1,June 2002.


  1. Karami(1384).http://www.afarinesh-daily. Com/afarinesh. News.


  1. Karnes, F.A. MCGinnis ,J. (1996). Self- actualization, and locus of control with academically talented adolescents.Journal of secondary Gifted Education (2),369- 372.


  1. Lee.J.K (2008). The effects of self-regulated Learning strategies and system satis faction regarding leamers performance. In formation and Mangement.40.pp.133-140.


  1. Moon,S.M.& Hall,A.S(1998).Family therapy with intellectually and creatively gifted children. Journal of marital and family therapy, 24,59-80


  1. Pintrich.P.R & DeGroot, E.V, (1990). motivational and self-regulated learning components of dassroom academic performance journal of Educational psychology, 82,33-40.


  1. Rimm, s, & lowe, B(1988). Family environment of underachievement. Gifted child today, 12,36-39.


  1. Zimmerman, B,J. (2000). Constrat validation of a strategy model of student self regulated learning, Journal of Educational Psychology, 80.


  1. Linenbrink, E,A & Pintrich, P.R, (2002). Motivation as enabler of academic success, school psychology Review. 31313-327.


  1. Nikos, M & George, P. (2005). Student's motivational beliefs, self –regulation strategies use, and mathematics achievement, Group for the psychology of mathematics Education, Vol, 3, pp. 321-328. Melbourne: PME.


فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

ehtiyad fanavari_1585775419_39547_2383_1550.zip0.21 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 11,200 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت