توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
خلاصه مطالب:
این بسته آموزشی در مدت 10 جلسه وبه منظور آموزش برنامه یادگیری مهارت ارتباط مؤثر تدوین گردیده است.در این قسمت به توضیح جلسات آموزشی پرداخته می شود. هرجلسه 90 دقیقه تنظیم شده است.جلسه اول به آشنایی افراد با موضوع برنامه و توضیح مختصر ازاین برنامه یادگیری مهارت ارتباط موثر می پردازیم.که اهداف کلی این برنامه شامل : بررسی شیوه های مثبت و منفی ارتباطات ،شیوه های صریح بیان احساسات و آشنایی با مهارتهای کلامی و غیرکلامی می باشد، را برای گروه آزمایش وکنترل توضیح میدهیم.در جلسه دوم،توضیح دادن مهارتهای زندگی به افراد ، نام بردن ده مولفه از مهارتهای زندگی و توضیخ مختصری از هرکدام و معرفی مهارت ارتباط موثر که موضوع اصلی پژوهش ما است جلسه سوم، تعریف مهارت ارتباط مؤثرو انواع آن که شامل مهارتهای ارتباطی پایه و مهارتهای ارتباطی پیشرفته است می شود. مهارت ارتباطی پایه شامل:گوش دادن فعال و فن بیان است . مهارتهای پیشرفته شامل زبان بدن و تحلیل تعاملی شیوه ارتباطی است.جلسه چهارم ، تعریف دقیق گوش دادن فعال است ، شیوه هایی که باعث گوش دادن فعال می شود را نام برده وهریک را مشخص کرده و توضیح داده شد.در جلسه پنجم، آموزش مدیریت استرس، آموزش تکنیکهای آرامش ذهن وجسم
.جلسه ششم بیان موثر را تعریف کرده وعوامل آن را نام برده وهرکدام توضیح می دهیم تاافراد بتوانند این عوامل راشناسایی کنند.در جلسه هفتم،مهارتهای ارتباطی پیشرفته رانام برده که شامل زبان اندام و تحلیل تعاملی شیوه ارتباطی.هرکدام را توضیح داده ، زبان بدن که شامل حالت چهره، ژستها ورفتارمی باشد .
درجلسه هشتم ،شامل توضیح دادن به حفظ حریم شخصی و صمیمانه وحریم اجتماعی و عمومی است.جلسه نهم ،آموزش مهارت جرئت ورزی وبیان احساسات خودودیگران است. جلسه دهم ،شامل خلاصه وجمع بندی جلسات قبلی می باشد.
لازم به ذکر است که تمامی این مراحل توسط مترجم به افراد کم شنوا آموزش داده شد.
jalesat ertebat moaser_1555788587_25848_2383_1047.zip0.02 MB |