خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه ،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های بلوغ عاطفی (پرسشنامه رایگان)
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه ،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های بلوغ عاطفی (پرسشنامه رایگان)
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات ،  پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود مراقبتی، پرسشنامه رایگان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات ، پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود مراقبتی، پرسشنامه رایگان
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های احساس انسجام
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های احساس انسجام
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات ، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های حالات روانشناختی مثبت
دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه ارشد،ادبیات ، پیشینه پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های حالات روانشناختی مثبت
قیمت : 16,000 تومان11,200 تومان

فصل دوم پایان نامه ارشد, مفهوم, مبانی نظری, شبکه های اجتماعی مجازی

فصل دوم پایان نامه ارشد, مفهوم, مبانی نظری, شبکه های اجتماعی مجازی

توضیحات:

تعداد صفحات: 50 صفحه

فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه
APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی.. 1

مراحل شکل گیری شبکه های اجتماعی.. 10

سیر تطور شبکه های اجتماعی مجازی و سابقه کاربرد واژه شبکه اجتماعی.. 11

الف) دوره پیش از اینترنت (دوران طفولیت پایگاه های شبکه های اجتماعی). 12

ب) دوره رونق اینترنت (دوران بلوغ شبکه های اجتماعی). 13

ج) دوران فراگیر شدن وب ۲ (دوران رشد شبکه های اجتماعی تجاری). 14

تعاریف مختلف شبکه های اجتماعی مجازی.. 16

انواع شبکه های اجتماعی.. 19

انواع شبکه های اجتماعی مجازی از منظر دسترسی و تمرکز. 20

انواع شبکه های اجتماعی مجازی.. 24

شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل.. 25

فیس بوک: 26

توییتر. 27

اور کات.. 27

نظریه های شبکه های اجتماعی.. 28

الف) نظریه مک لوهان. 28

ب) نظریه حوزه عمومی.. 28

ج) نظریه اجتماع مجازی هوارد رینگولد. 29

نظریه های دیگر پیرامون شبکه اجتماعی مجازی.. 32

الف) نظریه ایده آلیستی (تغییر در ارزش های فردی): 32

ب) نظریه نوآوری: 33

ج) نظریه وابستگی.. 34

د) نظریه امپریالیسم فرهنگی: 34

ه) نظریه های جامعه اطلاعاتی.. 35

الگوی پیشنهادی شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان غنی ساز آموزش... 36

زمینه های کاربردی شبکه های اجتماعی مجازی.. 40

کارکردهای شبکه اجتماعی.. 43

علل حضور کاربران در شبکه های اجتماعی مجازی.. 44

ابعاد مثبت شبکه های اجتماعی مجازی.. 46

ابعاد منفی شبکه های اجتماعی مجازی.. 46

منابع. 47



شبکه های اجتماعی

امروزه تحولی گسترده در عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی در حال وقوع است که چشم انداز کاملا متفاوتی از مفهوم و عملکرد تأثیر رسانه در برابر پژوهشگران قرار داده است. این تحول که بسیاری آن را تحول انقلابی در عرصه ارتباطات و شروع پارادایمی جدید در زندگی جوامع امروزی می خواننده ظهور و توسعه حیرت آور رسانه های نوین در جهان امروز است که در طول زمانی کوتاه در سراسر جهان گسترش یافته است و مهم ترین شکل و آشکار ترین محصول آن اینترنت و شبکه های اجتماعی مجازی است.

امروزه شبکه های اجتماعی مجازی تبدیل به وسایل ارتباط و تعامل جوامع انسانی شده اند و هر روز بر تعداد و اعضای آنها افزوده می شود. وجود شبکه های اجتماعی مجازی امکانات جدیدی را برای افراد در جامعه ایجاد کرده و آنها را قادر ساخته است تا در هر مکانی با اعضای دیگر شبکه ارتباط حاصل کرده و به راحتی ایده ها، باورها، خاطره ها و تصاویر ویدئویی و عکس های خود و با دیگران را با اعضای شبکه به اشتراک بگذارند. هر چند که این امکانات، بشر امروزی را توانمندتر از گذشته کرده است، اما آسیب هایی را نیز بر زندگی او بار می کند، چنان که شبکه های اجتماعی تبعاتی را برای امنیت اعضای خود به وجود آورده اند.

می دانیم که حدود چهل سال پیش، «اصطلاح شبکه اجتماعی» نخستین بار از سوی روانشناسی اجتماعی استنلی میلگرام ارائه شد (میلگرام[1]، ۱۹۷۶). او موضوع را از آنجا آغاز کرد که «چقدر احتمال دارد دو نفر در جهان، یکدیگر را بشناسند؟» این سؤال، بزرگ شده سؤال کوچکتری بود حاکی از آنکه هر فرد با چند فرد اعم از اعضای خانواده، دوستان، فروشندگان، ارائه دهندگان خدمات و از این قبیل در تماس است. نتیجه مطالعات میلگرام نشان داد که طبق آمار، احتمال زیادی وجود دارد که هر دو نفر در ایالت متحده بتوانند در یک حلقه ۲ تا ۱۰ نفری واسطه ها باهم ارتباط داشته باشند و از طریق اتصال هر یک از این حلقه ها، احتمال آنکه دو آمریکایی به یکدیگر لینک شونده یک بیست هزارم است (نیوبک[2]، ۲۰۰۵: ۱۰۵). بنابراین با اطمینان می توان گفت که شبکه اجتماعی، قرون متمادی قبل از اختراع و توسعه ابزارهای الکتریکی و الکترونیکی و رقومی ارتباطی وجود داشته است. بدیهی است وجود هریک از این ابزارها پیامدهایی را به دنبال داشته و خواهد داشت که تابع وسعت دسترسی اعضای هر جامعه به آن می باشد.



[1] Milgram

[2] neuback

منابع

آرامون، زهرا و شاه محمدی، نیره. (۱۳۹۳)، شبکه اجتماعی مجازی در خدمت آموزش، فصلنامه فناوری در آموزش و فناوری آموزشی، شماره 3، دوره ۳۰، ۳۰-۳۳

اسکندری، حسن. (۱۳۹۱). نظریه و عمل رسانه های آموزشی در عصر دیجیتال، تهران: سمت

اسلوین، جیمز. (۱۳۸۰). اینترنت و جامعه (ترجمه عباس گیلوری و على رادباوه)، تهران: کتابدار.

افتاده، ج. (۱۳۸۸). شبکه های اجتماعی یکپارچه سازی خدمات در روابط عمومی الکترونیک چهارمین همایش عمومی الکترونیک

افراسیابی، محمدصادق. (۱۳۹۱). مطالعات شبکه های اجتماعی و سبک زندگی جوانان، انتشارات سیمای شرق تهران

آقا نوری، سحر. (۱۳۹۰). بررسی انگیزه و تمایلات کاربران اینترنتی برای عضویت در فیس بوک و تأثيران بر سرمایه اجتماعی، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

اکبری تبار، علی اکبر، (۱۳۹۰)، بررسی تحلیل شبکه های اجتماعی مجازی، پایان نامه کارشناسی ارشد، تهران: دانشگاه تربیت مدرس

امیدوار، تابان (۱۳۹۱). بررسی نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر سرمایه اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

امیری، مجید. تاج آبادی، رضا و رحیمی، محمد. (۱۳۹۰)، نقش شبکه های اجتماعی اینترنتی در جنگ نرم سایبری، مجموعه مقالات همایش شبکه های اجتماعی مجازی و فضای سایبر، تهران، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)

امینی، آرمین و انعامی علمداری، سهراب. (۱۳۸۹). شبکه های اجتماعی مجازی و استراتژی فضای اندیشه ایالت متحده در قبال جمهوری اسلامی ایران، فصلنامه تخصصی علوم سیاسی، ۶۳-۴۵

بابایی، محمود. (۱۳۹۰). مقدمه ای بر یادگیری الکترونیکی، چاپ اول، تهران: چاپار

براتعلی پور، مهدی. (۱۳۹۰). شبکه های اجتماعی مجازی و بحران های اجتماعی، مجموعه مقالات همایش شبکه های اجتماعی مجازی و فضای سایبر، تهران: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص).

بروگمن، برون. (۱۳۸۹). در آمدی بر سرمایه اجتماعی، مترجم: میرزایی، تهران: جامعه شناسان.

پاک سرشت، سلیمان. (۱۳۸۶). بررسی جایگاه مصرف اینترنت در سبک های رفتار فراغتی جوانان ایرانی، تهران: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات

ثامنی راد، سید محمد باقر (۱۳۸۹) شبکه های اجتماعی، مخاطرات و محاسن. مجله خانواده، شماره35، صفحه ۴۶-۴۷

حسینی، مصطفی (۱۳۸۹). مدیریت شبکه های اجتماعی. فصلنامه ره آورد نور، شماره ۴۸.

خانیکی، هادی. بابایی، محمود. (۱۳۹۰). فضای سایبر و شبکه های اجتماعی، مجله علمی پژوهشی جامعه اطلاعاتی، سال اول، شماره اول، پاییز و زمستان. ۷۱-۹۶

خدایاری، کلثوم، دانشور حسینی، فاطمه و سعیدی، حمیده. (۱۳۹۲). میزان و نوع استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد،، فصلنامه پژوهش های ارتباطی، شماره 1، دوره ۷۷, ۱۹۲-۱۶۷

دهقان حصار، مهناز. (۱۳۹۰). رابطه سرمایه های تحولی و خودتنظیمی با هویت اخلاقی در دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران

دهقانی، مرضیه و شاه احمد قاسمی، زهرا سادات، (۱۳۹۴). بررسی نقش شبکه های اجتماعی مجازی در فرایند یادگیری دانشجویان، مجموعه مقالات همایش ملی شبکه های اجتماعی مجازی: بستری برای آموزش و یادگیری، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی. ۲۷۴-۲۴۹

رجبی، زهرا. (۱۳۸۸). بازنمایی گرایش های سیاسی کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی مجازی، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه علامه طباطبایی

رمضانی، ابوالفضل و میرزا محمدی، علی. (۱۳۹۱). تحلیل شبکه های اجتماعی به همراه آموزش نرم افزار UCINET، چاپ اول، تهران، انتشارات جامعه شناسان.

روشه، کی. (۱۳۶۶). تغییرات اجتماعی، ترجمه و توقی، منصور، تهران: نشر نی.

زیمنس، جرج. (۱۳۹۲). مبانی نظریه ارتباط گرایی: دانش و یادگیری، ترجمه حسین اسکندری، تهران: انتشارات آوای نور، (تاریخ انتشار به زبان اصلی، ۲۰۰۶).

سلطانی فر، محمد، (۱۳۸۸)، شبکه های اجتماعی و فرصت ها و چالش ها، پژوهش های رسانه ای مرکز تحقیقات استراتژیک

سلطانی فر، محمد، (۱۳۸۹). دیپلماسی عمومی نوین و روابط عمومی الکترونیک، تهران: سیمای شرق

ضیایی پرور، حمید، (۱۳۸۹). چیستی شبکه های اجتماعی و ابعاد و ویژگی های این و نسبت آن با هویت گزارش نشست تخصصی شبکه های اجتماعی و هویت، تهران: مرکز تحقیقات استراتژیک

عاملی، سعید رضا. (۱۳۸۹). مطالعات انتقادی استعمار مجازی آمریکا: قدرت نرم و امپراطوری های مجازی، تهران: امیر کبیر

عبدی، فردین و تیمور زاده، محمد. (۱۳۹۳). فناوری اطلاعات و یادگیری مشارکتی، تهران: ورای دانش

علیمرادی، مصطفی. (۱۳۸۹). سیر تطور شبکه های اجتماعی؛ نگاهی به آغاز و انجام شبکه های اجتماعی، مجله رهاورد نور، شماره ۳۱، صص ۶-۱۳

فتحی، سروش، وثوقی، منصور و سلمانی، گودرز، (۱۳۹۳). بررسی رابطه مصرف شبکه های اجتماعی مجازی با سبک زندگی جوانان، فصلنامه مطالعات جامعه شناختی جوانان، سال چهارم، شماره سیزدهم، صفحات ۸۸-۶۹.

قنبریان، علی، (۱۳۹۱). بررسی نگرش های مربوط به حریم خصوصی و به اشتراک گذاری اطلاعات در شبکه های اجتماعی مجازی مطالعه موردی دانشجویان کاربر فیس بوک در دانشگاههای دولتی شهر تهران، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده علوم اجتماعی

کاستلز، امانوئل. (۱۳۸۴). عصر اطلاعات: قدرت هویت، ترجمه حسین چاوشیان، تهران: طرح نو

کاستلز، م. (۱۳۹۰). عصر اطلاعات، اقتصاد، جامعه و فرهنگ (ظهور جامعه شبکه ای)، مترجم: احمد علیقلیان و افشین خاکباز، چاپ هفتم، تهران، انتشارات طرح نو

کاستلز، مانوئل. (۱۳۸۰). عصر اطلاعات: ظهور جامعه شبکه ای، ترجمه علیقلیان، احمد و خاکباز، افشین، تهران: طرح نو

کاستلز، مانوئل، (۱۳۸۴)، گفتگوهایی با مانوئل کاستلز (ترجمه حسن چاوشیان و لیلا جوافشانی) تهران: نی

کوثری، م.(۱۳۸۶). جهان فرهنگی کاربران ایرانی در شبکه دوست یابی اور کات، تهران: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات

کیانپور، مسعود و عدلی پور، صمد. (۱۳۹۲). تبیین جامعه شناختی تأثیر شبکه اجتماعی فیس بوک بر هویت قومی کاربران ترک در ایران، مجله جامعه شناختی کاربردی، سال بیست و چهارم، شماره پیاپی ۵۲ ص ۸۴-۶۴

لاکی، مریم، (۱۳۸۵)، تحلیل شبکه دختران فراری شهر تهران، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی، دانشگاه علوم اجتماعی دانشگاه الزهرا

ليتل جان، استیفن، (۱۳۸۴). نظریه های ارتباطات. (مترجم: مرتضی نوربخش و سید اکبر میر حسینی) تهران، جنگل

مجردی، وحید اسلامی، علی و جمال، سعید. (۱۳۹۳). بررسی وضعیت استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بین دانشجویان استان خراسان شمالی، فصلنامه دانش انتظامی خراسان شمالی، صص ۹۹-۸۵

محسنی، منوچهر . (۱۳۸۰). جامعه شناسی جامعه اطلاعاتی، تهران، دیدار.

مک کوئیل، دنیس. (۱۳۸۲). درآمدی بر نظریه های ارتباطات جمعی، ترجمه اجلالی، پرویز، تهران، مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها.

مک لوهان، مارشال، (۱۳۷۷). برای درک رسانه ها (ترجمه سعید آذری)، تهران: مرکز تحقیقات مطالعات و سنجش برنامه ای صداوسیما

مهدی زاده، سید محمد. (۱۳۸۸)، نظریه های انتقادی رسانه، تهران: انتشارات همشهری.

مهرداد، هرمز. (۱۳۸۸). مقدمه ای بر نظریات و مفاهیم ارتباط جمعی، تهران، فاران

موسوی پور، سید محمدصادق (۱۳۸۹). آشنایی با اصطلاحات رایج در شبکه های اجتماعی، فصلنامه رهاورد نو، سال نهم - شماره ۳۱ (پیاپی ۴۸) ۳۱. -۲۸

موسوی نسب، ليلا. (۱۳۹۰). بررسی تأثیر عضویت در شبکه های اجتماعی مجازی بر سرمایه اجتماعی کاربران آن، پایان نامه کارشناسی ارشد، پردیس آموزش های نیمه حضوری، دانشگاه علامه طباطبایی

مولایی، محمدمهدی. (۱۳۹۰). کاربردها و فرصت های شبکه های اجتماعی مجازی، جامعه اطلاعاتنی شماره ۱۶

نصرتی، محمد. (۱۳۹۱). جشن جهانی شبکه های اجتماعی، روزنامه اعتماد، ۲۴۳۱، ص ۹.

هابرماس، یورگن. (۱۳۸۵). جهانی شدن و آینده دموکراسی، (ترجمه کمال پولادی)، تهران: مرکز

وردی نژاد، فریدون. (۱۳۹۰). شبکه های اجتماعی مجازی و چالش های هنجاری، تهران، انجمن کتاب و اطلاع رسانی ایران، کتابخانه ملی

یزدان پناه، جواد (۱۳۸۹)، اطلاع رسانی کتاب از طریق رسانه های اجتماعی، فصلنامه کتاب مهر، شماره ۱، ۸-۱


Alexander, B. (2008). "Web 2.0: A New Wave of Innovation for Teaching and Learning", University of Southern California, October. 33-44.

Boyd, D. M., & Ellison, N. B. (2007), Social network sites: definition, history, and scholarship. Journal of Computer-Mediated Communication, 13(1) 210-230.

Boyd, danad., & Ellison, Nicole. B. (2008)." Social network sites: Definition, history, and scholarship". Journal of Computer-Mediated Communication, 13(1), 210-230. Retrieved from http://jcmc.indiana.edu/vol13/issuel/boyd.ellison.html

Chew, H.E., llavarasan, P.V., & Levy, M.(2013). When there's a will, there might be a way: The economic impact of mobile phones and entrepreneurial motivation on female-owned microenterprises. In Proceedings of the sixth International conference on Information and Communication Technologies and Development: Full Papers-Volume I(pp.196-204). Cape Town, South Africa: ACM.

Christy,M. (2010). Online Social Network:why do student use face book? Computer in Human Behavior. Hay Thornthwaite, C. (2007).Social Networks and Online Community.In A.Joinson, K.Mckenna, T.Pstmes,&V-D.Reips(Eds).The Oxford Handbook of Internet Psychology(pp. 121-137).

Chung, C. (2000). "Ahome on the web", peresentation of self on personal hompage; in D.Gaunlett (ed). Web.Studeis: rewiring media studies for the digital age; London: Amold.

Church, K.& Oliveira, R.de.(2013). Whats up with WhatsApp? Comparing Mobile Instant Messaging Behaviors with traditional SMS Proceeding of the 15th international conference on Human-computer interaction with mobile devices and swrvices, pp.353-353.

Cohavi, A.(2013). How did Whatsapp became the strongest social network? Calcalist. Retrieved from http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3593840,00.html

Cohavi, A.(2013). How did Whatsapp became the strongest social network? Calcalist. Retrieved from http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3593840,00.html

Cohavi, A.(2013). How did Whatsapp became the strongest social network? Calcalist. Retrieved from http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3593840,00.html

Cristian, B. O. Razvan D. & Eugen R.N.(2011). Estimating the importance of social media in consumers' education and information using new techniques. Amfiteatru Economic, 13(5).

Dickson, A. & Holley, R. P. (2010). Social networking in academic libraries: The possibilities and the concerns. New Library World, 111(11/12), 468-479. doi: 10.1108/03074801011094840.

Dijk.J.V. (2006). The network Society (Second ed.).London:Sage.

Downing, Douglas A. & other(2009) Dictionary of computer and Internet terms, 10thed, Published by Barron's, https://www.amazon.com/Dictionary-Computer-Internet-TermsBarrons/dp/0764141058.

Gulbahar, Y. (2014).Current State of Usage of social media for Education: Case of Turkey. Journal of Social Media Studies,1(1, 53-69.

Heer,J.,&Boyd,d. (2005). Vizster:Visualizing online social networks. Proceedings of symposium on Information Visualization(pp.33-40). Minneapolis, MN:IEEE Press.

Heidemann,_Julia, (2010). 'Online Social Networks - Ein sozialer und technischer Uberblick", Rtrived from www.uni-augsburg.de/exzellenz/.../wi-272.pdf

Hunter, Eileen. (2012). Class list (not equal to) Friend List, Educational Horizons, V90

Hur,J., &Brush, T. (2009).Teacher participation in online communities:Way do teachers want to participate in self-Jenerated online communities of K-12 teachers? Journal of Research on Technology inEducation, 41(3),279-303.

Junco R. Too mich face and not enough books: The relationship between multiple indices of Facebook use and academic performance. Computers in Human Behavior. 2012: 28(1):18798.

Junco. R & Cotton, S.R.(2011).Perceived academic effects of instant messaging use. Computers & Education, vol.56, no.2, pp.370-387.

Kelly.M.G.&Mcnear, A. (2002). National educational technology standards for teachers. preparing teachers to use Technology.: A Review of Definitions, Implications, and Strategies for Integrating NETS into K-12 curriculum. International Journal of Inctructional Media, 27(2).216-223.

Kitzmann,J.H., Hermkens, K., McCarthy.I.P., Silvestre,B.S. (2011).Social media Get seriousiUnderstanding the functional building blocks of social media, Business Horizons 251241, (3)54.

Lam.p. (2009).Quasi-Experimental research into the effects of an international collaboration project on Hong Kong secondary school students learning motivation. The International Journal of Learning 16(7), 325-337.

McLaughlin, C. Lee, M. J. W. (2007). Social Software and participatory Learning: Pedagogical Choices With Technology Affordances in the Web 2.0 era. In ICT: Providing Choices for Learners and Learning. Proceedings Ascilite Singapore.

Miguéns, J., Baggio, R., & Costa, C. (2008). Social media and tourism destinations: Trip advisor case study. Proceeding of Advances in Tourism Research Conference. University of Aveiro, Portugal.

Milgram. Stanley. (1976). The Small World Problem. Psychology today.

Miller, H. (1995). The Presentation of Self in the Electronic Life, Nottingham: Trent University

Miller, Robert D. (2009). Developing 21st Century Skills Through the Use of Student Personal Learning Networks, Submitted to Northcentral University Graduate Faculty of the School of Education In Partial Fulfillment of the Requirements for the Degree of Dovtor of education.

Neelamalar, M,. Chitra, P, (2009). "New media and society: A Study on the impact of social networking sites on indian youth'. Retrived From www.ec.ubi.pt/ec/06/pdf/neelamalarnewmedia. Pdf.

Neuman, Y. (1990). Quality of learning experience and students college outcomes. International Journal of Educational Management, 7: 1-16.

Newman, R.S. (2002).How.Self-Regulated. Learner Cope with Academic Difficulty: The Role of adaptive Help Seeking theory into practice, 41(2):132-138.

Nurdan, Z. Baysala, sahenkb, Senem Seda, Yesim Ozden Haznecic (2010). Evaluation of the primary school level students' attitudes towards mobile phones. Procedia social and behavioral sciences, 2, 4279-4284.

Ofcom. (2008a). Social networking a Quantitative and qualitative research report into attiudes behaviours and use. (Online) Office of Communications. Available at:Http://WWW.ofcom.org.uk/advice/media-literacy/medlitpub/medlitpubrss/social networking/report.pdf(accessed3 May2012).

Ofcom. (2008b). Annex3:Social Networking Qualitative research report.90nline Office of Communications.Availableat:Http://www.ofcom.org.uk/advice/medialiteracy/medlitpub/medlitpubrss/socialalnetworking/annex3.pdf(accessed3 May 2012).

Patel, N., & Jasani, H. (2007). Social media security policies: Guidlines for organizations.

Rheingold, H. (2002).The virtual community, homesteadin on the electronic frontier, addison-wesley publishing company reading, ma. Heidemann,_Julia, (2010). 'Online Social Networks - Ein sozialer und technischer Uberblick", Rtrived from www.uni-augsburg.de/exzellenz/.../wi-272.pdf

Roth, D. (2009).Following Platos advice: Pedagogy and technology for the facebook generation. Journal of Philosophy and History of Education, 59, 125-127.

Sponcil, M., Gitimu, P. (2013). Use of social media by college students:Relationship to communication and self-concept. Journal of Technology Research,4,1-13.

Srivastava, P. (2012). Social Networking&Its impact on Education-System in Contemporary Era. International Journal of information Technology Infrastructure,1(2).

Tapseptt, Don (2009), Grown up digital, Mac Graw Hill.

Thapa, A., Shrestha, D., & Giri, S. (2013). Use of viber app: A fast, easy and cost effective method of communication in neurosurgery. Neurology India, 61(6), 610.

Turkle, S. (1995).Life on Screen: Identity in The Age of The Internet New York: Simon and Schuster.

Wasserman, Stanley & Katherine Faust (1994). Social Network Analysis, Methods and Applications, Cambridge, University Press.

Wei, Y. & Johnes, J. (2005). Internet tools in teaching quantitative economics: Why gaps between potential and reality? Journal of Further and Higher Education, 29(2), 125-14.

White,B., King.I.&Tsang, P. (2011).Social Media Tools and Platforms in Learning Environments.Springer-Verlag Berlin Heidelberg,

Wiid, J.A., Cant, M.C. &Nell.C.E. (2014). Perceptions and Uses of Social Media Networking Systems By South African Students International Business & Economics Research Journal, 13(4).

Williams, Christine B. and Gulati, Girish J. (2007. Social Networks in Political Campaigns: Facebook and the 2006 Midterm Elections,the 2007 Annual Meeting of the American Political Science Association

Yeboah, J. and Ewur, G.D.(2014). The impact of WhatsApp messenger usage on students performance in tertiary institutions in Ghana. Journal of Education and Practice, 5(6):2221735.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

shabake ejtemayi_1585774298_39542_2383_1258.zip1.58 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 11,200 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت